ویژه ها

جریان اصلاح طلب در بزنگاه ها ثابت کرده است که نه تنها حامی و مدافع حقوق زنان نیست، بلکه تضییع کننده حقوق بانوان کشورمان است.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با  «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** بنی صدر روشنفکر بود، او خائن و وابسته به بیگانه نبود

روزنامه اعتماد در مطلبی با عنوان «بنی صدری که من در خاطر دارم» به قلم «علی شکوهی» نوشت:«بنی‌صدر را نه نفوذی می‌دانم و نه وابسته به بیگانه و نه حتی خائن. او را روشنفکری می‌دانم که اندیشه و تفکراتش در آن زمان با روح حاکم بر تفکرات جریان انقلابی خط امامی سازگار نبود و کارش حتما به تعارض با حکومت می‌انجامید».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«در هنگام تدوین قانون اساسی بحث ولایت فقیه مطرح شد و بعدها در قانون اساسی هم مبنای تشکیل حکومت قرار گرفت اما این الگویی نبود که سابقه داشته و قبلا نظام سیاسی مشخصی با این مبنا تشکیل شده باشد. در مقابل بنی‌صدر تجربه زیستن در غرب را داشت و به حکومت جمهوری در آن کشورها به مثابه یک تجربه موفق می‌نگریست و طبیعی بود که نتواند با اندیشه ولایت فقیه کنار بیاید».

در ادامه این یادداشت آمده است:«در این میان مخالفان انقلابی او هم لزوما برخوردهای درستی با او نداشتند و او را به سمت مخالفت سوق می‌دادند. بنی‌صدر با رفتن از ایران، عملا از دور اثرگذاری بر وضعیت کشور کنار رفت. در مدت اقامت در پاریس هم مواضع قابل دفاع داشت و هم مواضع قابل نقد ولی شخصا از مواضع مخالفتش با ترامپ و دیگر جنگ‌طلبان امریکایی و اسراییلی و عربی خشنود بودم».

بنی‌صدر روشنفکر بود، او خائن و وابسته به بیگانه نبود/ اسرائیل در مرز ایران است، تهدید جدی است!

گویا عوض کردن جای خائن و خادم به امری رایج در موضعگیری های فعالین و رسانه های اصلاح طلب بدل شده است.

این روزنامه اصلاح طلب که مدیرمسئول آن عضو فراکسیون امید در مجلس دهم و از نزدیکان مهدی کروبی است، مدعی شده که بنی صدر نه خائن بوده و نه وابسته به بیگانه.

این ادعای مضحک در حالی است که بنی صدر با لانه جاسوسی در تهران ارتباط داشته و حتی از سازمان جاسوسی آمریکا (CIA) حقوق دریافت می کرد. در اسناد لانه جاسوسی برای بنی صدر کد رمز مشخص شده بود.

در اسناد لانه جاسوسی آمده است:«یکی از این اسناد درباره فردی بود که سازمان سیا از او به عنوان SD LURE نام می‌برد. در دی‌ماه 58 (یک ماه پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری) در گاوصندوق اتاق رئیس پایگاه سیا در تهران، هفت سند درباره این فرد پیدا کردیم. در این اسناد شماره تلفن او ذکر شده بود. با کنترل این شماره تلفن متوجه شدیم متعلق به منزل بنی‌صدر است که به زودی به ریاست جمهوری ایران برگزیده می‌شد. سند دیگر از او به عنوان یک منبع اطلاعاتی و تماس بالقوه نام می‌برد».

همچنین بنابر اعتراف یکی از گروگان‌ها به نام تام آهرن - رئیس قرارگاه سیا در تهران یکی از جاسوسان سیا که خود را نماینده یک کمپانی تجاری معرفی کرده بود، در حوالی 29 مرداد 58، به تهران می‌آید و بین سه تا پنج بار با بنی‌صدر ملاقات می‌کند. در آخرین جلسه بنی‌صدر با پیشنهاد دریافت حقوق ماهیانه هزار دلار به عنوان مشاور اقتصادی شرکت تجاری تحت پوشش سیا موافقت می‌کند.

از بین بردن اسناد و مدارک و آثار به جا مانده از هواپیمای متجاوز آمریکایی در حادثه طبس، ارتباط پنهانی با حزب بعث در زمان ریاست جمهوری، ارتباط ویژه با گروهک تروریستی و جنایتکار منافقین، ممانعت از ارسال تسلیحات نظامی به خرمشهر برای دفاع مقابل دشمن، جلوگیری از اعزام نیرو به جنوب کشور در آغاز جنگ تحمیلی، نقش اصلی در جنایات اسفند 1359، نقش ویژه در جنایات خرداد 1360، مبدع تزِ «زمین می دهیم، زمان می خریم» در دوران دفاع مقدس و...بخشی از خیانت های بنی صدر به ملت ایران است.

با اینحال این روزنامه اصلاح طلب، این فرد خائن و وابسته به بیگانه را که با فرار از کشور سالها در فرانسه به زندگی خفت بار ادامه داده بود را روشنفکر نامیده و کارنامه سیاه وی را بزک کرده است.

روزنامه اعتماد که همواره از لیدرهای فتنه 88 حمایت کرده و کارنامه نابخشودنی جماعتی را که شعار «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است» را بزک کرده است، در این مقاله نیز اصل ولایت فقیه را مورد هجمه و تخطئه قرار داده است.

** اسرائیل در مرز ایران است،تهدید جدی است!

روزنامه آرمان در مطلبی با عنوان «اسرائیل و آذربایجان؛جدی ترین تهدید» به قلم «عبدالرضا فرجی راد» فعال اصلاح طلب و دیپلمات سابق نوشت:«رژیم صهیونیستی از طریق جمهوری آذربایجان اکنون در کنار مرزهای شمال غربی ایران حضور نظامی، امنیتی، اطلاعاتی و دفاعی دارد. البته این حضور برای اسرائیل کاملاً طبیعی است چرا که تل آویو همواره به دنبال اجرایی کردن سیاست‌های تهاجمی و خرابکارانه علیه ماست، چه از خاک خود و چه از خاک دیگر کشورها به خصوص همسایگان ما دریغ نخواهد کرد».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«متاسفانه در طول سال‌های گذشته تهران پیرامون نفوذ اسرائیل در جمهوری آذربایجان با مقامات باکو مدارا کرده است. اگر ما در طول سال‌های گذشته مدارا با جمهوری آذربایجان را کنار می‌گذاشتیم و این تذکرات و حساسیت‌های فعلی را پیرامون نفوذ اسرائیل به مقامات باکو گوشزد می‌کردیم و یا در صورت عدم توجه جمهوری آذربایجان به این نگرانی‌ها، حساسیت‌ها و گوشزدهای ایران اقدامات قاطعی را انجام می‌دادیم کار به اینجا کشیده نمی‌شد که اسرائیل در سایه نفوذ امنیتی، اطلاعاتی و نظامی خود در جمهوری آذربایجان بتواند از خاک این کشور برای انجام عملیات‌های تروریستی، خرابکارانه، جاسوسی، سرقت اسناد و ایجاد ناامنی علیه منافع ایران عمل کند».

در ادامه این مطلب آمده است:«اقداماتی که طی یکی دو سال گذشته به شدت پررنگ شده است و در این رابطه رئیس موساد به صراحت عنوان داشته که شدت عملیات‌ها علیه ایران از خاک همسایگانش تشدید پیدا خواهد کرد».

بنی‌صدر روشنفکر بود، او خائن و وابسته به بیگانه نبود/ اسرائیل در مرز ایران است، تهدید جدی است!

جریان اصلاح طلب به بیان اظهارات متناقض شهرت دارد. این طیف از یکسو در روزها و هفته های گذشته  مانور دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان «فاتحان خیبر» را سانسور کرده و مدعی بود که «نباید با رزمایش نظامی به آذربایجان پیام می دادیم» و «باکو را از خود نرانیم» و حالا فریاد وامصیبتا سر داده که چرا در سالهای گذشته به آذربایجان پیام قاطع ارسال نکردید!

اتفاقا اعتراض این دیپلمات سابق به عملکرد دولت روحانی و دستگاه دیپلماسی به ریاست ظریف برمی گردد. در دولت روحانی و در دوران وزارت ظریف، دیپلماسی انفعالی و ارسال پالس ضعف به طرف های خارجی، برخی دولت ها را به گستاخی و جسارت علیه ملت ایران تشویق و ترغیب کرد.

افکار عمومی هنوز ماجرای زانوزدن ظریف مقابل امیر کویت و خطاب قراردادن وزیر خارجه آل سعود با عنوان «دوستِ من» توسط ظریف به فاصله کوتاهی پس از فاجعه منا را فراموش نکرده است.

اسرائیل اکنون در مقابل «بادبادک های آتش زای» جوانان فلسطینی عاجز و ناتوان است، چه برسد به موشک های قدرتمند ایرانی که می تواند در واکنش به هر جسارتی، حیفا و تل آویو را با خاک یکسان کند.

در روزهای گذشته «یوسی هلیوی» پژوهشگر و مورخ صهیونیست در یادداشتی در روزنامه «معاریو» نوشت:« معادله پیشین که می‌گفت جنگ‌های اسرائیل در «میدان‌های دشمنان» رخ می‌دهد، تغییر کرده و بر اساس گزارش‌های امنیتی، جنگ بعدی در قلب اسرائیل رخ خواهد داد».

وی در ادامه نوشت:«برآوردهای امنیتی می‌گویند ۲۵۰ هزار موشک از انواع مختلف، اسرائیل را نشانه گرفته‌اند. روزانه ۳۰۰۰ موشک به شهرها، شهرک‌ها، فرودگاه‌های نظامی، بندرها، مسیرها، سامانه‌های کنترل از راه دور، پایگاه‌های ارتش وانبارهای سلاح ارتش شلیک خواهد شد. این جنگ فراگیر حتمی است اما زمان آن مشخص نیست و صراحتا باید گفت این جنگ منجر به نابودی دولت اسرائیل خواهد شد».

واقعیت این است که بخش قابل توجهی از جریان اصلاح طلب دچار «خودتحقیری حاد» است. بر همین اساس توان داخلی تحقیر شده و توان خارجی نیز بسیار بزرگ تر از آنچه واقعیت دارد، نمایش داده می شود.

** حامیان «قاتلِ یک زن» باز هم ژست دفاع از حقوق زنان گرفتند

روزنامه شرق در مطلبی با عنوان «سیاست مردانه بدون زنان؟» نوشت:«در دولت رئیسی هم کلا نامی از وزیر زن به میان نیامد و حتی نگرانی‌هایی از انتخاب یک مرد برای معاونت امور زنان هم وجود داشت. زنان در دنیای سیاسی اصولگرایان بیش از گذشته به عقب رانده شده‌اند و حتی در مجلس اصولگرایان حضور زنان هم جدی گرفته نشده و در قبال درخواست حضور زنان در هیئت‌رئیسه مجلس هم فقط یک «نه» قاطع شنیده شد».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«زنان در دنیای سیاست ایران به حاشیه رانده شده‌اند و اتهام ناتوانی یا نداشتن تجربه کافی در حقیقت از بستن راه‌های رشد ‌و تعالی به روی زنان توسط مردان حاضر در قدرت نشئت گرفته است. حضور بدون تبعیض اگر اتفاق بیفتد مطمئنا زنانی هستند که توانایی بسیار بیشتری از وزرا و نمایندگان مرد فعلی مجلس دارند».

بنی‌صدر روشنفکر بود، او خائن و وابسته به بیگانه نبود/ اسرائیل در مرز ایران است، تهدید جدی است!

جریان اصلاح طلب در بزنگاه ها ثابت کرده است که نه تنها حامی و مدافع حقوق زنان نیست، بلکه تضییع کننده حقوق بانوان کشورمان است.

ماجرای قتل همسر دوم نجفی تنها یک نمونه در این خصوص است. سیاستمدار مشهور اصلاح طلب که کاندیدای این طیف برای انتخابات ریاست جمهوری نیز بوده است، در اقدامی جنایتکارانه، همسر دوم خود را که زنی جوان بود با سلاح غیرمجاز به شکل فجیعی به قتل رساند.

در این میان، اصلاح طلبان بجای دفاع از مقتول و محکوم کردن اقدام قاتل، از «قاتلِ یک زن» قهرمان ساخته و مقتول را آماج توهین و تهمت قرار دادند.

جریان اصلاح طلب در ماجرای حضور زنان به عنوان تماشاچی در ورزش مردان نیز با این استدلال که «اگر زنان به عنوان تماشاچیِ بازی مردان به ورزشگاه نروند دچار بیماری روحی و روانی می شوند»! و «زنان باید به عنوان تماشاچی بازی مردان به استادیوم بروند تا هم فحش بدهند و هم فحش بشنوند»! و... از این مسئله دفاع کردند.

اصلاح طلبان در سال 96 شورای شهر تهران را دربست در اختیار گرفتند. این طیف تا سال 1400 شهرداری تهران را در اختیار داشت و 3 شهردار عوض کرد اما به هیچ عنوان اجازه نداد که یک زن به عنوان شهردار پایتخت انتخاب شود.

در همان مقطع یکی از فعالین زن اصلاح طلب اعلام کرد که اسامی زنان در لیست شهرداران احتمالی، صرفا دکوری و نمایشی بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 104
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    18 3
    اگر جریان تحریف از بین برود جریان تحریم هم حتما شکست خواهد خورد متاسفانه یک عده قلم بدست مزدور بیگانه در سیصد سال اخیر ایران جای جلاد و شهید را عوض میکنند منافع ملی ایرانیان قربانی منافع شخصی حزبی مزدوران قلم بدستان بیگانگان شده است اف بر شما مزدوران خائن بیگانه پرست
    • دیدگا IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      4 1
      از قلم بدست های مزدور غرب گرا توقع نداریم که بر ضد بنی صدر قلم برانند و در حمایت از انقلاب و جریان مقاومت قلم فرسایی کنند! هر کسی داره کارش رو میکنه خب!!
    • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      4 1
      اصلاح طلبان ت......ع آور برای تطهیر و پرده پوشی جریان خائن خود که چیزی کمتر از جریان و شخص بنی صدر نیستند، ناچار به توجیه رفتارهای آن خائن هستند تا به نوعی از خود چهره موجهی بنمایانند!
    • دالوند IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      2 0
      نمیدانم چرا سرنوشت علی شکوهی ومهدی نصیری این شد؟! آن تندروی های هفته نامه صبح واین لیبرال بازی های اخیر
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    17 7
    این خاننین باید بازداشت و از کشور اخراج شوند تا کی باید شاهد مزخرفات این جماعت و آسیب به منافع مردم و کشور باشیم
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    11 7
    الان که قدرت دستتون هست بساط اصلاحات را جمع کنيد
    • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      11 4
      بساط جریان تحریف با روشنگری مستمر جمع خواهد شد ان شا ءالله
    • عدالت علوی IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      4 1
      خداوندا ریشه اصلاحطلبای خائن زن کش رو از بنیان برکن
    • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      2 0
      بعدش؟
    • دشمنان خودی IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      4 0
      به امیدروزی که این کشور باعظمت از شر همه خائنان راحت بشه و نفس راحتی بکشه . الهی آمین
  • حسیبن منصور حلاج IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    5 12
    من با این جریان فکری که به رئیس جمهورهای قبلی میتازد کاملا مخالفم . اینها واقعیت تاریخ بوده اند و هیچ جریان واتفاق تاریخی دستکاری نمیشوند بهتره تاریخ را توصیف یا توجیح نکنیم تاریخ را مثل خودش بپذیریم چون هم گذشته وهم اینکه دیگه نمیتوانیم به عقب برگردیم بله تاریخ دنده عقبی ندارد.
    • سعید DE ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      14 5
      جناب حلاج ، اگر واقعاً به واقعیت تاریخ اعتقاد داری، پس حتماًً می دانی که حق نداریم تاریخ را تحریف کنیم و جای خائن و خادم را عوض کنیم. خائن به هیچ عنوان قابل تطهیر نیست ، حتی اگر سالهای طولانی از خیانتش بگذرد، خیانتش را توجیه نمی کند. وقتی اسناد غیرقابل انکار از خیانت یک رییس جمهور وجود دارد، نمی توانی بدون هیچ منطقی بگویی من با تاختن به این فرد مخالفم، تنها در صورتی می توانی این حرف را بزنی که طرفدار خیانت این فرد باشی.
    • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      1 0
      اقا منصور پشت پرده اتفاقاتی رخ می دهد که برای کوتاه مدت جای خائن یا خادم عوض میشودو جلبی تاریخ اینه بعد از چند سال صاحبین اصلی تاریخ یعنی مردم می فهمند که خائنین واقعی چطور جای اینها رو عوض کردن و رو سیاه تر از همیشه می شوند
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    11 4
    بنی صدر جاسوس ومامور سازمان سیا بود با کد وحقوق مشخص
    • الف س. SE ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      4 1
      باهات موافقم . سال ۵۹-۶۰ امد بازدید . لشکر ما در شوش دانیال نبی مستقر بود. من راننده سرهنگ شهید ، با ایمان و با غیرت خسروتاش بودم. مردک از بچه های دسته موشک پرسید چند تا خمپاره در روز میزنید گفتند بین۸ تا ۱۰ تا . خائن پرسید عراقیها چی ؟ بچه‌ها گقتن ۴۰ تا ۵۰ تا با کمال بیشرمی. گفت : قناعت کنید شما زیاد میزنید. بعد که رفت متوجه شدیم اون روز عراقیها اصلا و کلا ۵ تا هم نزدن..
    • رستا IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      3 5
      جون داداش راست ميگي؟ فيش حقوقيش دستته؟ كدش رو هم ميدوني به ما بگي؟ بابا باهوش بابا خرگوش بابا كله جوش!
  • ایلیا IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    9 1
    اصلاحات غرب زده بطور کامل استحاله شده...کوچکترین رده پایی از انقلابی بودن و ارزش محوری در این جریان باقی نمونده...خیلی وقته دیگه از صحبتای اصلاحاتیا تعجب نمیکنم...بنی صدر روشنفکر،؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    11 10
    آقای شکوهی بنی صدر نه جاسوس بود نه خائن بلکه او یک منافق بود که با منافقین همدست شد تا 17 هزار نفر از مردم را به شهادت برساند و هم چنین روز نامه اعتماد که از منافقین حمایت میکند یک منافق وشریک در کار منافقین است مرگ بر منافق
  • مسعود IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    20 9
    خخخ بنی صدر اگر خائن نبود چرا با لباس زنانه از کشور فرار کرد ؟!
  • سامان IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    19 7
    در شروع جنگ تحمیلی بنی صدر میگفت باید زمین بدهیم و زمان بخریم ! او خائن بود و بدنبال تسلیم کردن ایران به صدام بود.
  • سعید IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    19 1
    اسرائیل از تار عنکبوت هم سست تر است و به زودی نابود خواهد شد.
    • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      12 2
      اسرائیل از صحنه روزگار محو خواهد شد. انشالله
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    17 7
    بنی صدر غلط کرده با تو اصلاح طلب.
  • سرباز بی نشان . IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    12 3
    آری آنان که با لباس زنانه بعداز خیانت ها فرار کر دن خائن نبودن ،خائن آن سیصد هزار شهید هستند که تا پای جان برای دفاع از این کشور ایستادن .بابا جان شما خوبید.... . لطفا دست از این هوچی گری ها برداریدآیا با داشتن وزیر خانم ،خانم ها به حق وحقوقشان رسیدتد ؟ آیا قانون کار در موردشان تِغییر کرد !؟ ایا در دادگاه ها زنان به حقوقشان رسیدن ؟ کم بازی در بیاورید .این کشور خارج از بحث جنسیت ،به مدیران متعهد وکاردان وخداترس نیاز دارد نه مدیر مزدور وبیگانه پرست .
  • رضا IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    24 10
    تو رو خدا از اين دعواهاى جناحى دست برداريد ديگه ، ببينيد هرروز چقدر خبر، گزارش و تحليل عليه اصلاح طلب ها كار ميكنيد ؟! خودتون خسته نشديد ؟! والله ماها حال مون بهم ميخوره ،ديگه توان تحمل شو نداريم ، فايده اى هم نداره ، جز اينكه آتش دشمنى رو شعله ور نگهداره چه منفعتى داره ؟! مردم هم از اين موش و گربه بازى ها خوش شون نمياد .
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    2 10
    مشرق چقدر بیکاری با این تحلیل های آبکی و هی اصلاح طلب اصلاح طلب شده لق لق دهانت. اصلاح طلب کجا بود.
  • سیامک IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    6 1
    تاریخ از این .... زیاد دیده است این اصلاح طلبان که مارقین و ناکسین امروزی هستند بادروغ و نیرنگ سر امامشان راببرند و بر روی نعش شهدا اسب بتازند برای دو روز قدرت و مال اندوزی ....را در معرض حراح بگذارند
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    15 4
    "«بنی صدری که من در خاطر دارم» به قلم «علی شکوهی»" واقعا که خیلی بیشعوری آقای شکوهی
  • اشتباه DE ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    2 1
    موقع جنگ آذربایجان و ارمنستان من طرفداری آذربایجان رو گرفتم
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    6 1
    چرا هیچکدام از روزنامه های اصلاح طلب که اصطلاحأ روزنامه های زنجیره ای یا اجاره ای نامیده می شوند سر دبیر زن ندارند؟ امتیاز این روزنامه ها اکثرأ توسط پولهای کثیف اصلاحاتچی اجاره شده و سران کثیف اصلاحاتجی سر دبیران این روزنامه ها را منصوب می کنند. چرا یک زن در هیچکدام از این روزنامه ها سردبیر نیست تا صدای زنان اصلاحاچی به گوش مردم برسد؟
  • حسن زاده IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    5 2
    از اينكه بنى صدر از نظر دانش و افكار در حد نخبه و نبوغ بود ترديدى نيست در تاريكى راه رفت و راه اسفالته و راه خاكى را تشخيص نداد
    • DE ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      2 2
      خخخخخخخ همسایه ما هم بنده خدا خل و چل بود دکتری کشاورزی داشت تخم زعفران میکاشت شلغم سبز میشد .او هم نخبه بود هم دانشمند .احتمالا تخم زعفران را وارونه مینداخته تو سوراخ زمین. یارو تخم هویج را وارونه کاشته بود هویج توو هوا و برگهاش توو زمین سبز شده بود خرگوشه میخورد قاه قاه میخندید. نخبه ؟
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    8 3
    هر کسی از بنی صدر خائن حمایت کنه خدا اونو با همون محشور کنه.
  • US ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    3 8
    بنی صدر فردی آیت اله زاده بود که مشی ملی گرایی او بر مواضع مذهبیش میچربید و اندیشه او در باب تقویت ارتش در برابر سپاه باعث گردید تا مقدمات خلع او از قدرت فراهم گردد
    • AU ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      3 0
      اون هرکس بود باتمام اعمال خوب وبدش پیش خداست
  • عبدالله مومن IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    8 1
    احتمالا کسی که در جوانی و قبل از انقلاب به اسرائیل رفت بنی صدر نبود و ننه قلی بود. هههههههههههه
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    6 15
    بنی صدر واقع بین و عاقل بود
  • س.عبدالهی IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    8 9
    شما واقعاً فکر می کنید این تهمت های احمقانه که شما به بنی صدر می زنید رو مردم باور می کنن ؟
    • ناشناس IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      3 1
      ما مردم خیانت بنی صدر را با چشم خود دیدیم حالا امروز که ما زنده هستیم میخواهید این خیانت کار را برای ما خادم معرفی کنید بنده هرچه از اصلاحات میگفتند زیاد باور نمی کردم میگفتم سیاسی کاری است ولی الان میبینم نه هرچه گفتند کم است منافقین میخواهند جای شهید با جلاد را ویا خائن با خادم را عوض کنند وخدالعنت کند کسانی را که به این مملکت خیانت کرده اند
    • ناشناس IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      2 3
      بنی صدر خائن نبود خادم بود؟ واقعاً به شعور مردم توهین میکنید ما هنوز زنده ایم بگذارید برای نسلهای آینده این چیزها را تحریف کنید شاید باور کنند رودر روی شاهد زنده ایستاده اید دروغ میگویید ومیخواهید تاریخ را تحریف کنید
    • AU ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      2 1
      بنی صدر یک درصد خیلی ازمدیران کشور هم خیانت نکرد
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    13 2
    اتفاقا خائن و وابسته بود ، روشنفکر نبود
  • ناشناس IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    0 2
    در اظهارات وتیترهای متناقض این روزنامه ها شکی نیست بطور مثال در موضوع اینکه چرا ایران در مسئله افغانستان ورود پیدانمیکند وچرا جبهه پنج شیر را رها نموده که بعدا مشخص شد هدف احمد مسعود ناآگاهانه تجزیه افغانستان است ولی در موضوع جمهوری جعلی باکو اینکه موضع انفعال را فقط منحصر به دولت روحانی بدانیم درست نیست واین موضع انفعال مربوط به دولتهای قبل هم بوده است هرچند که دولت روحانی در جنگ قره باغ موضع منفعلانه تری داشت
  • محمد IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    9 1
    اقای شکوهی مگر نام بنی صدر به عنوان رابط با امریکا در جاسوسخانه نبود که شما فرمایش روشنفکرانه میکنید
  • حامد IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    11 1
    خود اصلاح طلبها هم مثل بنی صدر نفوذی وجاسوسند
  • امیرو IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    5 3
    شعار هفته افساد طلبان: "بنی صدر خائن نبود" لطفا افساد طلبان این جمله را روزی ده بار در جلوی آینه تکرا کنند.
  • مشروطه خواه SG ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    4 4
    بنی صدر نه تنها به ایران خائن بود بلکه به جمهوری اسلامی هم خائن بود. خائن خائن است حالا در هر مقامی می خواهد باشد. مثل فرح که هرچه چپ و توده ای و مارکسیست بود دور او حلقه زده بودند. فرح با یک تلفن به ساواک هرچه تروریست بود از زندان در می آورد و در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استخدام می کرد و نون می داد.
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    5 3
    همین حرفا رو شمخانی و میرسلیم هم درمورد بنی صدر‌گفتن پس چرا بهتون فشار نیومد؟
  • هالو IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    7 10
    نه جاسوس بود نه خاین، بلکه فردی با سواد و ایران دوست بود
    • حامد IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      1 1
      شما فرق خوبی و بدی را نمی دانی عزیز معلومه که روی معلومات تون خیلی کار نکردی قول میدم از این قدر عمری که کردی 20 روزش را صرف تفکیک خوبی از بدی نکردی شما اگر بخواد نظرت درست از آب دربیاد باید 10 برابر عمرت فقط تفکر و تعقل داشته باشی تا یه نظر درستی داده باشی
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    4 2
    خائن
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    9 9
    بنی صدر انسانی بزرگ و روشنفکر وبا سواد ومیهن دوست بود،خداوند بیامرزدش
    • روح الله IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      6 7
      خخخخ فکر کردی با این کارا می تونی مارو عصبانی کنی؟
    • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      9 4
      بیشترین دروغ در یک جمله
  • خسرو IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    3 3
    این اختلافات سیاسی فقط برای اغفال مردم است و دیگر برای مردم ارزشی ندارد. مهم این است که هر گروهی به قدرت میرسه فقط ادعا میکند و بعدش از زیر مسئولیت شانه خالی می‌کند. مردم دیگر هیچ امیدی به آینده ندارند
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    2 0
    عجبببب
  • محمد IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    4 2
    خیانت از این واضح تر که بنی صدر در پشت صحنه با منافقین بست و دخترش فیروزه را به ازدواج رجوی ملعون در آورد و با لباس زنانه و با خلبان شاه فرار کرد؟؟؟ سقوط خرمشهر و درگیری مسلحانه و انفجار نخست وزیری و حزب جمهوری که بماند
  • روح الله IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    4 3
    روزی که بنی صدر مرد اینجا گفتم که منتظر تطهیر بنی صدر توسط مدعیان اصلاحات باشید! این مطلب بالا فقط یه نمونشه! فهم این مطلب اصلا پیچیده نیست و هنر نمی خواد فقط کافیه به کارنامه و سوابق جماعت مدعی اصلاحات یه نیمچه نگاهی بندازیم. کلا هر کس با انقلاب زاویه داره بعد از مرگش، توسط اصلاحات اول تطهیر میشه بعد قهرمان!
  • سیدهادی IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    6 2
    خطر دشمنان خطرناکی مثل امریکا و اسرائیل و سایر دشمنان قسم خورده بسیار کمتر از خطر صلاح طلبان منافق است ملت باید حواس شان به این وطن فروشان باشد
  • نقی جوون IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    0 2
    بنی صدر...100درصد...
  • FR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    5 1
    بنی صدر جاسوس CIA یکی دیگه جاسوس MI6
  • حسن IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    6 1
    آقای شکوهی بهتر است کدعضویت بنی صدر در سازمان سیا را از دوستانتان مثل معصومه ابتکار درخواست نمایید
    • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      3 0
      احسنت
  • احمد رضا داد IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    5 2
    بنی صدر خائن
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    4 0
    پس انهاییکه فاو را خالی کردن بخاطر پست و مقام را چه مینامی؟۲۵۵۹
  • سعید IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    6 4
    با تهمت هایی که به بنی صدر میزنید چطور میخواهید او را راضی کنید
    • ناشناس IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      0 0
      مشخص شد که اصلاح طلبان طرفدار منافقین مثل بنی صدر هستند وای بحال این مملکت که این اصلاح طلبان در راس آن بودند ببینید چه خیانتهایی کرده اند که این نمونه کوچک از آنهاست میخواهند یک خائن را بجای خادم بمردم معرفی کنند
  • حسن IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    3 4
    بنی صدر خائن بود فرارکرد ولی روحانی چی .احمدی نژاد .خاتمی . هاشمی همه شان منزوی شده اند
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    4 1
    اف به خائنان راس اونها ابوالحسن زن پوش
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    3 2
    بنی صدر و روشنفکری . توصیف و تمثیل جالبی برای تعریف روشنفکری ارائه کردید ‌ کسایی که خودشونو روشنفکر میدونن و میخونن هم یکی مثل بنی صدرن .
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    6 2
    تمام این اصلاح طلب های خائن را بازداشت و اموال آنهارا مصارده و از کشور اخراج کنید
    • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      1 0
      بیا ببرش زندان
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    7 1
    شکی نیست که روزنامه اعتماد توسط ضدانقلاب سرپرستی میشه .
  • دختر مردم IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    4 1
    توی اون روزها کسی که مخالف برکناری بتی صدر بود حسن روحانی بود
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    3 3
    خدا ازتان نگذرد خون پاک شهیدان دهه شصت انشاالله گلویتان را بگیرد مافیاهای عنکبوتی خدا ازتان نگذرد ما مردم دوستدار انقلاب اسلامی به امید جاری شدن احکام اسلامی زنده ماندیم
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    3 1
    سلام. بگذارید این احمق ها اگر نه خائن ها درون خودشان را بیرون بریزند. بالاخره غربی ها مدارکشان را علنی خواهند کرد و خواهند گفت چه کسانی و کی برایشان نوکری و جاسوسی کرده اند. کاش اسناد دولتی ایران در اختیار همگان قرار میگرفت.
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    3 0
    الله اعلم ما که سنمون نمیرسه خدا دروغگو رو رسوا و لعنت کنه آمین
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    0 0
    این بچه رئیس جمهور اذربایجان سایه شمشیر امریکا رو روی سرش نمی بینه این تحرکات آذربایجان واسرائیل وترکیه در مرز ایران فقط برای برهم زدن برجام است ،
  • آریوبرزن IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    5 2
    بنی صدر یک خائن به مملکت است ، و میخواست کشور را تحویل صدام و ارتش بعثی بدهد که با هوشیاری مسئولین شناسایی و قبل از اینکه محاکمه شود با آرایش و لباس زنانه پابه فرار گذاشت...خدایا این کشور را از دروغ و خشکسالی محفوظ بدار
  • TR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    1 1
    خاين ديگه مشخصه چه كساني هستن ، بني صدر كه چهل ساله بيرون از كشوره و مسئوليتي نداره ، ايران عزيز رو از شاه گرفتن و اينطورش كردن
  • DE ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    1 0
    بنی‌صدر مانند ما اصلاح طلبکارها و غربگداها و ..بود، اگر او خائن و وابسته به بیگانه نبود که الگوی ما غربگداها نمیشد.
  • محمد شادکام IR ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    2 0
    سلام و خسته نباشید نمیدانیم این چه کاری است که یک عده وطن فروش به نام اصلاح طلب در داخل مملکت ، علناَ دارن برنامه و سیگنالهای براندازی نظام را طرح ریزی کرده و بیشتر از آمریکا به این کشور ضربه میزنند ، ولی در مقابل ، هیچ واکنشی به انجام نمیرسد . چرا ............
  • بیر نفر IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    1 0
    سلام،دیروز و‌ دیشب سپاه قدس رفته تروریست ها رو از هورادیز اسیر کرده و به داخل کشورمون آورده ؟ درسته؟
  • IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    1 1
    لطفاً کسانی که معتقدند بنی صدر خاین نیست کمی انصاف داشته باشند آیا عدم رضایت امام از ایشان و ضدیت وی با نیروهای انقلابی و سپاه و اسناد لانه جاسوس در مورد بنی صدر و کم کاری در زمان جنگ و همکاری مستقیم با رجوی جنایتکار و صدام کافی نیست اگر خیانت کار نبود چرا با لباس زنانه توسط منافقین از کشور فرار کرد و نیز دخترش را به عقد رجوی فاسد و خاین در اورد
  • عدالت علوی IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    0 0
    پایان مامور SD LURE آمریکا «ابوالحسن بنی‌صدر» اولین رئیس‌ جمهور ایران، امروز در سن ۸۸ سالگی در پاریس مُرد. بر اساس اسناد لانه جاسوسی آمریکا، بنی‌صدر به‌خاطر جاه‌طلبی‌هایش سربازگیری شده بود و سفارت آمریکا، اسم‌رمز SD LURE را درباره وی به‌کار می‌برد. او پس از ریاست جمهوری، بازی‌چه سازمان منافقین (مجاهدین خلق) شد و خیانت‌های دنباله‌داری را در زمینه درگیر کردن کشور به دوقطبی‌های فرساینده و سوء مدیریت بیمارگونه در آغاز جنگ تحمیلی صدام انجام داد. تا جایی که بخش بزرگی از مناطق جنوبی و غربی کشور بدون هیچ زحمتی، به‌اشغال ارتش متجاوز صدام درآمد. بنی صدر پس از رو شدن دست‌اش و در حالی که طعمه‌ای در خدمت سرکرده سازمان تروریستی منافقین شده بود، به‌همراه مسعود رجوی از کشور گریخت. امام خمینی(ره) در چندین نوبت، با تلویح و تصریح نسبت به این نگون‌بختی بنی‌صدر هشدار دادند. امام(ره) در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری بنی‌صدر فرمودند: «من یک کلمه به آقای بنی‌صدر تذکر می‌دهم، این کلمه تذکر برای همه است، «حب الدنیا رأس کل خطیئه. یعنی دنیادوستی در رأس همه خطاهاست.. صحیفه نور؛ ج ۱۱، ص ۲۵۷ امام بعد از چند نوبت نصیحت فرمودند: این‌که من همیشه نصیحت می‌کنم به آقایان و می‌خواهم کاملاً روی روش صحیح عمل بشود. روی قوانین عمل بشود و تخلف می‌شود و مع‌ذلک من نصیحت می‌کنم به آقایان این نه از باب این است که در ملت ما یک ضعفی پیدا شده و ملت ما دیگر به احکام اسلام اعتنایی ندارد. من تا آن‌جایی که اخلاق اسلامی اقتضاء می‌کند همه این‌ها را به آرامش دعوت خواهم کرد، نصیحت خاضعانه خواهم کرد. لکن آن‌روزی که من احساس خطر برای جمهوری اسلامی بکنم آن‌روز این‌طور نیست که باز بنشینم نصیحت کنم! ....
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    0 0
    عجب
  • US ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    0 1
    اگر آنچه کرده ای هنوز کم است. هرچه می خواهی بکن مارا چه غم است. میرزا حبیب خراسانی.
  • MD ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    0 0
    این آقای علی شکوهی هم مثل ظریف بعدها که همه حقیقت رو فهمیدند میاد مصاحبه میکنه میگه: همکارا به من نگفتند بنی صدر چیکارا کرده بوده. خیانتهای بنی صدر آشکاره, این آقا باید در خصوص این اظهار نظر که در مقابل نظر صریح امام در مورد آقای بنی صدر است جواب بدهد.
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    1 1
    بنی صدر یه معتاد مافنگی بود قیافه ش از صد فرسخی داد میزد اصلا فکر نداشت که بخواد روشنفکر هم باشه
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    1 3
    خدا با معاویه محشورش کنه
  • جواد IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    2 0
    ۲۰ سال آینده روزنامه شرق : خدمات حسن روحانی به کشور از تورم تک رقمی تا عمران
  • حسین IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    1 1
    ساکت شید وطن فروشان اصلاحاتچی
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    0 1
    سلام بیایید یه دعا کنیم و آن این خدا زودتر آقای شکوهی را با بنی صدر محشور کنه شاید زقوم نصیب هر دو شود
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    0 1
    قطعا این نکته که زمین بدهیم زمان بخریم از نظر آقای شکوهی خیانت نیست اگر چنین است باید پرسید شما انسان هستید یا نه انسانیت می‌فهمید یا نه؟ کشته شدن عزیزان به نظر شما معنایی دارد یا نه خوب زمینی که صدام می‌خواست تمامیت ارضی شما بود چون قصد داشت سه روزه در تهران باشد خوب اگر تهران را می‌گرفت با کمک بنی صدر چه چیز با قی می ماند اصلا به نظر شما خیانت مفهوم دارد؟
  • حیدری IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    0 0
    بسمه تعالی ـــ اگر چکیدۀ تفکر اصلاح طلبان ایران را درچند جمله خلاصه کنیم تنها عامل پیشرفت و ترقّی و تعالی جامعه ایران ، تقلید از مُدِل های رایج کشورهای غربی و همگام و همسو شدن با نظم بِاصطلاح نوین جهانی و سازش و تسلیم در مقابل خواسته های آنان می باشد
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    0 0
    روشنفکر از دیدگاه آقایان یعنی چی؟ و به چه قیمت؟ لطفا روشنفکری را معنا کنند؟
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    1 1
    لعنت بر خائن
  • ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    0 2
    بنی صدر یک احمق به تمام معنا بود و ....
  • محمدرضا کیانفر IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    4 0
    . علی شکوهی اصلاح‌طلب نوشت: بنی‌صدر خائن نبود. چبا تشکر از توجه شما،
  • DE ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    1 1
    بنی سعد یا همون بنی صدر یک کیش شخصیت به تمام معنا داشت و ملت ایران را اول انقلاب با تبلیغات انتخاباتی که در غرب یاد گرفته بود گول زد و همین روش را اصلاح طمعکاران در پیش گرفتند لذا هم از اویند هم از او دفاع میکنند. بنی صدر نخبه نبود پخمه بود .
  • حسین نقاش IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    0 0
    روی سخن من با هموطن های ایرانی است از هر قوم و قبیله ای و در هر کجای دنیا که زندگی می کنند و از جمله با آذری های عزیز که آذربایجان سر ایران است ، جمهوری باکو هم با حمایت معنوی و سیاسی مقامات ارشد ایران توانست قره باغ راپس بگیرد نه ترکها و نه صهیونیستها ، تغییر نقشه زئوپلیتیک منطقه و تغییر مرزهای جغرافیایی در مرزهای شمالی ایران وحضور کشورهای ثالث و معاند در حریم مرزهای ایران بسیار مهم و حساس و افکار عمومی ایرانیان با هر نگرش سیاسی باید نسبت به آن حساس باشد.
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    0 0
    اضهار نضر از یک عنصر وابسته خاعن برای بنی صدر قابل قبول نیست نتنها اورا پاک که که بیشتر باعث تخریب میشود یه نفر در همراه امام از طرف شیطان جا سازی شده بودن ودرایران هم سنگ تمام برایشان گذاشت شعار یزدی .بنیصدر.قطب.زاده.مثلث ازاده را هم برایشن ساخت هر سه نفوذی .خاعن ومطرود شدند ولی هنوز شما برقرارید حکما گذاشتهاند تا از شیطان نماینده ای جهت هدایت باشد
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    1 0
    منظورم روزنامه شرق بود
  • كريم IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    1 1
    اگر تمام تاريخ را بگرديم يك نفر پادشاه و حاكم و رئيس جمهور را نخواهيم يافت كه مانند بني صدر ِ جنايتكار به ملتي كه به او راي دادند خيانت كرده باشد. او كساني را هم كه به او راي داده بودند با همكاري منافقين، ترور كرد. بني صدر از همان ابتدا وابسته به آمريكا و فرانسه و نوكر مفت و مجاني آنها بود بعدا به نوكري منافقين هم در آمد. مرگ بر تمام سران فتنه سال 88 و حاميان آنها.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس