کد خبر 1278730
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
اعتراف کومان: آینده‌ام به دست خودم نیست / همه می‌دانند مشکل ما چیست

سرمربی آبی اناری‌ها بار دیگر از مشکلات در تیمش سخن به میان آورد با این حال اعلام کرد که قصدی برای استعفا ندارد.

به گزارش مشرق و به نقل از مارکا، بارسلونا در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در پرتغال به مصاف بنفیکا رفت.

آبی‌اناری‌ها که در دیدار نخست برابر بایرن با سه گل شکست خورده بودند در این بازی هم با سه گل بازی را واگذار کردند.

کومان بعد از بازی گفت: سخت است که این شکست را قبول کرد. براین باورم که تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشت. وقتی دو بر صفر عقب افتادیم بهترین فرصت برای گلزنی را خلق کردیم اما آن توپ گل نشد و در ادامه بنفیکا گل سوم را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید:

دومین شکست سنگین بارسلونا و جشنواره گل بایرن مونیخ/ یوونتوس مدافع عنوان قهرمانی را مغلوب کرد، رونالدو ناجی منچستریونایتد شد

او ادامه داد: بنفیکا قدرت و سرعت لازم را داشت. در دو گل نخست حریف می‌توانستیم بهتر دفاع کنیم. ما از نظر بدنی در وضعیت خوبی نیستیم. تیم‌های زیادی هستند که از نظر بدنی بهتر از ما هستند. دوست ندارم که درباره شرایط بارسلونا صحبت کنم. همه می‌دانند که ما چه مشکلاتی داریم. مساله بارسلونا روشن‌تر از آب است و نیاز به صحبت کردن من نیست.

کومان درباره تعویض پیکه گفت: می‌ترسیدیم که او کارت دوم را بگیرد. این بازی پر از فشار بود. فکر کردیم که فرانکی دی یانگ در این شرایط بهتر از او است.

او درباره آینده خود گفت: نمی‌توانم در این زمینه صحبت کنم. آینده‌ام به دست خودم نیست و باشگاه باید تصمیم بگیرد. من از حمایت همه بازیکنان برخوردار هستم و بیش‌تر از این چیزی نمی‌دانم. باید باشگاه حرف بزند. شکست برای هر مربی بد است. ما دو شکست پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا داشته‌ایم و این ناامید کننده است. باید از نظر بدنی و سرعت بهتر شویم و این چیزی است که به دنبال آن هستیم.

کومان در پایان گفت: تیم باید شرایط خود را تغییر دهد. من بارها گفته‌ام که این تیم باید تغییر کند. گناهکار من نیستم. تیم در کارهای دفاعی خوب نیست. نباید اجازه داد که بازیکنان حریف به راحتی وارد محوطه جریمه ما شوند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس