زاکانی نمایه

شهردار تهران گفت: پس از تکمیل خط ۶ مترو، برای رفاه حال شهروندان از ایستگاه‌های این خطوط در شهرری به خطوط ریلی ورامین دسترسی ایجاد خواهد شد.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه بازدید از ایستگاه متروی در حال ساخت میدان حضرت عبدالعظیم(ع) اظهار کرد: امروز افتتاح ایستگاه شهید رضایی را داشتیم که در امتداد بهره برداری از ایستگاه‌های خط ۶ انجام شد و در ادامه از ایستگاه‌های این خط بازدید به عمل آمد.

ببینید:

عکس/ افتتاح ایستگاه مترو شهید رضایی با حضور زاکانی

وی گفت: پس از تکمیل ایستگاه‌های خط شش، مسیر به سمت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) ادامه پیدا می کند و ارتباط با خط یک مترو همچنین با خطوط ریلی راه آهن ورامین، به منظور تسهیل دسترسی مسافران ورودی و خروجی ایجاد خواهد شد.

شهردار تهران در ادامه بیان کرد: امیدوار هستیم با تکمیل کار بتوانیم ایستگاه‌های متعددی را به شکل هر ماه یک افتتاح داشته باشیم و با تکمیل خطوط شش و هفت به بهره برداری حداکثری برسیم و بتوانیم به توسعه خطوط جدید بپردازیم.

زاکانی درخصصوص ایستگاه میدان حضرت عبدالعظیم(ع) تصریح کرد: کارهای سخت افزاری این ایستگاه در حال انجام است و امیدوار هستیم با سرعت دهی به این پروژه خبرهای خوبی برای مردم داشته باشیم.

خط ۶ مترو تهران یک خط درون‌شهری به طول ۳۸ کیلومتر  با ۳۱ ایستگاه است که ۱۲ ایستگاه این خط افتتاح شده و ایستگاه میدان حضرت عبدالعظیم (ع) در میدان شهرری یکی از ایستگاه‌های این خط است که پس از بهره برداری باعث سهولت دسترسی به منطقه خواهد شد و با توجه به اینکه روند ساخت این پروژه نیاز به تسریع داشت امروز پس از افتتاح ایستگاه شهید رضایی در خط ۶، شهردار تهران از این ایستگاه بازدید و بر تسریع عملیات عمرانی آن تاکید کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    3 0
    ببخشید آیا تاریخ افتتاح مترو ورامین-شهرری مشخص است؟
  • علی محمودی IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    6 0
    تورو خدا دیگه بسه ۲۰ ساله میگن متر ورامین راه اندازی میشه یه کاری بکنید مترو ورامین راه ببیفده
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    2 0
    مترو ورامین تهران را آخوندی تبدیل کرد به قطار حومه ای ورامین تهران . اگر می توانید مسیر به این راحتی و کوتاهی را مترو بکشید .
  • علی IR ۰۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    0 1
    چندین و چند ساله منتظر متروییم و با وجود عملیات عمرانی فراوان و برداشتن پل کارخانه قند و تبدیلش به زیرگذر جهت افزودن خطوط مترو ولی همچنان به خط مترو وصل نشدیم در واقع دو خط ریلی راه آهن و دو خط دیگه برای مترو هستن اما دولت جناب روحانی خیلی با اتصال ورامین به مترو مخالف بود امیدوارم این قطار حومه ای برداشته شه و ورامین مستقیما به مترو متصل شه
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    0 0
    بسیار عالی
  • احیا باعثی IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    0 0
    از وقتی خط 6 تکمیل بشه اقای زاکانی هم از شهر داری می ه باز 10 دیگه عقب می افته امیدی نیست
  • محمد حسین حفیظی US ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    0 0
    سلام اتصال شمالی به جنوبی باعث افزایش مسافر و ارتباط دونقطه پر جمعیت و کور ترافیک تهران میشه...وآلودگی هوا ی خودرو های حامل مسافر حذف میشه
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    0 0
    ما هم هم چنان منتظر می مانیم،ما مردمی صبور هستیم.
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    تا میتونی مترو و منو ریل و قطار برقی شمال تهران ایجاد کن
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    1 0
    قرار نیست مترو برای ورامین ساخته بشه و برای ورامین همون قطار بین تهران به پیشوا از خطوط راه آهن تهران به مشهد هست! و خط ۶ مترو که ایستگاه آخر آن حرم عبدالعظیم حسنی در شهرری هست قرار هست ادامه پیدا کنه و به ایستگاه مترو شهرری در خط یک متصل بشه و به خطوط راه آهن سراسری وصل بشه که مردم ورامین با قطار حومه ای تهران پیشوا از طریق خطوط راه آهن تهران به مشهد بتونند از ایستگاه مترو شهرری استفاده کنند
  • IR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    0 0
    خوبه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس