کد خبر 1276717
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴
لاکچری ترین و باحال ترین زندان های جهان را بشناسید +عکس

روابط عمومی اداره کل زندان های استان تهران با انتشار خبر فوت یک زندانی به نام امیرحسین حاتمی نوشت: در حال حاضر کمیته‌ای برای بررسی موضوع فوت آقای حاتمی در زندان مستقر شده است.

به گزارش مشرق، با انتشار خبر فوت یک زندانی به نام امیرحسین حاتمی در زندان تهران بزرگ، روابط عمومی اداره کل زندان های استان تهران نوشت: در حال حاضر کمیته‌ای برای بررسی موضوع فوت آقای حاتمی در زندان مستقر شده است.

اداره کل زندان‌های استان تهران تاکید کرده است: صرف نظر از نوع بزهکاری، بیماری یا اعتیاد مرحوم حاتمی، در صورت احراز خطا با عوامل برخورد خواهد شد.

براساس گزارش روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران، با توجه به اینکه ابتلا به بیماری و یا فوت برای هر یک از ۱۲ هزار مددجوی حاضر در تهران بزرگ، امکان‌پذیر است، ملحوظ می‌دارد با دریافت گزارش کمیته بررسی که اندکی پس از زمان گزارش فوت مرحوم حاتمی در زندان، حاضر شده‌اند، چنانچه خطایی احراز شود با عوامل اعم از پزشک، پاسیار و مراقب بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • امين جفري IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    0 0
    چي شد واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اين چه وضعي است چرا اين چندوقت نوش دارو پس از مرگ سهراب است حتما بايد اتفاقات تلخ تري رخ دهد تا ورود کنيد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس