کد خبر 1281713
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
تصادف

رئیس پلیس راه استان مرکزی اعلام کرد: حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان، ۴ کشته و ۴ مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محمد پور شمس گفت: در نخستین تصادف رانندگی که بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور توره - اراک به وقوع پیوست، راننده خودرو در دم جان سپرد و ۴ سرنشین دیگر آن نیز مجروح و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

وی تصریح کرد: پس از گذشت ساعاتی، ۲ نفر از سرنشینان خودروی سواری مورد نظر نیز براثر شدت جراحات وارد در بیمارستان فوت شدند.

رئیس پلیس راه استان مرکزی عنوان کرد: از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، خستگی و خواب آلودگی و نیز عدم توجه به جلو از سوی راننده خودروی سواری علت این حادثه رانندگی بیان شد.

پور شمس بیان کرد: در دیگر سانحه رانندگی که بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۷ با سه عابر پیاده در محور اراک - فراهان رخ داد، یکی از عابران پیاده بر اثر شدت جراحات وارده در محل تصادف، در دم جان سپرد و ۲ عابر دیگر نیز مجروح شدند.

وی ادامه داد: در بررسی کارشناس تصادفات پلیس راه، علت این سانحه رانندگی عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو نسبت به عابران اعلام شد.

رئیس پلیس راه استان مرکزی در پایان با تأکید بر رعایت هرچه بیشتر قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان از آنان خواست تا به منظور پیشگیری از وقوع چنین حوادث ناگواری، همواره قبل از آغاز به رانندگی، استراحت کامل کرده و در صورت داشتن شرایط جسمی و روحی نامناسب، تا بازگشت به شرایط عادی و پایدار جسمی، از هر گونه رانندگی خطرآفرین و ناایمن خودداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس