اردن یادداشت اعتراضی برای رژیم صهیونیستی فرستاد

اردن یادداشت اعتراضی را برای رژیم صهیونیستی فرستاد و خواهان توقف نقض‌های این رژیم در مسجد الاقصی شد.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه القدس العربی، هیثم ابوالفول، سخنگوی وزارت خارجه اردن در بیانیه‌ای اعلام کرد: ورود تعداد زیادی از شهرک نشینان به مسجد الاقصی با حمایت پلیس اسرائیل در دوره اعیاد یهودیان در سپتامبر کنونی و اجازه دادن به این تندروها برای انجام اقدامات تحریک آمیز اقدامی مردود است و آن را محکوم می‌کنیم. ما با ادامه کارشکنی در فعالیت کارمندان اداره اوقاف قدس و امور مسجد الاقصی مخالفیم. ما یادداشت اعتراضی را برای اسرائیل فرستادیم و خواهان توقف نقض‌ها و اقدامات تحریک آمیز و احترام به حرمت مسجد الاقصی و اداره اوقاف قدس و امور مسجد شدیم.

وی گفت: این نقض‌ها احساسات مسلمانان و تعهدات اسرائیل به عنوان نیروی اشغالگر در قدس شرقی به موجب قانون بین‌المللی را خدشه دار می‌کند. مسجد الاقصی مکان عبادت مسلمانان است. اوقاف قدس که توسط اردن اداره می‌شود تنها طرف قانونی و صاحب اختیار درباره اداره امور حرم و ورود و خروج از آن است.

ده‌ها شهرک نشین امروز(سه شنبه) با حمایت پلیس رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی یورش بردند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • افشین IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    چه برخورد تیتیش مامانی. مگه با آدم دارید حرف میزنید که ياداشت اعتراضی می نویسید. اون روزیکه پدر بزرگوارت !!!!!!! برای اینا خبررسانی میکرد باید فکر اينجاش رو هم میکردید.اگه خیلی مرد هستید بگید تا بهتون لگن زبان اسقاطيليها چی هست والا ژست نگیرید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس