کد خبر 1282269
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
شهادت پرستار کرمانی به دلیل ابتلا به کرونا

«الهام یوسف زاده» پرستار بیمارستان شهید باهنر کرمان به دلیل ابتلاء به کرونا جان باخت.

به گزارش مشرق، پرستار بیمارستان شهید باهنر کرمان به دلیل ابتلاء به کرونا جان خود را در راه خدمت به مردم از دست داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پی شهادت شهیده مدافع سلامت «الهام یوسف زاده» پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است: ایثار و از خودگذشتگی در راه خدمت به جامعه پاداشی عظیم نزد خداوند متعال دارد و در این راه پر مخاطره جان برکفان حوزه سلامت قریب به ۲۰ ماه از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا با فداکاری و تحمل شرایط سخت و طاقت فرسا به بیماران ارائه خدمت می‌دهند و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزیده‌اند.

شهیده مدافع سلامت خانم"الهام یوسف زاده" پرستار فداکار بیمارستان شهید باهنر کرمان نمونه یک انسان با اخلاق، متعهد و سخت کوش بود که در این برهه از زمان با جانفشانی در راه خدمت به مردم، در پی ابتلاء به بیماری کووید ۱۹ و تحمل یک دوره بیماری ۱۵ مهرماه ۱۴۰۰ در روز شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) به لقاء الله پیوست.

اینجانب این مصیبت جانکاه را به خانواده گرامی آن شهیده والامقام، جامعه پرستاری، خانواده بزرگ حوزه سلامت استان کرمان و همکاران محترم ایشان در بیمارستان شهید باهنر صمیمانه تسلیت گفته و از خداوند متعال غفران و رحمت الهی برای همکار فداکارمان و برای بازماندگانش صبر و بردباری مسئلت دارم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    5 3
    در گذشت كادر درمان كرونا با ابتلا به كرونا معمولا بايد دور از انتظار باشد چون قرار است با محافظت ١٠٠ در صد انجام وظيفه كنند. معذلك هر چند وقت يكبار اين اتفاق ميافتد. با خانواده هاى اين شهدا بايد همدردى كرد. ضمنا در متن خبر از ويروس كرونا با اصطلاح منحوس نام برده شد. قبلا كاربران گفته بودند ويروس يك موجود زنده است خالق ويروس خداوند تبارك و تعالى است ويروس كرونا نبايد منحوس باشد محبوب است در تمامى خلقت خدا حكمت نهفته است.
    • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
      1 0
      درود ، ویروس کرونایی که الان می بینیم ، دستکاری شده توسط بشر است و برای همین منحوس می باشد . ولی مهم تر اینکه واکسیناسیون کرونا فایده ای نداشته و ایمنی بدن را تضعیف می کند . از طب اسلامی کمک بگیرند بهتر است .
    • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      0 0
      چى شد نفهميديم مشكل ٢ تا شد يعنى حالا بشر با دستكارى ويروس را منحوس كرده از اولش منحوس نبود؟
    • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      0 0
      باين بحث خاتمه بدهيد بار مسئوليت شرعى اين ديدگاه خيلى سنگين است سازمان تبليغات اسلامى يا مرجع صلاحيت دار ديگرى داوطلب تفحص و رسيدن به نتيجه نهايى بشود
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      0 0
      از خودتان دليل نتراشند حالت دفاعى نگيريد بيخودى توجيه نكنيد از كاربرى كه اظهار نظر كرده ويروس منحوس نيست دليل و سند بخواهيد ميتوانيد با يك فرد روحانى در ميان بگذاريد و مسئله را حل كنيد. بشر هرگز نميتواند در خلقت خالق دستكارى كند. شما كه با غرور دانايى ميگوييد در ويروس كرونا دستكارى شده حتما در فكر خود تجديد نظر و تحقيق كنيد. كجا كى دستكارى كرده ؟
    • مشير IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      0 0
      معلومه دگه اونى كه عزيزشو از دست داده كرونا براش منحوسه اونى كه تو اينوسط شلوغى ها داره پول پارو ميكنه كرونا براش محبوبه دو دو تا چارتاست تا بود همين بود
    • كاظم ف IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      0 0
      پاسخ به كاربر ٢٢:٢٨ عزيز جان من هم مثل تو اشتباه فكرميكردم تحقيق كردم بحث روى بيمارى كرونا نيست بحث روى ويروس كروناست. ميگويند ويروس يك موجود زنده است بشر نه ميتواند موجود زنده بسازد و نه ميتواند روى موجودى كه خداوند ساخته دستكارى كند. ميگويند خلاقيت خداوند هيجگاه نميتواند منحوس باشد. اين خيلى مهم است بايد بيشتر فكر كرد.
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    19 0
    و با وجود تزریق دو دوز واکسن
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
      0 0
      از کجا میدونی زده؟
  • محسن IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    3 7
    روحش شاد خوش به حالش به قافله شهدا پیوست
    • عباسی IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
      1 0
      دستشون درد نکنه ولی به نظرم قرار نیست به هر فوتی شهید بگیم! اونوقت مقام و ارزش والای شهید و بزرگی نامش کوچکتر از اونی که هست در ذهن جامعه تداعی می کنه ... ما هم کارمند جهاد در بخش نان سفره ملت کار میکنیم پس ما هم اگر در مسیر رفت و آمد تصادف کردیم باید شهید قلمداد بشیم، یا یه راننده اتوبوس که کارش در بخش حمل و نقله اگر در راه مشکلی براش پیش بیاد میشه شهید حمل و نقل!
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    1 0
    تمام پرستاران دو دز واکسن را زده اند
  • علیرضا IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    0 0
    روحشان شاد و در جوار رحمت واسعه الهی
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    0 0
    چه واکسنی زده بود ؟ اصلا واکسن زده بود ؟
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    0 0
    واکسن زده بود یا نه؟ یا فرقی نمی کنه واکسن بزنن یا نزنن؟ چرا شفاف سازی نمی کنن؟
  • واکسنی IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    0 0
    خدا رو شکر تایید کردین اصل خبر رو ولی مثل بی بی سی و رسانه های ظاهرا بیطرف نگفتین دو دوز واکسم هم زده بودن
  • ص. شفتى IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    0 0
    اگر درست معنى [ بسم الله الرحمن و الرحيم ] را بدانيم بر اين باورد خواهيم بود كه خداوند در كرونا و ويروس كرونا حكمت ها پنهان نموده و جهش هاى ويروس اموزشى است براى بشريت و تمامى اديان ............مسيحى ، كليمى و مسلمان. [ الحمد الله رب العلمين ] تمام ويروس هاى جهان را جمع كنيم وزن و حجم اش كمتر از وزن و حجم يك ويال واكسن كرونا است [ الله اكبر ]
    • كاظم IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      0 0
      خداوند رحمن است رحيم است يعنى هميشه رحمن است هميشه رحيم است حتى در خلقت جانداران ميكروسكپى (ميكروب ها باكترى ها ويروس ها ) - رحمن و رحيم است دلايل فراوان در قران كريم وجود دارد كه خداوند در هـيچ خلقتى هرگز به بشريت ظلم نميكند.
    • صمد IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
      0 0
      دقت كنيد تلاش دانشمندان دنيا [ ميليارد ها ويال واكسن ] در چند نوع در چندين كشور جهان تا حالا ساخته شده براى مبارزه با [ يك ويال ويروس ] !؟ ويروس شناسى و كرونا شناسى يعنى خداشناسى و پى بردن به عظمت الهى ( وهو العظيم ).

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس