احتمال استقرار ارتش برای محافظت از کامیونهای حامل سوخت در انگلیس

رسانه‌های انگلیس از احتمال استقرار نظامیان ارتش این کشور برای محافظت از کامیونهای حامل سوخت خبر داده‌اند.

به گزارش مشرق، به دنبال بسته شدن چندین جایگاه سوخت در انگلیس به دلیل کمبود آن و صف کشیدن مردم در مقابل پمپ بنزینها، نخست وزیر انگلیس درحال بررسی استقرار نیروهای ارتش برای محافظت از کامیونهای حامل بنزین است.

براساس گزارش رسانه‌های انگلیسی، اقدامات اضطراری برای تامین سوخت کافی در جایگاههای سوخت از شامگاه یک شنبه اتخاذ شده است و «کاسی کارتنگ» وزیر بازرگانی انگلیس قرار است قوانین رقابتی در صنعت سوخت را تعلیق کند تا شرکتهای تامین کننده بتوانند سوخت مورد نیاز جایگاههای که بدون بنزین مانده‌اند را تامین کنند.

براساس گزارش پایگاه خبری AOL، گزارشهای متعددی نیز حاکی از این است که بوریس جانسون قصد دارد روز دوشنبه نیروهای ارتش را برای محافظت از تانکرهای حامل سوخت و انتقال آن به جایگاههای سوخت اعزام کند.

«گرنت شاپس» وزیر حمل و نقل انگلیس نیز گزارشها درباره درخواست کمک از ارتش را برای مدیریت مساله کمبود سوخت رد نکرده است.

صف های طولانی در مقابل جایگاه‌های بنزین ها در سراسر انگلیس در روز شنبه پس از بسته شدن برخی از این جایگاه ها به دلیل کمبود سوخت ادامه داشت.

پس از اینکه برخی از شرکت های بزرگ نفتی جایگاه‌های بنزین خود را در روز جمعه تعطیل کردند، بسیاری از مردم در اثر نگرانی در مورد مواجه شدن با کمبود بنزین، به این جایگاه ها هجوم بردند.

در انگلستان، ماه هاست که یک بحران شدید تدارکات ادامه دارد؛ این بحران، یکی از پیامدهای مختلف برگزیت و عمدتا ناشی از کمبود حمل کننده بار است: در این مورد، ماشین های حمل سوخت کافی برای راساندن سوخت به همه توزیع کنندگان وجود ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    15 7
    البته شبکه های ماهواره ای فارسی زبان گفتند تانکر با راننده ندارند بنزین بیاره. ما هم یک سر و دو گوش باور کردیم.
    • قریشی IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
      5 0
      شبکه های ماهواره ای باید طوری خبرها رو منتشر کنند که از نون خوردن نیفتن
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
      7 1
      استعمار یعنی مکیدن سرمایه های ملت های دیگر. یعنی انگل. یعنی زالو. یعنی سران کثیف انگلیس
  • --- IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    1 1
    مشرق باید تیتر میزدی انگلیس در حال فروپاشی است ...ببین غفلت کردیا
  • محمد IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    2 0
    میگویند قرار است بریطانیا از لبنان وونزوئلا سوخت وارد کند چون این دو کشور سوخت وارداتی از ایران بیش از احتیاجشان فرستاده ....
  • امید نجاتی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    7 1
    این چوب خدا هست که صدا نداره.... مردم انگل ستان هم بدانند که دولت و ملکه انگلیس با کلک همین بلا رو سر تمام دنیا دارن میارن مرگ بر روباه پیر
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    4 0
    یکی از آرزوهای مان این است که مثلث شرارت در جهان یعنی انگلیس امریکا واسراییل بریزه به هم
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    3 4
    بیچاره ها یکی مثل ایران ندارن که سوخت مفت از میان دریاها و اقیانوس ها براشون بفرسته و همونجوری که مردم لبنان رو از مشکلات سوخت نجات داد اینا رو هم نجات بده.. تازه اینقد کار بذل و بخشش ما خوب بوده که کاربران لبنانی در شبکه های مجازی انگلیس رو مسخره کنن و از زبان ملکه به نخست وزیر بگن بالاخره چیکار میکنی واسه سوخت و اونم بگه دارم به ایران زنگ میزنم.. اما مردم ما باید سوخت رو لیتری 3000 هزار تومن اونم سوخت بی کیفیت بخرند. اینم از دولت مردان ما
  • DE ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    5 0
    خخخخخ انگل لیس یک عمر نفت دزدی کرد و ملت های مسلمان را غارت کرد حالا دزد کم آورده .و این دزدی و غارت فقط نفت نبود نخبگان و متفکرین را یا خودشان را دزدید یا حاصل عمرشان را به آن تمام معادن و....را اضافه کنید اگر لازم میشد و خودشان نداشتند انگل لیس کشتی کشتی فاضلاب های ما را هم میبردند برای تهیه کود .البته این کار را چند قرن هست میکنند کارخانه تولید عوره و آمونیاک...دهها محصول دیگر از تصفیه فاضلاب ماحصل آنرا میبرند انگل لیس.
  • فرزند کارون IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    9 2
    به شرفم قسم غربی‌ها و بویژه انگلیسی‌ها بیشرفترین مردمان تاریخ هستند، این بی شرفهای وحشی برای ضربه زدن به ایرانی‌ها و بخصوص عربها هر کاری کردن و تا حد زیادی هم موفق شدن، چرا؟؟ چون وقتی رفتن کتب عربهای فینیقی از پنج هزار سال پیش و مسلمانان در قرون وسطی رو خوندن دیدن که بدجوری تحقیر شدن و مدام اون‌هارو بربر و برهنه و غارنشین توصیف کردن، بخاطر همین‌ هم توطئه‌ها و عملیات‌های انتقامی اونا شروع شد. خب چی کار کردن!!!؟ 1_ به ایرانی‌ها گفتن شما چرا عرب‌پرستید!؟ شما تمدن دارید ولی عرب تمدن نداره!!! 2_ به مردم ترکیه گفتن عربها خیانتکار هستند 3_ به بربرهای(آمازیغ‌های) شمال آفریقا گفتن عربها اشغالگرند 4_ به مردم سودان و جیبوتی گفتن عربها نژادپرست هستن و بخاطر اینکه سیاه پوست هستید تحقیرتون میکردن و میکنن. 5_ اومدن توموری بنام اسرائیل رو بین عربها کاشتن و کلی کتب تاریخ رو دستکاری کردن و حسابی تاریخ عربها کوبوندن و حتی تمدن‌های عربی مثل تمدن فینیقی که هم زبان و هم خطی مشابه خط عربهای جنوبی داشتن رو از عرب جدا کردن... حالا شاید یکی بگه خب بجهنم!! اتفاقا چ بهتر برا ما ایرانیا بد ک نیست!!!! نه عزیز دلم وقت شما هم میرسه، منتظر هستن که عربها جلوشون زانو بزنن بعد خدمت شما برسن وگرنه همانطور ک در فیلم‌های هالیوودی مثل "فیلم 300" که پارس‌هارو قومی با فرهنگ هندی، سیاه پوست و زامبی شکل و بربری جلوه دادن... بزودی حسابی نوبت کوبیدن شما هم میرسه
    • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
      2 5
      ان اراجیف چیه بافتی واسه خودت؟؟؟ کمی مطالعه کن بعد نظر بده
    • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
      6 0
      آقای15:41_ شما ک اهل مطالعه هستی نباید اینجوری با اهانت جواب من رو بدید، آدمی که اهل مطالعه‌ست جواب منطقی میده
  • مهدی IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    6 0
    عاقبت تحریم کنندگان نفت ایران
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    4 0
    خدا بدترش کنه
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    2 0
    خاک توسر انگل ستان یعنی ازلبنان کمترکنه تحریم‌های آمریکا ا دوربزنن وازایران سوخت وفرآورده های نفتی وارد کنه. چقدر اینها بدبختن استقلالش ن رادودستی تقدیم آمریکا کردن.
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    1 0
    خیلی هم خوب.فقط دولت ها مقصرند نه مردم بیچاره چ انگلیس ن امریکا ک مسلمان زیاد داره فقط،سیاست کثبف دنیا ک تمامی نداره...
  • رهام حسامی IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    انگلیس بزودی محو میشود .این تایمر نابودی انگلیس هست .بزودی اهد سرنگونی انگلیس هستیم و امریکا نگو سفیرشون جلوی دکتر ریسی خم شده بود بنزین میخواست .ما بهت نمیدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس