کد خبر 1275809
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
کاشانی: پرسپولیس باید قبل از بازی با الهلال حمایت شود

عضو شورای شهر تهران و مدیرعامل اسبق پرسپولیس گفت: امیدوارم بهترین تصمیم برای پرسپولیس اتخاذ شده و تیم، قبل از بازی با الهلال حمایت شود.

به گزارش مشرق، حبیب کاشانی افزود: در ابتدا آرزو می کنم تیم محبوب و بزرگ پرسپولیس بتواند به عنوان نماینده ایران در دیدار با الهلال عربستان سربلند و پیروز میدان را ترک کند. اینکه باشگاه های ما نمی توانند میزبان شوند اتفاق خوبی نیست. نکته عجیب این است که تیم های عربستانی نه تنها به ایران نمی آیند بلکه ما محکوم به بازی در عربستان هم می شویم. برای جلوگیری از این اجحاف ها باید دیپلماسی ورزشی ما فعال تر باشد و سکوت نکرده و شفاف موضع گیری و احقاق حق کنیم.

وی که نامش به عنوان یکی از گزینه های مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس مطرح شده اظهار داشت: دیدار با الهلال با حضور تماشاگران برگزار می شود و امیدوارم پرسپولیس با درایت کادرفنی و حمایت هواداران و باشگاه بتواند در این بازی که فینال زودهنگام آسیا است، سربلند و پیروز میدان را ترک کند. متاسفانه تیم پرطرفدار پرسپولیس در دو فصل اخیر حتی در یک بازی آسیایی هم میزبان نبوده اما توفیقات مهمی را رقم زده و این ارزش نتایج کادر فنی و بازیکنان را بیشتر می کند.

کاشانی درباره وضعیت مدیریتی این تیم هم گفت: نکته مهمی که جا دارد به آن اشاره کنم این است که کاش جعفر سمیعی در باشگاه می ماند. او دوران خوبی را طی کرد و با آرامش و بدون حاشیه کارها را پیش برد،  ای کاش شرایطی مهیا می شد که می شد او را برای باشگاه حفظ کرد. البته من نمی دانم چرا و به چه علت وی خداحافظی کرد و از سویی دیگر چرا با استعفای وی موافیت شد اما شک ندارم که بودن سمیعی به باشگاه و تیم کمک می کرد.  

کاشانی درباره مصاحبه علی کریمی و همچنین حمایت علی دایی از خودش گفت: دلیل مصاحبه کردنم همین بود که از این عزیزان و بزرگان تشکر کنم. دایی و کریمی، اسطوره های فوتبال بوده و هستند.  بسیاری از پیشکسوتان عزیز در مصاحبه ها و حرف های خود و همچنین جاهای دیگر حمایت هایی از بنده داشتند که این نظر لطف و محبت آنهاست. از تمامی عزیزانی که بنده را لایق دانستند بویژه این دو اسطوره پرافتخار فوتبال ایران تشکر می کنم.

کاشانی درباره اظهارنظر صریح علی کریمی که به صراحت گفته کاشانی و دادکان بهترین گزینه ها برای مدیرعاملی پرسپولیس هستند گفت: علی کریمی لطف دارد و این اظهارنظر، مسئولیت بنده را بیشتر می کند. چون نام آقای دادکان مطرح است باید به صراحت بگویم که وی را گزینه اصلح تری نسبت به خود می دانم. او تجربه و توان مدیریتی بالایی دارد و می تواند اتفاقات مهمی از جمله قهرمانی آسیا را رقم بزند.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس تاکید کرد: به هرحال امیدوارم که تیم قبل از دیدار حساس با الهلال به خوبی حمایت شود. این مساله مهمی است. جا دارد به سهم خود و به عنوان یک هوادار از همه اعضای تیم تشکر کنم و این چالش ها مرتفع و تصمیم های خوبی هم از سوی وزارت ورزش برای مدیریت باشگاه اتخاذ خواهد شد.  

گفتنی است دیدار تیم های پرسپولیس و الهلال عربستان از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شنبه ۲۴ مهرماه، ساعت ۲۰ برگزار می شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    1 0
    همه ورزش مملکت را برای این تیم بی لیاقت ومنفور نابود کرده اند هنوز هم می گویید کم است؟
  • محمد امیر IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    0 0
    اره موافقم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس