کد خبر 1283945
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
قتل

مرد جوان که ۴ سال قبل در یک درگیری خانوادگی همسرش را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دلگان دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسن سرگزی فرمانده انتظامی شهرستان دلگان در تشریح این خبر گفت: بهمن سال ۱۳۹۶ به‌دنبال قتل زنی ۳۵ ساله، در یکی از روستاهای شهرستان دلگان رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی، با حضور در محل قتل و انجام تحقیقات میدانی، عامل این جنایت را شناسایی کرده و مشخص شد شوهر ۳۶ ساله این زن پس از درگیری و مشاجره لفظی با شلیک سلاح شکاری، او را به قتل رسانده و به مکانی نامعلوم گریخته است.

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده  به  پرونده  که  با  گذشت ۴ سال از این  جنایت درصدد دستگیری قاتل فراری بودند، چند روز قبل اخباری مبنی بر حضور قاتل در سطح استان و ترددش در سطح شهرستان دلگان به‌دست آورده و تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی مخفیگاه او آغاز کردند. در نهایت با تلاش شبانه روزی پلیس، مخفیگاه قاتل در یکی از محلات دلگان شناسایی و متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه پس از ۴ سال فرار دستگیر شد.

وی با اعتراف به جنایت ارتکابی پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس