حمید صفت فردا آزاد می‌شود/ تبرئه از اتهام قتل عمد

وکیل حمید صفت از تبرئه موکلش از اتهام قتل عمد خبر داد و گفت: حمید صفت فردا آزاد می‌شود.

به گزارش مشرق، حسین شاهرخی ضمن اعلام صدور حکم تبرئه موکلش از اتهام قتل عمد اظهار کرد: حمید صفت فردا آزاد می‌شود.

وی افزود: پس از برگزاری دو جلسه دادرسی و استماع دفاعیات توسط دادگاه طی دو ماهه اخیر، سرانجام قاضی رحمانی و هیأت مستشاران شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران با رسیدگی منصفانه، موشکافانه و علمی به ابعاد مختلف پرونده، موکل را از اتهام بلا وجه قتل عمدی تبرئه کردند.

شاهرخی ضمن تشکر از مهرداد زمانی دیگر وکیل حمید صفت در این پرونده گفت: توفیق حاصله را مرهون لطف و فضل بی منت خداوند متعال می‌دانیم و این مرحمت الهی را صمیمانه به تمامی هواداران دلسوز و نگران این هنرمند جوان تبریک عرض می‌کنیم.

حمید صفت فردا آزاد می‌شود/ تبرئه از اتهام قتل عمد

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • میاندوآبی IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    7 2
    آزاد شدم إزاد شدم ننه
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
      1 0
      تبریک به همه مردم ایران و همه مسلمانان منطقه و جهان اسلام تهنیت باد بادا بادا مبارک بادا حمیت صفت آزاد بادا
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    38 8
    والا شجریان هنرمند بوده اینم شده هنرمند،بما چه هی خبرش رو میزنید
    • آرش IR ۰۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
      9 3
      شجریان؟؟!! یک نفر از این عتیقه هایی که از شجریان بی شخصیت بی هنر بد صدا دفاع می کنند توی عمرشون روی هم 5 بار شجریان گوش ندادند که اونهم از صدا و سیمای جهوری اسلامی پخش شده بوده..
    • IR ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
      8 2
      اون شجریان هم خیلی حالش خوب نبود.
    • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
      4 2
      ببخشید شجریان برای شماها هنرمند بوده، ما هم اعتراضی نداریم ولی یه عده ای هم مثل خود من کتکشون بزنی آهنگ شجریان گوش نمیدن!!! پس لطفأ هرجا راجع به هر مطلبی میشه این طرفو مطرح نکن چون ممکنه یک عده ای کلا ازین طرف خوشش نیاد!!!
    • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
      0 2
      همه عالم شجریان رو میشناسند تو هنرش شکی نیست.فاز شما که فکرمیکنید خیلی حالیتون هست و ما حتی یکبار هم کارهای ایشون رو گوش ندادیم چیه!؟ مگه من اصلا به مسائل سیاسی ایشون کار داشتم کامنت گذاشتم اینهمه جبهه گرفتند!من گفتم ایشون هنرمند بوده ، این رپ خون هم هنرمند . مهم شده؟! چقدر بعضی ها بیعقل و جاهل هستند .
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
      0 0
      ببین استاد که بی ادبی میکنی،اولا همۀ عالم بتهون و باخ و موتزارت و....رو میشناسن نه شجریان رو بعدشم برای شماها در هنرش شک نیست ، برای خیلی ها از جمله خود من شک هست !! من که گفتم شما اگه شجریان رو دوست داری خوب دوست داشته باش دمت گرم، من یکی ازش خوشم نمیاد اصلا هم منظورم ازجنبۀ سیاسی نیست ، کلا من آزادم که از موسیقی اصیل ایرانی و شجریان بدم بیاد، نیستم؟؟ به نظر من هم هزارتا موسیقیدان و خواننده در جهان بوده و هست که همینطوری که شما فکر میکنی شجریان خیییلی بهتر از حمید صفت هست (که آزادی فکر کنی دمت گرم!) ما هم فکر میکنیم در مقابل اونها شجریان باید بره جلو بوق بزنه!! ( که ماهم آزادیم فکر کنیم دممون گرم ! ) منظور کلی من این بود که هرجا از قیمت مرغ تا موسیقی رپ و .... موضوعی مطرح میشه یه عده میپرن میگن استااااد شجرررریان !! آقا ولمون کنین، اگه آهنگ شجریانو تو آسانسور بزارن من بیست طبقه رو پیاده میرم بالا که نشنومش ، مفهوم شد ؟؟!!
    • محمد IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
      1 0
      شجریان بد شما کاسه لیسا خوب
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
      3 0
      حالا که دوست داری با ادبیات خودت جوابتو میدم، آخه کلنگی منافق شما کاسه لیسای یانکی‌ها و شبکه های ماهواره ای هستین که هرچی بلغور میکنن شما غرغره میکنین وگرنه شما از موسیقی چی حالیت میشه که میگی همهٔ دنیا فلانی رو می‌شناسن !! من اقلا صدتا دوست موزیسین تو کشورهای مختلف دارم که اسم این طرفو نشنیدن، بیخودی براش پپسی باز نکنین!!! چهل ساله نوازنده چند ساز کلاسیک هستم و از نظر من موسیقی اصیل ایرانی گوشو خراب میکنه، شجریان و بقیهٔ دارودسته هم که کلأ اعصاب و روان رو به هم میریزن!! صدای کارگاه آهنگری تحملش راحت تر از چهچهه های این دارو دسته هست!!!! حالا این چه ربطی به کاسه لیسی و اینا داره، فقط یه نفر با آی کیوی در حد کیوی میتونه اینجوری برداشت کنه!!!
  • دختر اهواز IR ۰۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    4 4
    چه خبر خوبی.بعد از عمری یه خبر خوب هم شنیدیم. تو قاتل نیستی فقط از مادرت دفاع کردی.*هرکس زیرنظر من کامنت بزاره یه خر است *
  • قاسم IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    0 1
    آزادی مبارک باشه منتظر آهنگ هایه جدیدتیم
  • محمد IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    1 1
    الان دیگه واقعا میتونه بخونه آزاد شدم خوشحالم ننه ایشاالله ازادی قسمت همه آزاد شدم چشمام پر غمه ایشاالله بیرون اوضاع بهتره خخخخخخخخ نظری درباره اش ندارم وی اهنگش ریتمیک و بامزه است
  • DE ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    4 4
    سه سال دیگه وقتی بازهم یکنفر را کشت اونوقت همه میگن کی بود کی بود من نبودم و اون قاضی قبلی و رئیس قبلی بود ما خبر نداشتیم. قربانی چه مریض بوده چه نبوده این شخص باعث مرگش شده و کتکش زده با اینکه میدونسته شدیدا بیماره. این حکم عادلانه نیست.
  • ناصر IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    5 1
    ازاین پس به گنجشک هم سنگ نمی اندازه
  • حسن IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    3 3
    لامذهب پول چیکار میکنه، از یه قاتل بیگناه میسازه، حکم اعدام رو با آزادی عوض میکنه، کاری میکنه که ی قاضی رای یه قاضی دیگه رو بشکنه
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    1 0
    هنرمند..!؟؟ هنرش دقیقا چیه برای کشور..؟؟؟
  • محمد جوادی IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    1 0
    خونریزی مغزی و میزان تاثیر داروهای مصرفی متوفی در خونریزی حاصله یعنی چه؟ و شبهات پزشکان و غیره این ها نشانه های روشنی است از این که دارند خون یک همشهری را پایمال می کنند و می خواهند با هجویات قصد خود را موجه نشان دهند. با مشت زده سر و صورت متوفی را داغون کرده و قضات که سوراخ دعا را گم کرده اند دارند دلیل تراشی می کنند.
    • ناشناس IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      0 0
      اقا محمد کل حرفای حمید صفت و موضوع دفاع از مادری که حق طلاق داشته دروغه حمید صفت اول گفته ناپدری ادم خوبی نبود مادرم رو مدام کتک میزد با من مشکل داشت ضربه زدم و از بیماری قلبی ناپدری خبر داشتم ولی بعد از انتخاب وکلای فعلی میگه ناپدری کمی عصبی بود با مادرم اختلاف معمول زن و شوهری داشت با من رابطه صمیمی داشت و از بیماری قلبی و مصرف دارو خبرنداشتم و ضربه یواش زدم درصورتیکه درعکس موبایلی از ناپدری در بیمارستان فیروزگر اثار ضرب و جرح کاملا مشهوده و به گزارش پلیس 110 پدرم قبل از به کماء رفتن در روز درگیری به پلیس گفته حمید رو سینه من نشسته و با مشت به سر و سینه من زده و درگزارش جسد نوشته شده خونریزی روی نرم شامه و خونریزیوسیع زیر سخت شامه وکوفتگی شدید و از هم گسیختگی بافت مغزی و حرکت بافت مغز به سمت چپ و پرخونی مشکوک در دیواره بین بطنی قلب مشهود بود. پزشکی قانونی المان به استناد گزارش جسد پزشکی قانونی ایران و سی تی اسکن بیمارستان فیروزگر نظریه داده و نوشته بدون ضربات شدید و پی در پی به سر مقتول اسیبهای تشریح شده در گزارش جسد بروز نمیکرد پسر مقتول درصفحه اینستاگرامش( soheyl_assadzadeh ) عکسای ضرب و شتم و بخشی از مدارک رو به اشتراک گذاشته.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس