کد خبر 1279782
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی بیداری ملت فیلمی از تجمع اعتراضی خاخام های یهودی در نیویورک منتشر کرد و نوشت:

 اسرائیل باید نابود شود!!

در تجمع خاخام های یهودی نیویورک علیه اسرائیل، رهبر مذهبی آنها طی سخنانی ضمن مخالفت با وجود رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به هیچ وجه نباید از اسرائیل حمایت شود!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    5 0
    دو جور صهیونیزم داریم صهیونیزم اورشلیمی و صهیونیزم گلوبال . اورشلیمیها نیل تا فرات را میخواهند و معبد سلیمان وارماگدون از شعار های اینهاست واوانجلیستها که جمهوریخواهان امریکا اکثریتا اوانجلیست ها هستند حامی صهیونیزم اورشلیمی هستند تا ظهور عیسی مسیح محقق شود . ولی گلوبالها که به نظر من خطرناک تر هستند قایل به حاکمیت جهانیند . گلوبالها با رفتن به فلسطین مخالفند و دلیلشان اینست که شما با جمع شدن در یک منطقه کوچک ما را به هدف اسان تبدیل کرده اید و با ظلم علنی در حق مردم انجا ما را بدنام میکنید با این توصیفات و بیان صریح قرآن مجید به نظر من نباید این جنگولک بازی ها رو باور کرد
    • IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
      2 0
      تا جایی درسته ولی داداش اول متاسفانه دین حضرت موسی تحریف شد ولی در اصل اینا 3 دسته هستن کلیمیان پیروان به حق حضرت موسی بخاطر اینکه اگاه هستن به قسمت های تحریف شده الانی و توهمات خاخام های یهودی رو انجام نمی دن و اعتقاد دارن بخاطر خطاها و گناه های قوم بنی اسرائیل و همراهی نکردن حضرت موسی اینا محکوم به آوارگی هستن تا زمانی که جبران کنن اینا می شه گفت دسته خوب یهودی ها هستن و درکنار اون دو موردی که شما اشاره کردین البته در نظر داشته باشید یهودی ،صهیونیست اورشلیمی ،صهیونیزم گلوبال که در اصل همون مسیحیان انجیلی هستن عضو های مختلف یک پیکر واحد هستن و با کلیمی ها واقعی خیلی تفاوت دارن میگم اونا حتی احساس گناه دارن بابت این رفتار ها که حتی مستقیم به اونا ربطی نداره ما به خوب های پیرو حضرت موسی کلیمی می گیم اما حرفتون درسته بجز کلیمیان تمام یهودی ها بقول حرف صادق خدا در قرآن دشمن اصلی مسلمانان هستن بخصوص افراطی های اونا یعنی صهیونیست ها.
    • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
      1 0
      کدام تورات ؟! کسی از اینها دسترسی یا اجازه دسترسی به تورات داره مگه؟ تورات تحریف شده که 600 سال بعد از حضرت موسی نوشته شده . فقه یهود تلمود و عرفان یهود جادوگری و کابالاست . مگردر اسلام بهشت بر ساحران و جادوگران و استفاده کنندگان از سحر انان حرام نشده؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس