پروازهای هواپیما نمایه فرودگاه نمایه

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از ایرلاین ها قیمت‌های سنگینی بابت بلیت هواپیما از زوار اربعین گرفتند که باید بررسی شود.

به گزارش مشرق، محمدرضا آصفری در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۱ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: خوشبختانه مراسم باشکوهی در روز اربعین برگزار شد اما توفیق پیاده روی اربعین و حضور حماسی مردم ایران در کربلا گرفته شد.

بیشتر بخوانید:

دستگیری دلال‌های پروازهای میلیونی اربعین

وی بیان کرد: متاسفانه اجازه داده نشد که مردم ایران از مرزهای زمینی عبور کنند و در توضیح این مساله گفته شد، عراق از تردد زوار از طریق مرزهای زمینی ممانعت کرده است. این در حالی است که مردم کشورهایی چون پاکستان و افغانستان توانستند از طریق مرزهای زمینی به کربلا بروند و در مراسم اربعین حضور حماسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

۸۰ هزار زائر ایرانی در راهپیمایی اربعین شرکت کردند

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لازم است کمیسیون های مربوطه به این مساله ورود کنند و بررسی شود که بر اساس چه سندی اجازه داده نشد که زائران ایرانی از طریق مرزهای زمینی عازم کربلا شوند.

آصفری متذکر شد: علاوه بر این برخی از شرکت ها و ایرلاین ها کاسبی کردند و قیمت های سنگینی را بابت بلیت هواپیما از زوار اربعین گرفتند که این موضوع باید پیگیری شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس