کد خبر 1276461
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
مارسیال گزینه جانشینی هالند در دورتموند

مهاجم فرانسوی شیاطین سرخ مورد توجه باشگاه بوروسیا دورتموند قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، ارلینگ هالند بند فسخ ۷۵ میلیون یورویی در قراردادش با بوروسیا دورتموند دارد و این بند تابستان آینده قابلیت فعال شدن دارد، به همین دلیل احتمال جدایی‌اش از این تیم آلمانی در پایان فصل بسیار است. در همین راستا مدیران باشگاه دورتموند گزینه‌هایی را برای جانشینی این مهاجم نروژی در نظر گرفته‌اند.

براساس گزارش سایت «۹۰Min»؛ مدیران باشگاه بوروسیا دورتموند در صورتی که تابستان آینده هالند را از دست بدهند، آنتونی مارسیال را به‌عنوان گزینه جانشینی این مهاجم جوان در نظر گرفته‌اند. مهاجم فرانسوی شیاطین سرخ که تا سال ۲۰۲۴ با منچستریونایتد قرارداد دارد، جایگاه ثابتی در ترکیب تیم تحت‌هدایت اولگنار سولسشایر نداشته است و حالا با بازگشت کریستیانو رونالدو به این تیم، کار او سخت‌تر از گذشته شده است، برای همین دورتموند می‌تواند با ارائه پیشنهادی خوب او را برای پیوستن به جمع زردپوشان وستفالن متقاعد کند. این مهاجم ۲۵ ساله از سال ۲۰۱۵ در منچستریونایتد عضویت دارد و تاکنون ۲۶۴ بازی ۷۸ گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید:

آمار درخشان هالند در لیگ قهرمانان

ارلینگ هالند ۲۱ ساله که ارزش کنونی‌اش در بازار نقل‌وانتقالات ۱۳۰ میلیون یوروست و تا سال ۲۰۲۴ با دورتموند قرارداد دارد، تاکنون در ۶۷ بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار ۶۸ گل زده را هم به ثبت رسانده است. از چلسی، منچستریونایتد، پاری‌سن‌ژرمن، رئال مادرید، بارسلونا و لیورپول به‌عنوان اصلی‌ترین مشتریان این مهاجم نروژی یاد شده است.

اخیراً نشریه آلمانی «بیلد» چاپ برلین مدعی شده بود که مدیران باشگاه بوروسیا دورتموند، تیمو ورنر مهاجم آلمانی چلسی را به‌عنوان جانشین هالند در نظر گرفته‌اند و در صورتی که این مهاجم نروژی قصد جدایی از جمع دورتموندی‌ها را داشته باشد، سراغ به خدمت گرفتن مهاجم پیشین لایپزیگ خواهند رفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس