کد خبر 1276969
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
بورس نمایه

خالص سفارشات فروش سهام به بیش از۷۲۵میلیارد تومان می‌رسد. «فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» کم اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف کدما به هشت درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۳۱۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۳۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۷۲۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «کدما»، «کالا» و «فرابورس» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت معدنی دماوند بیش از ۲۸۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «شکام»، «توسن» و «ثفارس» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۲۶۰میلیارد تومان (۸۲درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۸۳۵میلیارد تومان (۸۱درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در هشت نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۴نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت معدنی دماوند با نماد (کدما) به هشت درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

«فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۳۱۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «استخراج کانه‌های فلزی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۲۸۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» با تقاضای خرید ۳۵میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۷۰درصد از هزار و ۳۵۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۴۱۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۹۶درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به دو هزار و ۷۶۰میلیارد تومان خواهد رسید.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام‌+جدول

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام‌+جدول

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس