کد خبر 1279136
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
طارمی و ثبت رکورد جدید در تیم فوتبال پورتو

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو آمار و رکورد جدیدی را در دوران فوتبالش به ثبت رساند.

به گزارش مشرق، مهدی طارمی در ۲۹ سالگی آمار و ارقامی را نشان می‌دهد که هرگز در دوران حرفه‌ای خود ندیده بود. طارمی نه تنها در سه بازی اخیر خود چهار گل برای پورتو به ثمر رسانده، بلکه از ابتدای این فصل ۲۸ درصد اثربخشی داشته است؛ رکوردی که هرگز به آن دست نیافته بود.

این مهاجم ایرانی در این فصل، ۱۸ بار اقدام به شوتزنی کرده که حاصل آن پنج گل بوده است. به این ترتیب طارمی رکورد سابق خود را که در فصل ۱۸-۲۰۱۷ با تیم الغرافه قطر بوده (۵۴ شوت و ۱۳ گل با ۲۴ درصد اثربخشی) شکسته است.

تیم پورتو به همراه طارمی فردا شنبه در لیگ پرتغال با تیم پاسوس دفریرا روبرو می‌شود که طارمی باوجود پنج تقابل با این تیم هنوز موفق نشده به آن گل بزند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • AHMADGOLBAZKHANIPOOR IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    0 0
    سلان. اگر طارمی خوب نمیتونه پاسوس دفریرا گل بزنه. حتما ی جائی در رابطه با فساد در بورس و پنج نفر مافیای (VB) فروش قیر خام در بورس صحبت کرده. چون هرکس این روزها در رابطه با فروش مواد اولیه قیر خام با قیمت چهل در صد زیر قیمت فوب خلیج فارس با تنفس شش ماهه صحبت کنه . ی جورائی ......
  • شهریار IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    1 0
    با احترام به آقای طارمی،ولی من برای اولین بار همچین آماری رو می‌شنوم که رسانه ها بخوان در موردش صحبت بکنند،تعداد شوت چیه ،تعداد قدم برداشتن چیه،
  • AHMADGOLBAZKHANIPOOR IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    0 0
    سلام. سالیانه پنج میلیون تن (VB) مواد خام مورد نیاز جهت تهیه قیر. توسط پالایشگاه‌های ایران تولید می‌شود. پنج نفر رانت حوار با همکاری بورس. این مواد را از بورس می‌گیرند و بعد از شش ماه با چهل درصد زیر قیمت خلیج فارس ( قرار بوده که دلار به دولت عودت دهند) ول چون این پنج میلیون تن (VB) را مافیای رانت و بورس به ازای هر تن سیصد دلار فروخته و سه میلیارد دلار پول آن راهی حساب‌های رانت و مافیا ی این پنج تن شده. لازم به تذکر هست که دلالان. و مافیا و بورس و شرکت نفت . هر تن قیر را حدود ۱۸۰ دلار ( مثلا) به اونور آب می‌فروشد. و شش ماه بعد باید قیمت این پنج میلیون تن قیر را یعنی نه صد هزار دلار به دولت عودت دهد. . چون اون پول قبلی همش به حساب‌های کانادا . آمریکا. انگلیس. برای تهیه لقمه ای نان برای آقازاده ها ا سال شده. بنابر این باید یک فکری برای نهصد هزار دلار دولت کرد. بنابراین مدیران وقت بورس . با همکاری مافیای رانت. و نفت. تصمیمم می‌گیرند که با تولید بیت کوئین این مقدار پول را جایگزین کنند. القصه. اگر همین پنج میلیون تن قیر را می‌دادند به دو هزار تعاونی مرز نشین. مثل ( اقلیم کردستان عراق) و هر تن را سیصد دلار می‌فروختند. یک میلیارد و نیم پول به حساب خزانه واریز میشد. جناب آقای محسنی اژه ای دستور بفرمایند که بررسی شود . یک دلار پول بابت فروش قیر خام به ظرف هشت سال گذشته به حساب دولت واریز شده یا خیر ؟ این دو هزار تعاونی مرز نشین این مقدار مواد ( VB) را تبدیل می‌کرد به گازوئیل و به قیمت هر تن ششصد دلار صادر می‌کرد. در ضمن . که جمعش می‌شود سه میلیارد دلار. اگر هر تعاونی مرز نشین ۳۵ نفر را بکار گیری کند. ۷۰۰۰۰ نفر( خانوار ) از این نعمت حدادی بهره مند می‌شدند. یعنی پانصد هزار نفر. و ننگ داغ کوله بری و قاچاق و بیکاری مرز نشینان غیور کشور . از جنوب غرب تا شمال شرق از چهره جمهوری اسلامی زدوده میشد. انشاالله با آمدن جناب آقای رئیسی این امر تحقق پیدا کند. پنج نفر درآمد پانصد هزار نفر را نخورند. این می‌شود. عدالت مولی علی ، (ع)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس