کد خبر 1277516
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
وزیر حمل و نقل انگلیس چشم بسته غیب گفت/ سربازان ارتش انگلیس بنزین پخش می کنند

وزیر حمل و نقل انگلیس گفته که اگر مردم از صف خرید بنزین خارج شوند کمبود بنزین نخواهیم داشت.

به گزارش مشرق به نقل از اسکای نیوز، گرنت شاپس، وزیر حمل و نقل انگلیس از مردم این کشور خواست تا طبیعی رفتار کرده و از صف کشیدن جلوی پمپ‌بنزین‌های این کشور برای خرید هر چه بیشتر بنزین خودداری کنند.

وی طی مصاحبه‌ای مدعی شد: حجم قابل توجهی سوخت وجود دارد و در این زمینه کمبودی نیست.

این وزیر انگلیسی می‌گوید: بنابراین مهمترین قضیه این است که مردم به صورت طبیعی به زندگی خود ادامه دهند و زمانی باک خودروی خود را پر کنند که به صورت طبیعی به آن نیاز باشد. در این صورت جلوی پمپ‌بنزین‌ها صف تشکیل نشده و با کمبود بنزین در آنها مواجه نخواهیم بود.

شاپس همچنین گفت که دولت انگلیس در تلاش است تا با راهی کردن تانکرها به پمپ‌بنزین‌ها شرایط را تسهیل کنند.

دولت انگلیس قصد دارد به خاطر نبودن راننده کامیون کافی به ۵ هزار نفر از رانندگان تانکرها ویزای سه ماهه دهد و به ۵ هزار و ۵۰۰ نفر دیگر برای حضور در مرغداری‌های این کشور ویزا دهد.

نبود کارگر کافی به بحرانی جدی در بسیاری از بخش‌های اقتصادی انگلیس از سوپرمارکت‌ها گرفته تا فروشگاه‌های زنجیره عرضه فست‌فود تبدیل شده است.

اوایل این هفته شاپس گفته بود که کمبود بنزین به خاطر مشکل در حوزه لجستیک است و این کشور با کمبود راننده کامیون مواجه شده و ممکن است از نیروهای ارتش برای توزیع سوخت استفاده شود.

در حالی انگلیس با بحران در چرخه تأمین بنزین مواجه است که در حوزه تأمین گاز نیز با مشکل مواجه شده و قیمت گاز درا ین کشور به حدود ۴ برابر افزایش یافته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    1 0
    این نتیجه تحریم های ایران است،آنها (اروپا وآمریکا)برای جلوه دادن تحریم نفتی ایران را برای خودشان ‌اقتصادشان،تاثیری ندارد ،از ذخایره نفتی ‌گازی خود استفاده کردن ولی این ذخایره آنها به پایان رسیده حال نوبت ایران است که نفت خود را بفروشد یا خیر.ومکرو والله خیر الماکرین.
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    1 0
    آمریکا و ‌اروپا گفتن که با تحریم نفتی ایران ،ما ضربه می بینیم ،اما نه در طول ۲ سال یا ۴ سال،و حتما ایران کمتر از ۲ سال تسلیم می شود.واین برنامه تحریم نفتی ایران را اجرا کرداند،ولی ایران تا امروز تسلیم نشد،حالا آنها نیاز به نفت ایران دارند،نوبت ،نوبت ایران است که تصمیم می گیرد نفت خود را به چه قیمتی بفروشد و شاید نفت خام هم نفروشد،همه جا به نوبت،اروپایی‌ها لازم بود قوانین نیوتون را خوب یاد گرفته باشن،هر عملی عکس العملی دارد.
    • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      0 0
      شتر در خواب بیند پنبه دانه
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    با عقل جور در نمی آید که کمبود راننده داشته باشد . در همچین مواقعی ارتش کمک می کند . این یک سناریوی جدید است . خدا داند
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    اگر آرامکو مورد حمله واقع شد بدتر هم می شود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس