کد خبر 1279504
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۵
بومی سازی دستگاهی برای پیشگیری از قطعی برق

مدیر فروش یک شرکت دانش بنیان گفت: دستگاه برق اضطراری که به بومی سازی رسیده می‌تواند از خسارات وارده به تجهیزات پزشکی و قطعی برق برخی مراکز مهم جلوگیری کند.

به گزارش مشرق، بهروز قاسمی مدیر فروش یک شرکت دانش بنیان با اشاره به کاربردهای دستگاه برق اضطراری اظهار کرد: یک شرکت دانش بنیان از سال ۷۸ فعالیت خود را در حوزه صنایع برق و برق اضطراری آغاز کرده است. صنایع برق مثل UPS، استابلایزر، شارژر و انواع محصولاتی که روی برق تاثیر گزار باشد و کیفیت برق را به صورت بهینه به مشتری ارائه کند این شرکت در آن زمینه به خوبی خود را نشان داده است. با کمک جوانان نخبه این شرکت دانش بنیان این دستگاه توانسته به بومی سازی برسد.

او افزود: در مدل های UPS شرکت ما از دو جهت این مدل برق را به صنعت ارائه کرده است مثل مرکز درمانی، بیمارستان ها و بانک ها که وجود برق در این مکان ها ضروری و حساس است از این UPS ها استفاده می‌شود تا از قطع شدن برق جلوگیری کرده و به تجهیزاتی که در این اماکن وجود دارد طول عمر زیادی ببخشد. مدل UPS ها می‌توانند کیفیت برق ورودی به دستگاه هارا ارتقا دهند.

قاسمی بیان کرد: UPS ها یا منابع برق اضطراری بدون وقفه راهکار هایی هستند که در جهت جلوگیری از قطعی برق ناگهانی به کار برده می شود و در بیمارستان ها، بانک‌ها، دیتا سنترها، پالایشگاه ها ‌ودیگر مراکز عمومی در حال استفاده است. UPS ها در صورت قطعی برق، برق سالم و با کیفیتی را به تجهیزات حساس بیمارستان ها (اتاق عمل ها و دیتا سنترها) ارائه می کنند و حتی در زمان وصل بودن برق هم مفید هستند ،چرا که برق را تنظیم کرده و کیفیت بالایی را به آن می بخشند. از این رو یو پی اس ها را جهت افزایش طول عمر تجهیزات حساس  نیز به کار می برند .

او گفت: این شرکت دانش بنیان دارنده پروانه بهره برداری صنعتی و مجوز صنایع هایتک (پیشرفته) از وزارت صنعت ،معدن و تجارت با عضویت در صنف تجهیزات پزشکی و الکترونیکی و دارابودن چندین نمایندگی انحصاری از برندهای معتبر اروپایی با نزدیک به ۲۰ سال سابقه فعالیت در صنایع الکترونیک و پزشکی و ریلی ، نفت و گاز است. ضمن آشنایی کامل از مشکلات مصرف کنندگان اینگونه محصولات درصدد حل مسائل و مشکلات این صنایع برآمد و با طراحی ، تست و بکارگیری موفق این محصولات گام بزرگی در این راستا برداشته است.

مدیر فروش این شرکت دانش بنیان ادامه داد: از این دستگاه در ۴ الی ۵ هزار بیمارستان، بانک، پالایشگاه ها و دیگر مراکز عمومی استفاده می‌شود. کشورهای صاحب فناوری مثل اروپا، آسیا و اروپای غربی، آلمان، فرانسه، هلند و کشورهای آمریکا و انگلستان به این فناوری دست یافتند. در تولید این محصول موانعی وجود دارد که با برداشتن این موانع از سر تولید کنندگان این دستگاه می‌تواند ارزآوری خوبی برای کشور داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    1 2
    بومی سازی اینجا یعنی چه؟‌ این دستگاه ها مبتنی بر باتری برای ذخیره انرژی هستند. یعنی این آقایان باتری را بومی سازی کرده اند؟ در حقیقت این ها مونتاژ کار هستند.
    • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      0 0
      ساکت
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    1 1
    بومی سازی؟
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
      1 0
      تا چشان حسودان دراد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس