کد خبر 1279999
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
آخرین وضعیت طرح شفافیت آراء/ توقف در کدام ایستگاه بهارستان؟

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: طرح شفافیت آرای نمایندگان جهت اصلاح به کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی ارجاع شد و اصلاحاتی در این طرح اعمال شده است.

به گزارش مشرق، محسن علیزاده، درباره آخرین وضعیت طرح شفافیت آرای نمایندگان، اظهار داشت: هنوز این طرح در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار نگرفته است، اما ناگفته نماند که برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی همین حالا هم به صورت داوطلبانه و در جهت تحقق شعار شفافیت، آرای خود را به صورت علنی اعلام می‌کنند.

ببنیید:

فیلم/ بررسی مجدد طرح شفافیت آرای نمایندگان

وی تاکید کرد: شفافیت، لازمه آغاز صحیح بسیاری از امور و مبارزه با فساد است و مطمئنا اگر طرح شفافیت آرای نمایندگان در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد، شاهد تحولات بسیار خوبی در کشور خواهیم بود.

نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح شفافیت آرای نمایندگان جهت اصلاح به کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی ارجاع شد و اصلاحاتی در این طرح اعمال شده است و قطعا این بار در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با رأی بالایی به تصویب خواهد رسید.

علیزاده اظهار داشت: شفافیت در همه زمینه‌ها منجر به توسعه و پیشرفت کشور خواهد شد، از بروز فساد در بخش‌های مختلف جلوگیری می‌کند و موتور محرکی برای انجام صحیح وظایف مسئولان خواهد بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس پیگیر تصویب قانون شفافیت در همه ابعاد است و شفافیت اقتصادی هم یکی از مسائل بسیار مهم است و تحقق آن باعث می‌شود که فاصله طبقاتی و تبعیض از بین برود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    6 0
    تو رو به خدا تصویب کنید
  • محسن NO ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    3 0
    احتمالا بعضی طرح ها رو قراره مثل مجلس قبل آخر دوره تصویب کنن که خودشون مشمولش نشنن. جای تاسفه. مطمئنا دفعه بعد به لیستی که نمیشناسم رای نخواهم داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس