دانشجو نمایه دانشجویان نمایه دانشگاه نمایه

وزیر بهداشت گفت: با اجرای کامل واکسیناسیون دانشجویان و اساتید، تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از ۱۵ مهر ماه به طور کامل بازگشایی خواهند شد.

به گزارش مشرق، بهرام عین اللهی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تمامی خانواده‌های دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها زیر پوشش واکسیناسیون قرار گرفته اند بنابراین با هماهنگی‌های صورت گرفته با وزارت علوم، آبان ماه امسال سایر دانشگاه‌های کشور بازگشایی خواهند شد.

ببینید:

عکس/ بازدید وزیر بهداشت از مرکز واکسیناسیون حرم رضوی

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۵۳ میلیون نفر زیر پوشش برنامه واکسیناسیون قرار گرفته‌اند، افزود: در هفته گذشته ۸میلیون و ۲۰۰ هزار نفر زیر پوشش واکسیناسیون قرار گرفتند و بزودی جمعیت زیر پوشش در کشور به ۷۰ درصد خواهد رسید.

وزیر بهداشت درباره برنامه ریزی برای مقابله با پیک ششم کرونا گفت: بهترین راهکار، اجرای برنامه واکسیناسیون است که در حال حاضر به شکل گسترده در حال انجام بوده و بر اساس بررسی‌های انجام شده واکسن‌های موجود در کشور می‌تواند از ایجاد پیک‌های بعدی جلوگیری کند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، محدودیت‌های مختلفی طی دو سال گذشته در سطح کشور به اجرا در آمد اما به دنبال شرایطی هستیم تا افرادی که زیر پوشش واکسیناسیون قرار گرفته اند بتوانند در فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی و یا برنامه‌های سفر به راحتی شرکت کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس