اتومبیل

درحالی‌که اورگرند، دومین توسعه‌دهنده بزرگ املاک چین، با مشکلات مالی دست‌وپنجه نرم می‌کند، به نظر می‌رسد این شرکت برنامه‌های خود برای ساخت خودروهای برقی را به پیش می‌برد.

به گزارش مشرق، در اوایل سال جاری، بازوی خودروسازی اورگرند از ۹ خودرو در نمایشگاه خودروی شانگهای از طریق نام تجاری هنگچی (Hengchi) رونمایی کرد. یکی از این خودروها، سدان هنگچی ۷ بود که اخیراً تصاویر جاسوسی نمونه‌های اولیه آن در حال تست منتشر شده است.

هنگچی ۷، سدان الکتریکی برای نجات گروه املاک چینی +عکس

هنگچی ۷، یک سدان زیبا با فرم فست‌بک و سقف یکپارچه شیشه‌ای است. چراغ‌های LED روزتاب جلو از سبک ولوو الهام گرفته‌اند. چراغ‌های عقب هم با شکل L وارونه و متصل به هم، فرمی تهاجمی و جالب دارند. به نوشته رسانه‌های محلی، طول این سدان ۴.۸۲ متر و فاصله بین دو محور آن ۲.۹۱ متر بوده که فضای داخلی بسیار جاداری را مخصوصاً برای سرنشینان عقب آن مهیا می‌کند. گفته می‌شود این خودرو با هر بار شارژ کامل می‌تواند ۷۱۰ کیلومتر مسافت را طی کند.

هنگچی ۷، سدان الکتریکی برای نجات گروه املاک چینی +عکس

این یک خودروی الکتریکی امیدوارکننده به نظر می‌رسد. اما این احتمال وجود دارد که هرگز به خط تولید نرسد. بازارهای مالی جهانی بعد از اینکه مشخص شد گروه Evergrande در آستانه ورشکستگی قرار دارد، دچار آشفتگی شد. اورگرند، بدهکارترین توسعه‌دهنده املاک در جهان است و گفته می‌شود مجموع بدهی آن حدود ۳۰۵ میلیارد دلار است. همچنین جزئیات جدید از تشکیل گروه‌های خودرویی جدید با نام تجاری هنگچی توسط اورگرند فاش شده است.

هنگچی ۷، سدان الکتریکی برای نجات گروه املاک چینی +عکس

فایننشال ریویو فاش کرده که ارزش این خودروسازی تا ۱۱۹.۵ میلیارد دلار افزایش یافته است که باوجود عدم فروش و حتی تولید یک دستگاه خودرو، ارزش آن را دو برابر شرکت مادر خود کرده است! بنیان‌گذار اورگرند و دوستانش از ارزش سرسام‌آور این زیرمجموعه خود سود بسیاری برده‌اند. درواقع ادعا می‌شود یکی از مدیران اورگرند، ۸۰ میلیون سهم هنگچی را به قیمت ۳۰ سنت هنگ‌کنگ معادل ۰.۰۳۹ دلار آمریکا خریداری کرده و هرکدام را با قیمت ۵۰ دلار هنگ‌کنگ یا ۶.۴۲ دلار امریکا به فروش رسانده است.

هنگچی ۷، سدان الکتریکی برای نجات گروه املاک چینی +عکس

منبع: پدال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    2 0
    احسنت چقد پیشرفت کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس