بازگشت زائران حسینی از مرز شلمچه خوب و جاری و روان است

استاندار خوزستان با تأکید بر اینکه خدمات مورد نیاز برای زوار حسینی به شکل مطلوبی تدارک دیده شده گفت: بازگشت زائران اباعبدالله الحسین (ع) از مرز شلمچه خوب و جاری و روان است.

به گزارش مشرق، صادق خلیلیان ظهر امروز چهارشنبه ضمن بازدید از پایانه مرزی شلمچه اظهار کرد: با وجود اینکه قرار نبود بازگشت زائران را از مرزهای زمینی داشته باشیم اما دستگاه‌های ذی‌ربط با فرصت کمی داشتند به بهترین شکل آماده شدند و خدمات مورد نیاز برای زوار حسینی به شکل مطلوبی تدارک دیده شد.

بیشتر بخوانید:

عکس/ وضعیت پایانه مرزی مهران

استاندار خوزستان افزود: در ستاد اربعین تقسیم کار شده تا کار زائران اربعین حسینی تسهیل شود و با توجه به‌سختی سفر برای زائران هنگام ورود به کشور خدمات مناسب برای آنها ارائه خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به وسایل حمل‌ونقل و اتوبوس‌هایی که در مرز مستقر شده‌اند، زائران حسینی می‌توانند به سهولت به اقصی نقاط کشور حرکت کنند؛ همچنین زائران حسینی از ظرفیت حمل‌ونقل ریلی هم از خرمشهر به اهواز و هم از خرمشهر به تهران می‌توانند استفاده کنند.

استاندار خوزستان تأکید کرد: روند خدمت‌رسانی به زوار حسینی و بازگشت زائران اباعبدالله الحسین (ع) از مرز شلمچه خوب و جاری و روان است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسام IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    1 0
    تو آبان سلامت میکنم !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس