کد خبر 1277091
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰

همانطور که از نام آزمایش آنلاین مشخص است، برای ارائه خدمات پزشکی به صورت آنلاین به شما فراهم شده است. به بیان ساده‌تر، دیگر لازم نیست برای انجام آزمایشات، برخی از معاینات و به طور کلی هرگونه خدمات پزشکی از محل کار، سازمان، منزل و ... خود خارج شوید. تنها کافیست از طریق سایت و یا تماس تلفن با ما ارتباط برقرار کنید، خدمات مورد نظر خود را اعلام کرده و سپس آن را در محل درخواستی خود دریافت کنید. جالب است بدانید، آزمایش آنلاین یک پلتفرم و راه ارتباطی با شماست و تمامی آزمایشات در آزمایشگاه‌های معتبر توسط تکنسین‌های باتجربه و حرفه‌ای انجام شده و مورد بررسی قرار می‌گیرند.

آزمایش آنلاین ، بیمارستان در منزل شما

آزمایش آنلاین چه خدماتی را به شما ارائه می‌دهد؟

از جمله خدماتی را که می‌توان به راحتی از طریق آزمایش آنلاین دریافت کرد، عبارت‌اند از:

· آزمایشات در منزل

· تست کرونا در منزل

· خدمات پرستاری در منزل

· ویزیت پزشک در منزل

· تزریق واکسن HPV در منزل

· تزریقات در منزل

سایر خدمات آزمایش آنلاین شامل سنجش سلامت مانند: نوار قلبی، شنوایی سنج، بینایی سنج، رادیولوژی، تست اعتیاد و سونوگرافی است. فیزیوتراپی، لیزر درمانی در محل، پرستاری از کودک و بیمار نیز از دیگر خدمات آزمایش آنلاین تلقی می‌شوند.

انجام آزمایشات در منزل با آزمایش آنلاین:

مهم است که به طور مرتب آزمایش اولیه خون و ادرار را انجام دهید تا مطمئن شوید که در صورت وجود مشکل )قبل از تبدیل شدن آن به یک مشکل اساسی) آمادگی لازم برای تصمیم گیری و درمان زودهنگام را دارید آزمایش آزمایشگاهی در منزل شامل تعدادی خدمات مانند بررسی صحیح مشخصات قلب، بررسی دیابت و غیره است. انجام آزمایشات در منزل با آزمایش آنلاین، کار را برای بیمار بسیار آسان می‌کند و مزایای زیادی دارد.

مزیت اصلی انجام آزمایشات در منزل این است که بیمار دیگر نیازی به صبر کردن در صف انتظار و نوبت خود در بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها ندارد و می‌تواند به راحتی در خانه خود حتی برای انجام یک آزمایش واحد باقی بماند. تنها زمان انتظار در این صورت مربوط به منتظر ماندن برای رسیدن سلامتیاز آزمایش آنلاین به منزل است. علاوه بر این، از نظر بررسی تقویم و رزرو نوبت‌ها نیز بدون دردسر است و تنها کافیست تاریخ و محل موردنظر را با خودتان بررسی کرده و به پشتیبان آزمایش آنلاین به منظور رزرو نوبت اطلاع دهید. انجام آزمایشات در خانه به شما این امکان را می‌دهد که آزمایش مورد نظر را با توجه به انعطاف پذیری خود برنامه ریزی کنید. فرد دیگر نیازی به انتظار در صف برای جمع آوری گزارشات خود ندارد. جدا از دیدگاه راحتی، بیمار اطمینان بیشتری نسبت به بهداشت دارد.

آنها دیگر نیازی به نگرانی یا ترس از نظافت کلینیک ندارند. در بسیاری از مواقع این امر به جلوگیری از انتشار و ابتلا به بسیاری از بیماری‌های همه گیر یا ویروسی نیز کمک می‌کند. این فرآیند نسبتاً مقرون به صرفه تر است. کارشناس نسبتاً عجله‌ای ندارد و این باعث می‌شود بتواند به همه سوالات و نگرانی‌های بیمار پاسخ دهد و همچنین سوالات یا نگرانی‌های آنها را عمیق تر درک کند.

با پیشرفت تکنولوژیکی، تقریباً تمامی آزمایش‌های اصلی را می‌توان در خانه انجام داد که باعث صرفه جویی در وقت می‌شود. بعلاوه، کل فرایند را آسان می‌کند و مطمئن می‌شوید که فرد معاینات منظم را انجام می‌دهد و همچنین در زمان کمتری برای هر نوع شرایط اضطراری در دسترس قرار می‌گیرد.

ما در آزمایش آنلاین قول می‌دهیم که تمام نیازهای شما را برآورده کنیم و مطمئن می‌شویم که از تمام مزایای ذکر شده در بالا برخوردار شوید. شما می‌توانید مراحل ساده را دنبال کنید و خدمات ما در هر زمان و درب منزل شما در دسترس شما قرار می‌گیرد.

تست کرونا در منزل با آزمایش آنلاین:

در طول همه گیری COVID-19، ایده آزمایش ویروس کرونا در خانه و به راحتی می‌تواند بسیار جذاب باشد. استفاده از این خدمت نه تنها راحت تر است، بلکه خطر انتقال یا ابتلا به ویروس را در مواقع خارج شدن از خانه و قرار گرفتن در بین سایر افراد را از بین می‌برد. علاوه بر این، به گفته پیتر پیتس، رئیس مرکز پزشکی برای منافع عمومی و کمیسر سابق روابط خارجی در سازمان غذا و دارو (FDA)، بخش مهمی از نبرد علیه COVID-19 نیاز به آزمایش بیشتر، دقیق تر و سریعتر است. " در پاسخ به این نیاز، انجام تست کرونا در منزل در تمامی شهرها در دسترس است و براحتی می‌توان با کمک آزمایش آنلاین از آن بهره برد.

حتی اگر اثربخشی این آزمایش‌ها به طور کامل ثابت نشده باشد، محققین گفته‌اند که چون در شرایط اضطراری هستیم، FDA تعیین کرده است که مزایای در دسترس بودن این آزمایش‌ها بیشتر از هر گونه خطر احتمالی است. مزایا تست کرونا در منزل به طور کلی عبارت‌اند از:

· انجام تست کرونا در منزل راحت تر از رفتن به آزمایشگاه یا مطب پزشک است.

· می‌تواند خطر انتقال یا ابتلا به ویروس کرونا را در حین انجام آزمایش کاهش دهد.

· آزمایش بیشتر و سریعتر به ما در کنترل بهتر شیوع COVID-19 کمک می‌کند.

تزریق واکسن HPV در منزل با آزمایش آنلاین:

واکسیناسیون HPV برای همه نوجوانان (از جمله دختران و پسران) در سن 11 تا 12 سالگی توصیه می‌شود. همه نوجوانان به واکسیناسیون HPV احتیاج دارند، زیرا از عفونت‌های HPV محافظت می‌کنند. در صورت عدم استفاده از واکسن و چکاب‌های ماهانه می‌توانند بعدا در زندگی باعث سرطان شوند. نوجوانان و جوانان تا 26 سالگی که سری واکسن hpv را شروع یا تمام نکرده‌اند نیز نیاز به واکسیناسیون HPV دارند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس