کد خبر 1276069
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰

به گزارش مشرق، محمد مالی، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: دیروز (پنج‌شنبه)، هر جوری بود به اصفهان رفتم و به محضر علی لندی رسیدم. کوهی از صفا و دریایی از معرفت؛ یکی از دوستان سه یا چهار بار از علی پرسید درد و مشکلی داری؟ علی هم می‌گفت نه.

بیرون که آمدیم، گفتم آتش بر علی، گلستان شده است.‌.. 

راستی؛ ققنوس خوزستان و افتخار ایران پر کشید.

ققنوس خوزستان و افتخار ایران پر کشید

ققنوس خوزستان و افتخار ایران پر کشید

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    7 30
    خدا بیامرزتش لطفا یکی درست توضیح بده چه اتفاقی افتاده چون کارش بیشتر نشان از هیجانی بوده
    • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      18 3
      بله. هر چند هیجانی بوده اما فداکاری او در آن شرایط غیر قابل ارزشگذاری است.
    • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      22 2
      نخیر هیجان نبوده ، ناشی از شعور و انسانیت بوده که این 2 مقوله کمتر در ایران پیدا میشه. ولی خوشبختانه این بچه نون حلال خورده بود. ماجرا هم از این قراره که در یک خانه آتش سوزی میشه و 2 پیرزن ناتوان در منزل گیر افتاده بودن و این جوان 15 ساله وقتی دید کسی نیست بهشون کمک کنه خودش رفت و اون دو خانم رو نجات داد
    • دختر اهواز IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      22 3
      به نظر شما کسی که به دل آتیش میزنه برای نجات ۲انسان بیگناه اونم بدون امکانات این هیجانی است پس درواقع داری میگی کل شهدای ما چون هیجان زده شدن رفتن وکشته شدن. وای برتو.
    • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      2 11
      شهیدان رفتند چون برای حفظ وطن بوده در حالی که یکی از این دو نفر جوان بوده و چرا این پسر بچه چرا اول این دونفر را نجات نداده حال نفهمیدیم چگونه یک کپسول می تواند اینطور زبانه بزند و این پسر بچه به راحتی می تواند آن را حمل کند! ! یا چرا می خواسته کپسول را ببرد در خانه خاله اش؟! یا چرا در راهرو در رها نکرده و نرفته سراغ آن دو؟ این سوالات است که اول باید جواب داده شود تا قهرمان واقعی را بهتر بشناسیم هرچند این دوره زمونه با بازی های کامپیوتری و برخی به خیال خودشان منش داشی فکرهای بزرگ می کنند!
  • خوزستانی IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    14 1
    ریز علی خواجوی فقط پیراهنش رو آتش زد و عمری هست که دارن توی کتاب های درسی قصه اون رو به دانش آموزان یاد آوری میکنن.ببینیم آیا داستان این بزرگ مرد کوچک که خودش سوخت توی کتاب های درسی بازگو میشه یا خیر.
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    3 0
    مردی وشهامتش شهادتش را تضمین کرد در چنین شرایطی خواهرم آب بر سرش میریزد داخل آتش میرود وقتی بیرون می‌آید مرد تماشاگری میگوید والله این زن مرده ما اسممون مرده این انسانها به خدا میرسند معامله میکنند او باامید به موفقیت زده به آتش اما خدا باهاش معامله ای کرده که فهمش سخته او به آتش بله گفت وآتش تاابد براو حرام شد . بهشت گوارایت باشد، انسانی که خدا بخودش تبریک بود درذاتش چنین توانایی هایی داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس