کد خبر 1280207
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
دستگیری

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: دو سارق زورگیر که با استفاده از سلاح سرد اقدام به زورگیری از یک شهروند در منطقه کیانمهر کرده بودند در کمتر از دو ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، علی قاسم‌پور با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت با شیوه زورگیری در منطقه کیانمهر، بلافاصله ماموران کلانتری ۴۳ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران مشخص شد یکی از شهروندان در حال تردد از یک خیابان خلوت منطقه کیانمهر بوده که دو جوان ۱۷ الی ۱۸ ساله با تهدید سلاح سرد و مجروح کردن وی، اقدام به سرقت تلفن همراه و طلاجات او کرده و متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج ادامه داد: بلافاصله تحقیقات اولیه از مالباخته صورت گرفته و مشخصات متهمان به تمامی واحدهای پلیس شهرستان اعلام شد که با گشت زنی هدفمند در مناطقه مختلف کیانمهر، واحد گشت کلانتری ۴۳ موفق به شناسایی و دستگیری متهمان شد.

سرهنگ قاسمپور با اشاره به اعتراف متهمان به جرم خود مبنی بر سرقت با شیوه زورگیری از مالباخته، خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجغ قضایی ارسال شد.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس