کد خبر 1277820
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
پیشنهاد عجیب مدیران پدیده به بازیکنان در فاصله 20 روز به آغاز لیگ

مدیران باشگاه پدیده در شرایطی که این تیم برای حضور در لیگ برتر آماده می شود پیشنهادات عجیبی به برخی از بازیکنان این تیم ارائه کرده اند.

به گزارش مشرق، در شرایطی که تیم فوتبال پدیده برای حضور در مسابقات لیگ برتر آماده و ۲۰ روز دیگر مسابقات آغاز می شود برخی از بازیکنان با خواسته های مدیران این باشگاه مخالفت کرده اند.

ظاهرا برخی از بازیکنان بعد از توافق با این باشگاه در تمرینات ۲۰ روز اخیر این تیم شرکت کرده اند اما مدیران این باشگاه حالا خواستار کسر قرارداد آنها شده اند. این در حالی است که بازیکنان بعد از حضور در تمرینات پدیده عملا پیشنهادات لیگ برتری را از دست داده اند.

همین مساله باعث ناراحتی برخی از بازیکنان این تیم شده و آنها با خواسته باشگاه برای کسر رقم قرارداد مخالفت کرده اند. پدیده ای ها البته طی روزهای گذشته مشکلات مالی هم داشته اند و خداداد عزیزی برای شرکت آنها در تمرینات وساطت کرده است.

باشگاه شهرخودرو فصل گذشته زیر نظر هیات فوتبال استان خراسان اداره و نام آن به پدیده تغییر کرد و در این فصل مجددا زیر نظر مجموعه شهرخودرو فعالیت می کند اما تا امروز اقدامات قضایی و رسمی برای بازگشت نام این باشگاه به شهرخودرو صورت نگرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس