سلامت ذهنی

موسسه ملی سلامتی و مراقبت انگلستان دستورالعملی را به مدیران کسب و کارها و ادارات ابلاغ کرده که در آن تاکید می‌کند مدیران باید با کارکنان خود حتما گپ و گفت‌های کوتاه داشته باشند.

به گزارش مشرق به نقل از دیلی میل موسسه ملی سلامتی و مراقبت انگلستان دستورالعملی را به مدیران کسب و کارها و ادارات ابلاغ کرده  که در آن تاکید می‌کند  مدیران باید با کارکنان خود حتما گپ و گفت‌های کوتاه داشته باشند و به آن‌ها کلاس یوگا رایگان، مدیتیشن و ذهن آگاهی پیشنهاد دهند.

همچنین در این دستورالعمل پیشنهاد شده مدیران آموزش‌هایی ببینند تا قادر شوند علائم اولیه استرس را در کارکنان خود تشخیص دهند. آن‌ها بایستی برای کارکنان، ساعت‌های کاری انعطاف پذیر و وظایف با چالش‌های کمتر را لحاظ کنند.

این دستورالعمل شامل پیشنهاداتی است که به شرکت‌ها و ادارات کمک می‌کند برای حمایت از سلامتی ذهنی کارکنان در محیط کار «شرایط مساعد» را ایجاد کنند.

 در ادامه‌ی  دستورالعمل تاکید می‌شود  با توجه به اهمیت ارتباط خوب بین مدیران و کارکنان، باید شرایطی فراهم شود که کارکنان بتوانند در خصوص هر نگرانی که دارند با مدیران خود صحبت کنند.

سرپرست گروه «سلامتی در محل کار»  این موسسه می‌گوید: «آموزش دادن به تنهایی برای حفاظت از تندرستی و سلامت روانی کارکنان کافی نیست. این موضوع باید به صورت مجموعه‌ای از اقدامات حمایتی برای آنان باشد.بسیاری از مدیران مخصوصا در شرکت‌های کوچک تصور می‌کنند منابع کافی برای سرمایه‌گذاری بر روی سلامت کارکنان خود ندارند. اما اقدامات برای سلامتی کارکنان الزاما نیاز نیست پر هزینه یا در مقیاس بزرگ باشد.»

این دستورالعمل و کتابچه راهنما بعد از پژوهش موسسه دلویت انگلستان تهیه شد که نتایج پژوهش نشان می‌داد سلامت ذهنی ضعیف  بین کارکنان برای شرکت‌های بریتانیایی تا ۴۵ بیلیون دلار در یک سال هزینه دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    1 0
    مدیری که مثل حیوان برخورد میکند و خودش فکرش کثیف است حتما بفکرکارکنان هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس