زائران اربعین در شلمچه با قطار رایگان به اهواز منتقل می شوند

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی گفت: جابه‌جایی زائران اربعین حسینی به وسیله چهار رام قطار از راه‌آهن شلمچه تا اهواز به صورت رایگان انجام می‌شود.

به گزارش مشرق، سعید رسولی سه‌شنبه شب در بازدید از پایانه مسافربری راه آهن خرمشهر و ایستگاه انتقال زائران در نقطه صفر مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با دستور وزیر راه و شهرسازی همه امکانات این وزارتخانه به جز بخش غیر دولتی برای بازگشت زائران از سفر عتبات عالیات بسیج شده است.

وی افزود: همکارانم امروز در تمامی مرزهایی که تردد صورت می‌گیرد از جمله مرز هوایی بسیج شده اند و امکانات را برای سهولت در تردد زائران ابا عبدالله الحسین (ع) فراهم کردند.

رسولی با اشاره به استقرار یک رام قطار در مرز شلمچه تا خرمشهر بیان کرد: شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از شب گذشته برای جابجایی زائران از مرز شلمچه تا خرمشهر و از خرمشهر تا اهواز قطارهایی را به صورت رایگان مستقر کرده است.

رسولی اضافه کرد: همچنین برای جابجایی مسافران از خرمشهر به مقصد تهران قطار فوق العاده پیش‌بینی شد که ۲ رام قطار امشب به مقصد تهران حرکت کردند.

وی از جابجایی زائران در مسیر شاه عبدالعظیم تا ورامین در تهران خبر داد و گفت: روز گذشته این اقدام را برای زائرانی که به آستان شاه عبدالعظیم آمده بودند به صورت رایگان تدارک دیدیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه آهن کشور ادامه داد: پذیرایی و ارائه خدمات از سوی نیروهای راه آهن در دستور کار قرار گرفته و تا پایان بازگشت زائران وزارت راه با جدیت به زائران خدمات رسانی می‌کند.

مرز بین‌المللی شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر و ۲۰ کیلومتری بصره عراق قرار دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس