نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 274
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • فرشته ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    یه سوال دارم .. منظور از پوشیدگی یعنی سیاه پوشیدن؟ مگه رنگ سیاه در اسلام مکروه نیست؟ خدایی بعضی از این خانومارو بیخودی گرفتن ... نکنه قراره همه چادر سرشون کنن؟ من بی احترامی به کسی نکردم فقط جواب میخوام بگیرم .. میخوام بدونم چرا باید کسانی که از نظر حجاب مشکلی نداشتن بگیرنشون .... یعنی باید ماشین به اندازه ای که میخوان پر بشه ؟؟؟ اگه حرفم بزنیم تو دهنی میخوریم بدبختی ..
  • ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    1 3
    دم نیروی انتظامی گرم
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    من خودم یک فرهنگی محجبه هستم ولی اصلا با ین گونهبرخوردها موافق نیستم .خیلی زشته که با یک نفر این طور برخورد بشه .گذشته از حتی بد حجابها ای افرادی که در عکسها دیده میشن جز یکی دو نفر بقیه حجابشون ایراد انچنانی نداره .بالاخره باید برای آزادی افراد احترام قائل شد و میشه خیلی بهتر و اسلامی تر برخورد کرد تا باعث رنجش و دلخوری مردم از اصل اسلام نشه.کرشون اصل توجیه پذیر و قابل دفاع نیست.
  • ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    اگر واقعا بدحجاب های بد رو بگیرن خیلی خوبه.
  • ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    «گذشته از حتی بد حجابها ای افرادی که در عکسها دیده میشن جز یکی دو نفر بقیه حجابشون ایراد انچنانی نداره» سرکار خانم از این جملت مشخص شد که چقدر محجبه هستید. البته یادآوری کنم که تنها حجاب ظاهری کافی نیست باید اعتقاد به حجاب هم داشت. وگرنه خانواده خیلی از مسئولین هم فقط نک دماغشون پیداست ولی به برقراری حجاب در جامعه اعتقادی ندارند. اضافه کنم وقتی امثال شما فرهنگی باشن و ادعای تربیت دانش‏ آموزان، نتیجه اش همین میشه که در عکسها میبینیم.
  • ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    شما رو به خدا از کسانی که اطلاعات مذهبی زیادی دارند خواهش می کنم موارد یا حتی یک مورد از برخورد بد و قهری پیامبر و یا ائمه در زمینه بد حجابی و یا حتی بی حجابی اگر شنیدند ویا میدونند ذکر کنند . من خودم آدم مذهبی هستم ولی چیزیدر این مورد ندیده یا نشنیدم
  • طه ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    يه دهه به عنوان كار فرهنگي خودمون رو گول زديم نه تنها كار فرهنگي نكرديم بلكه اوضاع هم شد اون چيزي كه الان مي بينيم ما از اين حركت نيرويانتظامي حمايت مي كنيم
  • رضا ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    1 0
    درود برشجاعت نيروي انتظامي در روز22خرداد
  • محسن ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    برخورد با این بد حجابها خوب است اما چند سوال: اینها رو کجا میبرن؟چه برخوردی باهاشون میکنن؟آیا این خانمها از این به بعد تغییری در وضع خودشون میدن؟آیا علاوه بر مشکل حجاب دچار مشکل سیاسی و بدبینی بیشتر به نظام نمیشوند؟برخورد در یک نقطه از شهر آیا تاثیری داره؟دست نیروی انتظامی درد نکنه اما متولیان فرهنگی در کجای این داستان قرار دارند؟خدا کنه خواب نباشن
  • امامي از تهران ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    منم چادري ام اما از ديدن اين رفتارها بيزارم چون هرچي اينطوري برخورد كنيد ما هم امنيت مون زير سوال ميره ضمنا جدا عرض ميكنم ايرادي تو اين تصاوير زياد ديده نميشه مگه اينكه بگيد رنك زرد و سبز و قزمز و ابي مردم نپوشن بابا ديگه اينقدر گير ندين ارزش همه چي رو ساقط كردين
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    منظر برخورد جدی نیروی انتظامی با ارازل واوباش هستیم بامید آنروز
  • احمدی ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    باکمال احترام به بد پوش ها تذکر دادن بی احترامی است ؟ کاش به کسانی که به اعتقادات مردم مسلمان هم بی احترامی میکردند تذکر میدادید خواهر فرهنگی . کسانی که با آستین های تا آرنج بال زده و روی باز موهای آشکار آرایش کرده مانتوهای تنگ وکوتاه شلوار های چسبان و.... بیرون میایند ججابشان ایرادی ندارد ؟ پس حجاب چیست ؟
  • مهدی عاشق پرواز ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    اولا خانم فرهنگی محجبه !! موافقت یا عدم موافقت شما و هیچکس دیگه ملاک عمل حکومت اسلامی نیست . چون این اقدام در سلسله مراتب نهی از منکر قرار میگیره و شما که یک فرهنگی ! محجبه ! هستید باید اینو خوب درک کنید دوما چیزی به اسم بدحجاب تو دین نداریم یا باحجاب یا بی حجاب این افراد با حجاب نیستا قطعا و شماهم اینو حتما تایید می کنید چون یک فرهنگی ! محجبه ! هستید پس باید طبق نظر اسلام با فساد علنی که بی حجابی یکی از بدترین مصادیق اونه برخورد کرد سوما آزادی افراد تو خونشونه و نه تو عرصه اجتماعی اگر بخواید اینو آزادی معنی کنید میشه آزادی جنگل اگر اون دوست داره بی حجاب باشه و به آزادیش ارزش بدیم منم دوس ندارم بی حجاب باشه آزادی من کجا میره ؟ من نمیخوام اون تو خیابون باشه آزادی نباید فراتر از قانون باشه قانون میگه رعایت حجای در ملا عام تو حکومت اسلامی واجبه و همین قانون هم میگه من بعنوان یه شهروند عادی حق برخورد قانونی رو ندارم و فقط میتونم تذکر بدم برخورد با این افراد با ضابط حکومته که نیروی انتظامی هست چهارما رعایت و انجام دستورات سلبی یا ایجابی دین واجبه هر کسی هم میخواد بدش بیاد بیاد ، اجرای حکم الهی باعث رنجش خاطر منافقین و معاندین میشه و بس پس بر مبنای اعتقادات دینی و قوانین جمهوری اسلامی ایران که پایش روی خون هزاران شهید گذاشته شده این اقدام کاملا صحیح و کاملا قابل دفاع هست
  • دلسوخته ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    دمشون گرم ، ای کاش سازمانی کاملا قانونی در کشور با نام امر به معروف و نهی از منکر بنا به توصیه قرآن تأسیس می شد تا بصورت ریشه ای ،کلان و مستمر به این اوضاع رسیدگی می شد.
  • یکی ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    اولا با این کار موافق نیستم ولی اگه هم برخوردی قراره صورت بگیره باید اول به اون بالابالایی ها مثل بازیگرها که توی فیلم یک جوریند و در بیرون 180 درجه فرق میکنند و با تیبپ های آنچنانی و بزک کرده الگوی همین جوونها میشن برخورد صورت بگیره
  • علی ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    ایراد چندان که نشد حرف اگه شما آزادی می خواهی ما مسلمو نا هم می خواهیم آزاد باشیم نه اینکه همش تو خیابون اسفالتو نگاه کنیم دلمون میخواد وقتی تو خیابون راه می ریم بتونیم سرمونو بالا بگیریم راه بریم از اون گذشته اگه کسی دوست داده خود نمایی کنه خوب بره خونش هرجور دوست داره خودشو درست کنه بعدشم تو اینترنت آدرس بده همه میان خونش نگاش می کنن
  • مانی ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    با این نظرت معلومه بی فرهنگی .اون حجابت هم یا از روی اجباره یا محض ریا .آزادی این جور حجاب ها یعنی به چهار میخ کشیدن تمامی کرامت های انسانی.به نظر من بزرگترین عامل تاخیر در ازدواج جوان ها همین زنان بدحجاب اند .جوون پیش خودش میگه :اینا که رایگان وبی دردسر تو جامعه ولو اند من برای چی مسئولیت گردن بگیرم . از همین ها لذت میبرم.تازه تنوعشونم زیاده .
  • علی س ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    تو تکلیفت با خودت و اعتقاداتت معلوم نیست با این بی غیرتهای بی درد که پا روی خون شهدا میگذارند باید همین طور رفتار شود توجه : قیمت بلیط کنسرت حداقل 50 یا 70 هزار تومان بوده !!!!!!!!
  • عرشيا مظفري ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    به نظر من علاوه بر فعاليتهاي ضعيف فرهنگي، دستگاه اجرايي و بخصوص آقاي احمدي نژاد مقصر است چراکه با بهانه کارهاي فرهنگي اجازه برخورد به صورت صحيح را صادر نمي کند.
  • لرستان ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    کارشون حرف نداره
  • حامد ر ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    اگر بعضی از مسئولین در کار نیروی انتظامی برای برخورد با بد حجابی سنگ اندازی نمی کردن، الان اوضاع خیلی بهتر از این بود. هرچند که هنوز هم دیر نیست و باید نیروس انتظامی با اقتدار این کارو ادامه بده. در ضمن بهتره با تولید کنندگان و فروشندگان اینطور لباسام برخورد بشه چون الان بازار پر شده از این لباسای جلف و خلاصه!
  • یا زهرا ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    درود بر بچه های نیروی انتظامی.شهدای ما رفتند تا چادور خانوم فاطمه زهرا (س)از سر بانوان نیفتد البته در کنار این برخورد ها که ضامن سلامتی جامعه می باشد باید کار فرهنگی انجام شود به عبارت بهتر قاطبه با کار فرهنگی ولی این برخوردها نیز لازم است و نیروی انتظامی بداند مردم از این حرکت حمایت قاطع می کنند.
  • یا زهرا ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    درود بر بچه های نیروی انتظامی.شهدای ما رفتند تا چادور خانوم فاطمه زهرا (س)از سر بانوان نیفتد البته در کنار این برخورد ها که ضامن سلامتی جامعه می باشد باید کار فرهنگی انجام شود به عبارت بهتر قاطبه با کار فرهنگی ولی این برخوردها نیز لازم است و نیروی انتظامی بداند مردم از این حرکت حمایت قاطع می کنند.
  • بی نام ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    من که چیزی غیر عادی در این تصاویر ندیدیم. جدا راست می گم شاید دوستان ناجا تنها به رنگ لباس ها و روسری ها گیر دادن.
  • ali ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    انصافا من که تیپ بد تو اینا ندیدم
  • محمد ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    حالا چرا اينطوري مسلح اومدن؟!! واقعا كه، من كه تا حالا نديدم به غير از موارد اضطراري و امنيتي نيرو اتظامي اينجوري بره؟ ميخوان مردم رو بترسونند؟ برن پارك طالقاني ارازل رو وحشت زده كنند!!
  • محمد جواد . ت ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    امروز از ناجا حمایت نکنیم ، پس فردا خوار مادر خودمون در معرض خطر قرار می گیرن. عقل و شعور اسلامی میگه رعایت شعونات اسلامی در کشور اسلامی باید رعایت بشه. حالا از هر جایی که می خواد شروع بشه،بشه. بهتر از اینکه بشینیم نگاه کنیم جامعه مون رو لنجن مال کنن یه موش بی غیرت
  • حسین ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    ای ولا نیروی انتظامی .لازمه نیروی انتظامی اقتداره. کسی اعتراضی داره به قانون اعتراض کنه نه نیروی انتظامی. نیروی انتظامی فقط مجریه .یه مجریه شجاع که داره طبق قانون وظیفشو انجام میده. اگه به لباسای رنگ روشن گیر میده حتما تو قانون اومده که داره گیر میده. اگه به آرایش گیر میده حتما تو قانون اومده. اگه به مدل لباس و اینکه چرا دامن تنته گیر میده حتما حتما تو قانون هست وگرنه ایراد نمی گرفت.
  • ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    ازعکسهاپیداست که تعدادشون اینقدرزیاده فکرکنم 90درصدمراجعین راتذکرمیدن
  • مجتبی ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    یعنی پوشیدن لباس رنگی حرامه؟؟؟؟؟ خودتونو راحت کنین بگین مردم فقط مشکی بپوشن.به خداوندی خدا قسم مردم اینجوری از نظام زده می شن. اللهم عجل لولیک الفرج....
  • ممد ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    آورین
  • محسن ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    گر چوب حاکم نباشد زه پی ، کند زنگی مست در کعبه قی
  • مهدی ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    من که گیج شدم نه به این شوری نه به اون بی نمکی گذشته ولی اینو میدونم که هیچوقت زور اجبار جواب نداده یا حق
  • ممد ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    دم نیروی انتظامی گرم حقشون هست دارن جامعه اسلامی رو به گند می کشن "ل.ا" رو که گرفتن بیشتر حال کردم این بازیگرای بی دین که از خدا و پیغمبر هیچی سرشون نمیشه
  • ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    اونایی که خار مادر شما رو در معرض خطر قرار میدن همون اوباشی هستن که آزادانه کنار کیوسک نیروی انتظامی با قمه می افتن به جون ماشین مردم و ژلیس مقتدر قانون گرا هیچ کاری نمی کنه.
  • علی ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    جملات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی:"امنيت اخلاقى از مهمترين مقولاتى است كه مردم به آن احتياج دارند ... نيروى انتظامى در كوچه و خيابان بايد با همه چيزهايى كه از نظر اخلاقى ممنوع و خلاف است، مقابله كند و اين جزو وظايف شماست" با توجه به این صحبت های رهبری کار نیروی انتظامی درست ،شرعی و اخلاقی هستش. یه سری ها فقط دوست دارن ژست روشنفکری بگیرن. اگه بقیه دستگاهها کار نمی کنن دلیل نمیشه که ناجا هم کار خودش رو نکنه.
  • ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    خداوکیلی این برخورد همه جا اینجوری صورت میگیره؟ من که فرقی بین پوشش اینا با بعضی مناطق تهران نمی بینم، اینجور رفتارها نتیجه ای جز بدبینی نداره. در ضمن خواهر و مادر آدم بیشتر در معرض خطر اراذل و اوباشی هستن که ناجا چشمش رو به روشون بسته.
  • ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    چیز غیر عادی حتما باید لباس خواب باشه؟
  • ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    جالبه...هر وقت قرار گرونی بشه بگیر و ببند تو بوق و کرنا میشه... قطعا قرار به زودی فاز دوم هدفمندی اجرا بشه که اینا رفتن پیشواز
  • م ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    چون مردم از نظام زده میشن نباید احکام اسلامی رو اجرا کرد این چه دلیلی اخه مجتبی جان یه خورده فکر کن بعد حرف بزن
  • احمد ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    عکس 6 و 7 لاله اسکندری میباشد که توسط نیروی محترم انتظامی با او برخورد مناسبی صورت گرفت و جهت اخذ تعهد به واحد گشت مستقر در محل هدایت شد.
  • ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    حتما یه چشم پزشکی برو !
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    بازدید کننده گرامی! لطفا به نزدیکترین چشم پزشکی مراجعه فرمایید.
  • ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    هنجار شکنی و زیر پاگذاشتن هو یت بزرگ شیعه و تمدن اسلامی و الگو شدن این بی هویت ها برای بچه های معصوم جرم بزگی است
  • ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    درسته ولی نیروی انتظامی باید وظیفه خودشو انجام بده
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    کی گفته اینو؟؟؟؟!!!! لباسی جلب توجه کنه حرامه مجتبی جانم
  • ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    پایه ام
  • ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    چشمهامون به دیدن بد عادت کرده
  • علی ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    اونا هم هستن ولی اینا که دارن با این کاراشون الگو به جوونای ما میدن چی نباید کاری کردم چون با اونا کاری ندارن باید اساس کار رو برد زیر سوال یه خورده فکر کن با دلیل حرف بزن ناشناس جان
  • ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    چرا باید چنین کنثرتی با بودجه بیت المال برگزاره بشه که بعد نیروی انتظامی بیاد به آدمهای بد حجاب تذکر بده با مسئولین برگزاری چنین برنامه های برخور شود یاعلی
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    چرا صورت مامورهای نیروی انتظامی رو تار میکنید مگه متهم ان و جرمشون ثابت نشده یا دارن خلاف میکنن
  • ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    لخت بیان بیرون میشه غیر عادی یا چشات خیلی ضعیفه یا خیلی اُسکلی بی نام جان
  • س ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    چرا صورت بچه های نیرو رو کدر کردید؟
  • ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    هر ل الف که نمی شه لاله اسکندری
  • علی رضا ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    تایید
  • ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    لطفا از تهران یه چند هزار تای اتوبوس بفرستن تا خانوم های بی حجاب رشت را جمع کنن
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    به نظرم تو دانشگاه ها هم باید اجرا بشه ..حراست که کاری به این چیزا نداره
  • علی رضا ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    وظیفه نیروی انتظامی ایجاد امنیت هستش .. اول از همه جمع آوری اراذل و اوباش و جلوگیری از اینگونه موارد .. بعدش سراغ امنیت اخلاقی بره
  • علی رضا ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    هه هه ... کاش تو همه موارد تابع قانون بودن ...
  • هه هه ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    استغفار .. منفی چرا ؟
  • ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    کاش همه جا این همه نیرو بود
  • علی رضا ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    مشرق تایید کن نظرو .. این همه حرف زدن منم حرف میزنم و توقع تایید نظر دارم ... فوقش موافق نباشن منفی میدن موافق هم باشن مثبت ... 1- خوب اول بگم این کار یعنی اجبار ... و اجبار تو هیچ جایه دنیا جواب نداده و نمیده ... 2- اکثریت مردم ایران اسلام رو قبول دارن ولی با حجاب اجباری مخالفن .. این ثابته ... 3- نیروی انتظامی مهم ترین وظیفش برخورد با مجرم ها هستش و اراذل و اوباش .. اول امنیت جانی و مالی بعد اخلاقی ... 4- چرا نیروی انتظامی وقتی بهش اعلام میکنیم درگیری پیش اومده از عمد دیر میاد ولی تو این موارد نفر اوله 5- اگه میگید این کار طبق قانونه خوب قبول .. حجاب اجباری قانون شده تو کشور ولی اگه قراره قانون اجرا شه باید همه ی سازمان ها اجرا کنن ... چرا هیچ قانونی بهش درست عمل نمیشه ولی برا این مورد همه قانونمند شدید ؟؟؟؟ 6- اسلام و نظام جمهوری اسلامی با اینجور برخورد در چشم 6 میلیارد آدم که تو کل دنیا زندگی میکنن خراب میشه و مورد انتقاد همه قرار میگیره ... 7- به خاطر این برخوردهاست که اسلام و ایران در جامعه ی بشری مورد انتقاد قرار میگیره ... نمیخوام هی تکرار کنم کار فرهنگی کار فرهنگی ... چون دیگه کار فرهنگی برای این نسل جواب نمیده و فقط برای نسل بعد جواب میده ... بعد از این برخورد ها تنها چیزی که تو ذهن جوونای مملکت میمونه نفرته نفرت ... ایشالله با ظهور امام زمان همه چیز درست میشه ... ما به جای آماده کردن مردم برای ظهور داریم ذهنشونو برای نفرت از اسلام آماده میکنیم .. موفق باشید دوستان یا علی
  • جان مادرت این یکیو بذار منتظرم ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    جامعه رو تو و امثال تو به لجن کشیدن که بلد نیستی یه نظر هم بدی برو املاتو درست کن!!!!
  • ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    تو یکی حرف نزن نظرتو بده با چاپار به تهران برسونن!!!!!
  • سید ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    وظیفه ای که به اسلام و دین مردم ضربه بزنه، حرومه!!
  • سید ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    م برو احکام دقیق بخون بعد حرف بزن
  • ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    آفرین......
  • محمد جواد . ت ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    خب تو که شعورت فقط در حد املای ادما میرسه توقعی نیست. کار فکری برات سنگینه میدونم عزیزم. شما درستو بخون . املاتو بنویس به این کارا کاری نداشته باش.
  • رویا ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    آخ آخ گفتی!!!! کاشکی مامورای عزیز گشت ارشاد بودن """جشنواره کن""" اون لیلا حاتمی رو هم سوار ون میکردنش میبردنش تا دیگه از این غلطا نکنه خداییش چقدر میخندیدیم ها:D
  • ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    جناب "جان مادرت این یکیو" تو که املات درسته برو یه نگاه به صحبت های رهبری بکن بعد بیا بگو ببینم کی جامعه رو به لجن کشیده روشنفکر
  • ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    چرا تا شما میاین تا با یه چیزی مخالفت کنین پای دین و اسلام و ظهور حضرت مهدی رو وسط میکشین؟؟؟ آقای محتبی عزیز در همون اسلامی که شما میگین پوشیدن لباس توسط خانم که جلب توجه کنه مشکل شرعی داره البته لازمه که اینو بگم پوشیدن لباس مشکی برای زن محدودیت نمیاره بلکه مصونیت میاره... همین.
  • من ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    شهدا واقعا دمشون گرم جونشونو دادن که از خاک وطن دفاع کنن... نه اینکه شما سو استفاده کنید! (با حرف شما یعنی دختر شهید توی داشتن حجاب آزاده؟؟)
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    نیروی انتظامی بهتره دنبال اراذل و اوباشی باشه که تو روز روشن هرکاری میخوان انجام میدن
  • ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    نگاه کن !!!!!!!! پس کجاست غیرت مردان اوایل انقلابی؟؟ پس کجاست عفت زنان اوایل انقلابی؟؟ کجا هستن اون مردمانی که تا اسم امام روح الله به عنوان رهبر جامعه میومد اشک از گوشه چشمشون سرازیر میشد ، از بس که مطیع امر رهبر آن زمان بودند کجا هستن مردمان شجاع انقلابی؟؟ آیا این همون مردمان اول انقلابند؟ اگر بله ، پس دشمن توی این جنگ فرهنگی برنده شده...و ما باختیم.......... همین.
  • علی ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    مشرق جواب منم تایید کن؛ 1-این یعنی اجرای احکام اسلامی 2-باز خودت رو گذاشتی جای اکثر مردم 3-رهبر انقلاب:"امنيت اخلاقى از مهمترين مقولاتى است كه مردم به آن احتياج دارند" مهمترین وظیفه رو هم که فهمیدیم 4- خب این کار ناجا اشتباهه ، دلیل نمیشه یه کار دیگه رو برد زیر سوال 5- چون این کار داره اسلام رو به تاراج میبره، بازم میگم یه نفرم که داره کار می کنه باید بهش گیر داد، 6- مردم دنیا ملاک نیستن اجرای اسلام و حرف اسلام ملاک هستش 7- به خاطر مبارزه با استکباره که ایران مورد انتقاد قرار می گیره چون داره حرف از عدالت می زنه نه این که تو گفتی، کار فرهنگی همیشه جواب میده دوباره که از خودت اظهار نظر کردی 8- فقط تو جوون مملکت نیستی منم هستم که اینطوری نیستش تو سخنگوی همه جوونا که نیستس و در آخر انشالله که این کار یکی از مقدمات ظهور میشه تا کور شود هر آنکه نتواند دید...
  • رضا علی ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    در جواب جناب علیرضا، این نکته رو عرض میکنم که چطور یکسری فرضیات رو مسلم دونستی و حکم صادر کردی؟! مثلا از کجا فهمیدی نیروی انتظامی از عمد در درگیری ها دیر حاضر میشه، یه نمونه سهل انگاری در پارک طالقانی رخ داد که فرمانده ناجا مردانه عذر رو پذیرفت و توضیح داد. اینکه چرا بقیه سازمان ها رعایت نمیکنن، به نظرت وظیفه ناجا رو ملغی می کنه؟ یعنی اگه کسی خونه ای بدون استاندارد ساخت، وقتی حادثه دید، آتش نشانی کمکش نره؟! نتیجه گیری بند هفتمت هم که دیگه کولاکه!!! حالا چندتا سوال دارم ازت: چنددرصد مردم (که به نظرت دارن آماده متنفر شدن از اسلام میشن!) از ناجا تذکر میگیرند و به کلانتری متنقل می شن؟ چندتا خیابون تهران و چند محل شلوغ مثل پاساژها و کنسرت ها و ... چشمت رو کور نکنه برادر
  • مهدی ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    واقعا برای اونایی که میگن هیچ موردی نداره این عکسا متاسفم. فک نکین منم از این بچه مسلمونای خفنم. نه. منم مثل جوانای عادی هستم. دیگه می خواید چی بشه کل تشکیلاتشون زده بیرون. اگه مسلمونی که باید بگی خدا عمرت بده نیروی انتظامی و کشور برای ظهور اقا اماده کنی. اگه مسلمون نیستی پس ساکت باش و تو این مملکت زندگی نکن. چون تمام کارای این مملکت بر پایه اسلام.
  • javad naderi ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    جامعه ای روحیه فداکاری و ایثار و شهادت را از دست خواهد داد که زنان آن جامعه رو به انحطاط فرهنگی بروند . رهبری سالهای پیش از تهاجم فرهنگی سخنان به زبان آوردند. ایشان گوشزد کرده بودند که دشمن از راه نظامی نمی تواند به ما ضربه بزنند مگر از راه بی فرهنگی و بی اخلاقی جامعه که حالا ما شاهد این رسوائی های اخلاقی هستیم . کجایند مسئولان که ببیند چه بلائی سر جامعه آورند و ببیند که ناموس ایرانی به چه سرنوشتی دچار شده است که دیگر هیچ ارزشی را محترم نمی داند . همه آنها در گیر سیاسی بازی شده اند و دنبال کرسی قدرت . وای اسفا
  • ایرانی ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    علی رضا جان !! فرض کنیم اقا ظهور کرد و این عمل را هم چون نص صریح قران است تایید کرد اونموقع به نظرت اقا که همه قربونش بریم کاری نعوذبالله نفرت انگیز یا نفرت اور میکنه ؟!!! حواسمون باشه حجاب مساله ای مربوط به انقلاب نیست اسلامی است و گرچه با هم منافاتی هم ندارند ! مساله بعدی هم قانون عقل و طبیعت است که هرچه زن پوشیده تر باشد مصون تر است خدایی که غریزه جنسی بمن و تو داده حجاب را هم جهت کنترل ان تجویز کرده و گرنه این غریزه بدون حجاب مساوی زندگی حیوانات است .
  • حسین .ع ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    اینقدر که متدینین درزمینه حجاب غیرت دارن و رگ گردنشون باد می کنه در زمینه فساد اداری که اعتبار و کارآمدی نظام اسلامی رو زیر سوال می بره باد نمی کنه... اینقدر که در زمینه "یک مورد اخلاقی" خونمون به جوش میاد در برابر "بی عدالتی" که مادر همه اخلاقیاته و در واقع مادر همه ارزش گذاریهاست خونمون به جوش نمیاد... اینقدر که نگران حق الله هستیم نگران حق الناس نیستیم و... کلا همه چیمون به همه چیمون میاد... این نیروی انتظامی خیلی جرات داشته باشه و خیلی علاقه داشته باشه به اجرای قانون از بالا به پایین شروع کنه...از آدمهای معروف و مشهور مثل ورزشکارا و بازیگرا شروع کنه به برخورد...با وارد کننده های این لباسها و تجار گردن کلفت وارد کننده و تولید کننده های پشت قرص برخورد کنه...اونوقت اگه لازم شد با مردم عادی هم برخورد بشه قطعا تاثیر گذارتره و باور پذیرتره ازشون که به دنبال اجرای احکام اسلامی هستن و نه اهداف فلان و بهمانو...
  • بهبود ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    یعنی شما به برخوردهای سلیقه ای به ویژه در نیروی انتظامی اعتقاد ندارید ؟؟؟
  • حسین نجار ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    دوست عزیز این حرف شما دقیقاً حرفی هست که گروهک حجتیه میزنه که برای ظهور امام زمان باید فساد کرد. خوب عزیزه من کاره فرهنگی اگر جواب نده که خاک تو سره همه ماها میشه. برادره عزیز اگر یک خانم از سره نداننشتن (انشاالله که اینها عناد ندارن) در کنار یکی از نوامیس شما حجاب نادرستی داشته باشه و یک آقایی که به تعبیر قرآن مرضی در دلش داره به اون خانم نگاه زهرآلودی بکنه خوب مسلمه که ناموس شما هم از این دایره نگاه زهرآلود در امان نخواهد ماند. آیا این کاره نیروی انتظامی امربه معروف و نهی از منکر نیست؟؟؟ آیا سیدو سالار شهیدان امام حسین علیه السلام بخاطره احیا کردن امر به معروف و نهی از منکر به شهادت نرسید؟؟؟ شما وقتی به فکر خودتون نباشید انتظار دارید امام زمان علیه السلام بیاد چکارتون بکنه؟؟؟ منتظره کشیدن ید توانای آن حضرت بر سرتان هستید که فکرهاتون اصلاح بشه؟؟؟ یعنی حتماً باید معجره ای اتفاق بیافته که ما تفکراتمون اصلاح بشه؟؟؟ خودمون هیچ زحمتی نمیخوایم برای خودمون بکشیم؟؟؟ خوب امام زمان تشریف مبارکشونو بیارن و با معجزه منه نوعی رو آدم کنه و من به واسطه معجزه کارهای درست انجام بدم به نظره خودتون عدل خدا زیره سوال نمیره که انسان رو موجودی انتخاب گر خلق کرده؟؟؟ آیا اگر ما به داد این نسل نرسیم و ولشون کنیم به اسم اینکه بذار تلاش هامونو برای نسل بعد به نظره خودتون آیا از نسل بعدی چیزی هم درمیاد؟؟؟ ما اگر این کارو بکنیم عملاً داریم بی غیرتی و فحشا رو در میان نسل آینده تزریق میکنیم. حتماً باید همیشه درمان کرد؟؟؟ پیشگیری جواب نمیده؟؟؟ نسل آینده اگر تعم گناه به مزاجشون شیرین بیاد مطمئناً حاضر نخواهند شد که طعم شیرین اسلام و حجبو حیا را مز مزه کنن. آیا به کشورهای اطرافتون نگاه نمیکنین که جوانانشونو با شیره فحشا و بی بندوباری معتاد کردن؟؟؟ یک نگاه یک ماهه به تیترهای برتر سایت یاهو بندازید تا متوجه بشید که از بازیگران بالیوود برای تخریب جوانان هندی و به انحراف کشیدن کشورهای خاورمیانه و به خصوص ایران استفاده میکنن. آیا شما دارید حرف سردمداران یاهو رو تکرار میکنید که به وضوح در حرکات مداخله جویانه علاً به اعتراض به این حرکت خداجویانه نیروهای خدوم انتظامی میپردازن. آیا شما حرف اونها رو تکرار میکنید؟؟؟ امیدوارم امام زمان برای نابودی دشمنان ظهور کنن و باشمو شما هم باشید که دوشادوش هم برای تحقق اهداف اسلام ناب محمدی با هم سعیو تلاش کنیم.
  • ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    ایرادی نمی بینی....! هر چه زودتر به اولین چشم پزشکی مراجعه شود
  • مبارز ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    یه بابایی حرف قشنگی میزد. می گفت: اگه حماسه ساز نیستی حماسه کش نباش
  • بهبود ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    جانا سخن از زبان ما می گویی ...
  • حافظ ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    ناشناس سؤال گر ! یک سری به متن قرآن کریم بزن ، نه انتخاب دین و نبوت که از اصول دین است اجباریست ، نه خود حجاب همراه با زور توصیه شده است یک سری هم به روزنامه های اول انقلاب بزن یاران امام که به همراه امام (ره) پرچمدار انقلاب و از سویی بیان کننده منشور انقلاب در عظیم ترین نمازهای جمعه بودند (رحمت الله علیه) فریاد بر آوردند که حجاب اجباری نخواهد بود پس احساساتی نشو و از اصل دین وانقلاب جلو نزن !
  • ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    وقتی آقا گرگه میاد دم خونه بزبزه قندی ، نمیگه من گرگم
  • اردات مند کارکنان شریف نیروی انتظامی ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    هر منکری در جای خودش باید مورد برخورد قرار گیرد . نق نزن . کار نیروی انتظامی همین است . اون خواسته شما را باید قوه قضائیه عمل کند .
  • سید محمد ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    وضعیت حجاب در دهه گذشته میرفت به یک تعادل میان مردم و حکومت برسد هم حکومت اسلامی تن به برخی آزادی های مورد درخواست مردم داده بود و هم مردم مرزها و حرمت های مورد تاکید حکومت را رعایت می کردند . حجاب زن ایرانی هر چند غیر معتقد به اصول شرعی چیزی شبیه به حجاب عکس مشهور پروین اعتصامی شده بود روسری بزرگ و اندک زلفی بیرون ... هرگز اما تن نمایی به سبکی که امروز میان برخی دختران شهر نشین ما رایج کرده اند مورد قبول هیچ غیرتمند مرد و زن ایران نبود اما برای برهم زدن این توازن "بمباران سکسی" ایران در دستور کار قرار گرفت . بدخواهان ملت و حکومت ایران تاب توازن ایجاد شده را نداشتند و قید حجم زیادی از پولهای عزیزشان گذشتند تا دختر ایرانی را بی تفاوت به حریم و عفت خود بار بیاورند . آشکار است که هیچ زن اصیلی حتی بی دین به این شیو ه که مانکن های خیابانی تهران و برخی بازیگر های سینمایی و تاویزیونی بدن نمایی می کند حاضر به تن نمایی نیست . آنسوی ماجرای ننگ مردانی بی غیرت خود نمایی می کند که نه تنها برای ناموسشان حریمی قایل نیستند حتی برای خود و عورت هایشان هم قبحی و حریمی قاییل نیستند . چه بسیار پسرکانی که شلوارهایشان بر تن و کمرشان گریه می کند و حتی غیرت پوشاندن پشتشان را هم از آنها گرفته اند . سوال اول اینجاست که در این میان نقش متولیان فرهنگی و اجتماعی کجاست ... همه ما پاسخ این سوال را میدانیم ... سوال دوم اینکه در حال حاضر چه باید کرد پاسخ سوال به زعم من این است که باید مرزهای متعارف ( عرف ) را برای همگان تعیین کرد . یعنی هر فردی در این جامعه باید بداند چه پوششی جهت حضور در خیابان پوشش مقبول و هنجار تعریف شده است . تجربه نشان داد که باز گذاشتن این انتخاب نتیجه نمی دهد و بی حیایی و بی آبرویی و بی عفتی را مرزی نیست از این رو اقدام نیروی انتظامی در برخورد با بد پوششی مانند برخورد با دزد است . فقط در این مرحله به دزد های ناموس تذکر داده می شود که از دیواهای عفت جامعه بالا رفته اید و در مراحل بعدی که مرز هنجارهای عرفی جامعه ایران معین تر و پر رنگ تر شد می توان با متجاوزان به حریم عفت عمومی با شدن بیشتری برخورد کرد . به این جهت نیروی انتظامی به عنوان آخرین سنگر در برابر "بمباران سکسی " به وظیفه خود عمل می کند و پشتیبانی نیازمند است . خدا قوت
  • کامران رضایی ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    عزیزم بله تاثیری داره یکی از بستگان خودم رو گشت ارشاد گرفت حجابش هم خیلی بد بودش یعنی داغون بودش ولی ناجا یه یک تعهد نامه بسنده کرد از اون به بعد دیگه دوران خودسازیش شروع شدش اگه با چشم خودم نمیدیدم باورم نمیشد بعد چند وقت همه چیز کاملا عوض شد درسته اون چادری شده بود تنها با صحبت کردن یه دونه از اون خانم پلیس ها همه چیز عوض شده بود در ضمن اینو بگم که اون دختر از بستگان ما خیلی وضعش خراب تر از اینا بود حالا دیگه بستگی به شعور طرف داره که اگه دوباره بگیرنش برای خودش بد میشه ولی اون دختر از بستگان ما به این نتیجه رسیده بود که باید با حجاب باشه چون حجاب دستور دین ما هستش
  • ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    جوونای بدبخت دیگه از ترسشون یه کنسرتم نمی تونن برن! واقعا الان با این اقدام حماسی همه مشکلات مملکت حل شد، واقعا دمشون گرم!
  • m ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    بي سواد كنسرت نه كنثرت
  • مصطفی غفاری ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    دم بچه های ناجا گرم مسئولین فرهنگی واجرایی خواهشن یک جو غیرت داشته باشید
  • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    ادعای تربیت نه نابغه! مدعی تربیت!
  • سید ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    بجای برخورد با این بدبخت بیچاره ها ، جرات دارید برید با مسبب اصلی برخورد کنید !! مدعیان اسلام و انقلاب و غیرت و الخ !! چه کسی این مجلس لهو لعب رو راه انداخته بود که اینا رفتن توش ؟!! چه کسی مکان رو آماده کرده بوده ؟! چه کسی اینا رو اینجا جمع کرده بود !؟؟ آقایان این حکایت غریبی است ! با پول بیت المال ما برجی میسازند که میشود محل و پاتوق انواع مراسم رقص و آواز ... !! و ... !!! مشرق انقلابی ! جرات داری به ریشه ماجرا بپرداز ! به رییس اصلی این پارتی خانه بپرداز ! اگر جرات داری یک گزارش از فرهنگسرا های زیر مجموعه ی این آقایان منتشر کن ...که وضع آنجا به مراتب گل و بلبل تر است ...ای بابا ...
  • کلاغ شیاه ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    میخوان چی رو ثابت کنن فساد مالی و کله کنده ها رو ول کردن دنبال نخود .... آدم احساس می کنه گوش هاش دراز شده
  • علی رضا ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    رضا علی جان :) من خودم تجربه کردم این مورد که از عمد دیر میاد .. چون تو بندرعباس اراذل و اوباش با مامور ها هم برخورد میکنن و به همین خاطر هستش دیر میان یا وقتی میان وای میستن درگیری تموم شه بعد ادما رو دستگیر میکنن ... خودم به چشم اینارو دیدم برادر ... برخورد ها کم صورت میگیره یعنی کم میبرن کلانتری بیشتر تذکر میدن ولی اگه با ون باشن تا پر نشه بیخیال نمیشن ... من اولش گفتم که میخوام حرفمو بزنم .. نظر شخصیمه و از نظر من اینا مسلم هستن ...
  • علی رضا ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    علی جان : بهت بگم من خودم اصلا اهل اینچیزا نیستم ... هر موقع رفتم بیرون دیدم اکثرمردم با این تیپ و ظاهر میان تو خیابون .. همچنین تو هر بحثی شرکت کردم همین نظر رو داشتن ... متاسفانه فرمایش حضرت آقا رو خوب متوجه نشدی ... منظورشون یکی از مهم ترین مقوله هاست .. مهم ترین وظیفه نیروی انتظامی در جهان ایجاد امنیت جانی و مالی مردم هستش .. بقیه نظرت هم حرفی ندارم .. نظر تو اینه چی بگم والله
  • نیما ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    لاله اسکندری بود؟
  • علی رضا ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    ایرانی جان : من که با اصل حجاب مشکل ندارم ... بحث اینه چرا اجبار ؟؟ چرا همون اول حواسمون نبود ماهواره وارد شه و فیلم های مبتذل وارد شه .. چرا همون اول فرهنگسازی نکردیم ... و حالا چرا داریم با زور میریم جلو ....
  • سعید امامی ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    پس چرا به فسادهای بزرگ و اراذل و اوباش منطقه و زورگیری ها و فساد بانکی و عدم امنیت از دست دزدان و قاچاقچیان رسیدگی نمی شود آیا حضرت علی ع نفرمود در مملکتی که خلخال از پای زن اونم یهودی درارن اگه کسی دق کنه شهیده؟ بابا این کارا رو جمع کنید مشرق نمی زنی چون ... راستی ی سوال الیاس محمودی کارچاق کن بزرگ اقتصادی مگه حفاظت اطلاعات قوه قضائیه نبود مشرق نکن این کارارور نمی دونم دردتون با احمدی نژاد چیه که هرچی میگه نکنید با مردم اینطوری اما امثال شما بدتر با مردم برخورد می کنن. وای بر ما وای بر شما وای بر عاقبت ما وای بر این رنج دوران تاریخ چه خواهد نوشت؟ راستی آزادی بیانه دیگه مارو نیان بگیرن بجرم آزادی بیان و نشر کلام علی ع ... البته نمی دونم فقط تو بحرین انگار آزادی بیان نداشتن جرمه .. اینجا ایرانه و همه چی گل و بلبل
  • علی رضا ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    حسین نجار جان : تو رو خدا حرف تو دهنمون نزار ... من کی گفتم فساد ... میگم روش مبارزه با بد حجابی مشکل داره ... اجبار جواب نمیده برادران .. چرا باور نمیکنید ... نمیگم این نسل رو رها کنیم .. باید فکر بهتری کنیم .. از راه های دیگه .... انشالله ظهور آقا
  • معین ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    دقت کنید بیشترشون بخاطر رنگ مانتوشون که شاده گرفتنشون نه تنها باعث بهتر شدن نمیشه بلکه بدتر هم میشه نیروی انتظامی اول بره امنیت برقار کنه تو روز روشن میان جلوت چاقو میزارن رو گردنت جیبتو خالی میکنن
  • سید محمد ش ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    سلام حسین آقا حرف خوب زدی ولی با ادبیات بد؛ دست نیروی انتظامی درد نکنه، اینا بچه های همین مملکتن و امید داریم برای همه قانون شکن ها برخورد مقتدرانه داشته باشن؛ و افراد مقتدر ظاهر وپشت پرده قوه قضائیه حمایت کنند. شعار عدالت بسه اگه واقعا عامه مردم رو خوب میدونیم،که خوبم هستن زمینه های عدالت رو عملی کنیم رایانه دادن چقدر تنبل در روستاها درست کرده و آفاتش مغفوله نیروی انتظامی دست مریزاد
  • ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    چه ربطی به امنیت شما داره؟!
  • مهدی ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    خانم فرشته! یک مثال میزنم. توی اسلام گریه کردن زیاد هم صورت خوشی نداره. اون هم برای مرده. پس چرا برای حسین (ع) هرچه بیشتر گریه کنیم بهتره؟ خب این هم مثل همون. رنگ سیاه وقار و سنگینی برای خانم میاره. که این وقار لازمه ظاهرشدن در انظار عمومیه. وگر نه همین رنگ سر کلاس درس دختر بچه ها هم صورت خوشی برای یه خانم نداره.
  • امیر اعلم ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    هیچ حرفی نمیزنم، فقط ارجاعتون میدم به این کلام مشعشع و گهر بار خاتم رسل الهی حضرت محمد مصطفی (ص) که خطاب به مردم فرمود: «چه می کنید زمانی که زنانتان فاسد و جوانانتان فاسق گردند و شما امر به معروف و نهی از منکر را ترک کرده باشید؟» سؤال شد: یا رسول اللّه! آیا چنین چیزی خواهد شد؟ فرمود: «آری، بلکه بدتر نیز خواهد شد.» سپس فرمود: «چه خواهید کرد آن گاه که امر به منکر کنید و نهی از معروف؟» سؤال شد: آیا چنین چیزی خواهد شد؟ فرمود: «بله، بدتر از آن هم خواهد شد». و سپس پرسید: «چه می کنید آن گاه که معروف را منکر و منکر را معروف بدانید؟» *این رو قطع بدونید که برخورد با مظاهر فساد در هر زمان و مکانی از وظایف مسلم یک شیعه ی اثنی عشریست
  • ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    امیدوارم من بعد پای صندوق های رای هم اجرا بشه!!!!!
  • علی ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    به این نیرو ها بگین به نمک آبرود هم برن وووووواااااااااییییییییی.
  • حسین ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    احساس نمیخواد بکنی که بابا جان ! تو صد در صد گوشهات درازه !!!!!
  • حسین ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    بالاترینها بی غیرت حمله کردن اینجا و پشت سر هم دارن بر علیه نیروی انتظامی کامنت میذارن و به نظرات متدینی منفی میدن !!! این جماعت بی غیرت رو ول کنی لخت و پتیل دست خانوادشون رو میگیرن و میان تو خیابون ! دست نیروی انتظامی به خاطر جمع کردن این جک و جونورها درد نکنه
  • حسین ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    خدا رو شکر ، بالاخره دیدیم با این بی حجابها یه برخوردی شد ، انشاءالله که ادامه داشته باشه ، زنده باد سردار رادان
  • ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    در جواب اون دوستانی که میگن نیروی انتظامی اول بره فلان کارو بکنه بعد بیاد به اینا گیر بده ، عزیزم حرفت مثل این میمونه که بگی نیرو انتظامی اول بره همه قاتل ها رو که گرفت بعد دزد ها رو بگیره.نه جانم هر چیزی جای خودش را داره دستشونم درد نکنه.البته باید رو جنبه های مختلفش بیشتر کارشناسی بشه و فرهنگ سازی ریشه ای تری صورت بگیرد
  • ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    زور؟؟!!!! کاش همه زورها اینجوری بود.
  • علم الهدي ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    به جاي اين گير دادنا كه برن امنيت رو تو پارك طالقاني برقرار كنن. من خودم اونجا بودم. گشت ارشاد 3و4 بار اومد اما موقع عربده كشي اراذل وجود نكردن بيان جلو. من از يكيشون پرسيدم چرا دخالت نكردين گفت ما موظفيم به حجابا رسيدگي كنيم فقط!
  • anghanews ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    مشرق نیوز ما که داریم می گیم بدتر از این هم میشه!
  • ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    شما که نظر مردم رو نمایش نمیدید و حتی مثبت و منفی ها هم هدایت شده اعمال میشوند ، هرگز خودتونو یه خبرگزاری واقعی نذارین..
  • هومن از شیراز ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    ناشناس عزیز، از حرف یه آدم با غیرت تر عصبانی نشو، تو رو باهاس سوار دایناسورها بکنننت از عصر حجر و برهنگی و لختی درت بیارن،مشکل تو با اینه که حل می شه.
  • هومن ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    این استدلال شما چه قدر منو یاد تفکرات انجمن حجتیه میندازه.
  • مائده ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    مسلما این کارها نتیجه عکس دارد
  • ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    والا
  • ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    حسینو دلت از کی پره
  • حسين ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    عكس 6و7 هستش،مثلا الگو هستن!!!!!!!!!!
  • ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    ایشون راست میگن منم چادری هستم این خانومای گشت ارشاد کاری کردن دید خیلی از مردم نسبت به پوشش ما بد شده اگر میخواهید تذکر بدن درست تذکر بدن تو آریاشهر با چشم خودم دیدم یه خانومیو با کتک سوار ون کردن روسریش از سرش دراومده بود این امر به معروفه!!!!
  • ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    خیلی جالبه فقط به خانومها گیر میدن پسرایی که تی شرت کوتاه میپوشن و ابرو برمیدارن چی اونا استثنا هستن؟
  • امین ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    چرا بی حجاب ها در تظاهرات 22 بهمن آدمهای خوبی هستن و در تلویزون آنها را نشان می دهید که انها هم طرفدار انقلاب هستند با آنها مصاحبه می کنید ولی وقتی ...تون از پل گذشت ادمهای بدی می شوند
  • حمید ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    داداش بلاخره یه کاری یه جیگردار انجام داد که ما فهمیدیم در ایران اسلامی زندگی می کنیم!دمشون گرم من که با علم و قلم حمایتشون می کنم لازم بشه میام دمه برج میلاد کمکشون!
  • ايراني ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    عزيزم شما چطور هنوز نمي دوني که حجاب، دقيقا همون حق الناسي است که ازش دم مي زني. يک خانم که با ظاهري نامناسب بيرون مياد علاوه بر اينکه ده ها مرد پير و جوون رو تحريک ميکنه و امنيت روانيشون رو سلب ميکنه، باعث به رقابت کشيدن ديگر دختران و زنان در يک مسابقه ي بي برنده ميشه! چون هميشه دست بالاي دست بسياره. اما با پاراگراف آخرتون شديدا موافقم.
  • ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    استدلالت خیلی خنده داره
  • ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    گیر دادن به حجاب بهونه است هدف ایجاد جو رعب و وحشت در آستانه 25 خرداده.
  • ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    اون خانمی که لباس قرمز با دامن پوشیده لاله اسکندریه !!!!!!!!!!
  • دهاتی!! ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    سلام دوستان.واقعا درد دین دارین!؟و میخواین جامعه ای پاک داشته باشیم فقط دروغ رو از جامعه پاک کنیم همه چیز درست میشه!!!بازار!حکومت !!خونه!! و انسانها پاک میشن در نتیجه میوه اش میشه فطرت انسانها که همان اسلام است.
  • مهدی ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    درست است که باید با هر هنجار شکنی چون بی حجابی تذکر داد اماخوبه اول راهکار ارائه بدهید همچون ازدواج موقت ؟آخه طفلک این ها بیشترشون زنان مطلقه هستند و به ؟ شدیدا نیاز به ......دارند
  • ali ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    ایکاش همه مون بچه مسلمون خفن می شدیم.
  • منتقد ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    کاش یه سر به پارک ارم میرفتید تا ببینید اینا در مقابل اونا چقدر متدین اند
  • ali ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    جناب حافظ حجاب همراه با زور توصیه نشده ولی تو جامعه ای که حداقل 90 در صدشون مسلمونن باید به نظر اکثریت احترام بگذاریم. اینکه یه خانوم با اون سر و وضع تو خیابون ها ظاهر می شه داره به حقوق من وشما تجاوز می کنه .متاسفانه این مدل تفکرات به ظاهر روشنفکرانه باعث همین اوضاع شده .
  • ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    بیت المال ؟؟؟؟ هر کدومشون حداقل بالای 40 تمون پول دادن تا برن کنسرت
  • ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    یه سری از همین پسرا روی اوا خواهرهارو کم کردند.لباس زیر نمی پوشن میگن شنبه یکشنبه است. هرکی ریش میذاره میگن عربه. میگن اگه ابروهامونو بر نداریم امل به حساب می یاییم.پس ابروهاشونو شیطونی بر میدارند.یه فکری به حال دختر شدن پسرا بکنین. اگه همین روند تا چند سال دیگه ادامه پیدا کنه ناجا باید پسرهای دامن پوشیده و رژلب زده رو تو خیابونا ارشاد کنه.
  • f ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    حتما رنگ مانتو وموی زن ها لای چرخ اقتصاد گیرکرده کجای دنیا به این چیزها گیر می دهند اخر عقب ماندگیه
  • ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    خدا کنه زمینه فرهنگی کار فراموش نشه تا ضد ارزش از اینکار به وجود نیاد
  • ناشناس ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    واقعا کاره اشتباهی است مردم را ناراضی میکنید نسبت به دین وحکومت همه غیرت دارن انهایی که الکی حرف میزنن واطلاعی ندارن فرهنگ هم نمیخواد جلوی فروش وتولید وواردات انرا یگیرن اینجوری باعملکرد زشت ابروی بقیه نیروهای ارزشی هم میرود امن از دست ناجا که یه جای کار منطقی امنیت واداره اماکن قوی با مردم برخورد میکند این کار غزیزان تبعات خوبی ندارد
  • سعید ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    درود بر نیروی انتظامی.به نظرمن کسی که دوست داره شبیه غربیها تیپ بزنه. خوب بره همونجا زندگی کنه.اینایی که سنگ غرب رو به سینه میزنن و زیر پرچم اونا سینه میزنن برن پیش غربیا کسی جلوشونو نگرفته...
  • دهاتی!! ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    سلام دوستان.واقعا درد دین دارین!؟و میخواین جامعه ای پاک داشته باشیم فقط دروغ رو از جامعه پاک کنیم همه چیز درست میشه!!!بازار!حکومت !!خونه!! و انسانها پاک میشن در نتیجه میوه اش میشه فطرت انسانها که همان اسلام است.
  • محمد ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    فرشته خانوم!!! مشکل سر رنگ نیست شماها چرادارید خودتون رو به جاهای ...میزنید،خواهر محترم ما،یه اصلی داریم اونم اینه که نباید حجم بدن مشخص باشه بنظرشما تو این تصاویر حجماشون پیدا نیست؟اینجا جمهوری اسلامیه+ایران هست،پس باید براساس قوانین اسلامی هم باشیم این طرز لباس پوشیدن به یک زن پاک و باعفت نمیخوره بلکه بیشتر شبیه به زن های خیابونی توی دوبی هست،من دیدمشون باور نداری به شمام پیشنهاد میکنم حتما یه سفر برید ببینید...
  • ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    واقعآ باورم نمیشه که این همه آدمای عصر حجری هنوز دور و بر ما هستند ..الان آقایون با این مانتوهای بلند ولی رنگهای شاد تحریک شدین؟؟ آستانه ی تحریکتون یعنی این اندازه هست؟ همهی مردم دارن از فقر و فلاکت میمیرن اونوقت این اقدام و تشویق میکنید؟ چون شما میخوای هوارو نگاه کنی پس خانوما باید پوشیده باشن ...مثل این میمونه که من بگم چون من میخوام پیاده روی کنم لطفآ آقایون رو از خیابونا جمع کنین...متاسفم برای ایرانی که ایرانیهاش شمایید
  • ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    اینا خیابون و اماکن عمومی رو با تالار عروسی اشتباه گرفتن !!! ولشون کنی فردا با لباس خواب میان و بعدش.... راستی آدم چقدر باید احساس حقارت و خود کم بینی داشته باشه که نگاه و توجه رو از مردم خیابون گدایی کنه !!!!!!!!!!!!!!!
  • ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    شهدای ما رفتن تا مردم بالا سرشون زور نباشه ..ترس نداشته باشن در آرامش باشن...کسی بهشون زور نگه ... فکر میکنم آقایون اگه به کشورهای خارجی سفر کنند خانومهارو اونجا ببینند سکته میزنند:))
  • نیما ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    هر چه قدر دلسوزان بگویند نکنید تا اسلام و تشیع را در جهان و ایران بدنام نکنید و بانی رویگردانی جوانانی که صدها دست و قلم اندیشه ها ی آنان را هدف قرار داده اند نشوید ؛ انسجام ملی را دستخوش پارگی نکنید؛ دست بالا را به رسانه های رنگارنگ غرب ندهید آب به آسیاب دشمنان این مردم که بی حجاب و لخت و حزب اللهی و مومن برایشان فرقی نمیکند و در پی تضعیف ایران و فرهنگ ظلم ستیز تشیع از هیچ خباثی فروگذار نمیکنند؛نریزید اگر بگویند نکنید تا ما را با خودفروخته های القاعده و طالبان و... یکی جلوه ندهند تا پلیس زحمتکش را در برابر بخشی از مردم و مردم را در برابر مردم قرار ندهید تا اسکتبار ستیزی را لوث نکنید و آمریکا و انگلیس را مدافع آزادی های ملت ! ایران در نزد مردم جلوه ندهید که اینچنین رسانه هاشان افکار عمومی مردم این مملکت را شکل بدهند ( کاش میدانستید که این رسانه ها همین امروز چه وارونه نمایی هولناکی در برابر حقایق جاری در سوریه در افکار عمومی بسیاری از ایرانیان شکل داده اند ) ....گویا گوش کسی بدهکار نخواهد بود پس ادامه بدهید و مسولیت عوارض و نتایج شوم آن بر عهده مجریان و هورا کشانندگان این حرکتها خواهد بود .. شاید لازم به عرض نباشد که در ایران سی و چند سال است که حجاب اجباری است و همواره هم همین برخوردها.....
  • ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    چه فسیلهایی توی این سایت هستن، حالم از نظراتتون به هم خورد. منظورم کسانی هستند که به نظر این خانم ناشناس پاسخ دادن.
  • ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    منفیا نوش جونت!!! مطمئنم از اون مفت خورها هستی، من خودم با بد حجابی خیلی مخالفم ولی ببو جان اینجوری برخورد کنی بدتر میشه . خودت هم به جای آدمای مذهبی جا نزن. آدمای مذهبی به ناموسه مردم نمیگن جک و جونور
  • منصف ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    حجاب شخصیه تموم شد رفت!
  • بهبود ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    ای جان ... چی گفتی ...
  • ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    يونيفورم زنان پليس چادر نبايد باشد،استفاده از چادر در مقابله با بد حجابي اثر معكوس در ارائه الگوى ملي در پوشش خانمها دارد. لذا براى اولين گام در مقابله پليس در مواجهه با بد حجاب ها، ناجا بايد براى پرسنل خانم يونيفرم با رنگ، فرم و علائم مشخصه پليسي باشد تا آنان را از ساير بانوان با چادر، قابلييت تشخيص همگاني ايجاد نماييد، اين اقدام هم جلوي تنفر از چادر را در رفتار و احيانا برخوردهاى سليقه ايي ميگيرد و هم جلوي برخى عناصر مشكوك كه با پوشش چادر در صدد قطب بندى و دو گانكي اجتماعي در حوزه پوشش زنان است را مي گيرد.
  • ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    چرا هرکی حرفی برخلاف شما میزنه سریع یه برچسب بهش میزنین؟! با توأم هومن؟
  • سید ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    مهدی آخه این تحلیل هارو از کجا آوردی؟؟؟ فکر کن رو حرفت!
  • ی بنده خدایی ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    ای شمایی که میگین رومون نمیشه تو خیابون به اینا نگاه کنیم ای کسایی که میگین اینا جامعه رو به گند کشیدن وای کسانی که .... چیه نگاه کردن به خودشون مشکل داره اما عکسشون نه تویی که پستی بلندی هاشونم دید زدی گناه نداره ادم میمونه چی بگه والا ازین ور دم از دین و اسلام و شرف و ناموس میزنیم ازین ور خودمون عکسای ناموس مردمو ناگاه میکنیم و راجب پستی بلندی هاشون نظر میدیم
  • علیرضا ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    خدا را شاهد بگیرید و پاسخ بدید دوستان: مگر حجاب مورد تاکید اسلام نیست؟ که هست. مگر بدحجابی و بی حجابی گناه نیست؟ که هست. پس بیایید با این قبیح برخورد کنیم حتی اگر خواهرانمان یا مادرمان باشد که رضایت الله را در پی دارد. والله قسم با اقامه امر به معروف و نهی از منکر باران رحمت جاری می شود در هر زمینه ای اعم از اقتصاد.
  • محسن ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    فوق العاده بود اتفاقا! چشم نخوری کارشناسی :))
  • ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    هیچ کجای دنیا به این بی قیدی نیست حتی برای خود فروشی رسمی نیز در همه جای دنیا محدویدت وجود دارد و هر جایی نمیشود دست به چنین اقدامی زد . اینجا اما خیابان را با سالن مد و خودنمایی اشتباه گرفته اند
  • ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    هر چیزی به جای خود
  • ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    حضرت على (عليه السلام ) در بعضى اوقات از مصائب و گرفتاريهاى آيندگان خبر مى داد و راه درمان ابتلائات آنها را گوشزد مى كرد. على (عليه السلام ) فرمود: زمانى بر مردم خواهد مد كه چند گناه بزرگ و ؟عمل زشت در بن آنها پديد مى آيد. 1- كارهاى زشت آشكار مى گردد و معمولى مى شود. 2- پرده هاى عفت و شرم پاره مى گردد. 3- زنا كارى و تجاوزهاى ناموسى علنى مى شود 4- مالهاى يتيمان را حلال مى شمارند و مى خورند. 5- ربا خوارى شيوع پيدا مى كند. 6- در كيلو و وزنها، كم و كاست مى كنند. 7- شراب را به اسم نبيد حلال شمرده و مى خورند. 8- رشوه را به عنوان هديه و شيرينى مى گيرند. 9- به نام امانت دارى خيانت مى نمايند. 10- مردها خود را به شكل زنان و زنان خويش را به صورت مردها در مى آورند. 11- به احكام و دستورات نماز بى اعتنائى مى كنند. 12- حج خانه خدا را براى غير خدا (براى ريا و يا تجارت ) بجا مى آورند. سپس ادامه داد: كيفر اين زشتى ها اين است كه خداوند آنها را از فيوضات خود محروم مى كند، تا جائى كه ماه (شوال ) براى آنها مخفى مى شود بطورى كه گاهى دو شبه ديده مى شود (كه معلوم مى شود روز عيد فطر را به عنوان ماه رمضان روزه گرفتهاند با اينكه روزه آن حرام بوده است ) و زمانى شب اول رمضان مخفى مى شود، كه دو روز آن را روزه نگرفته و به عنوان آخر ماه شعبان مى خورند و روز عيد فطر را به خيال آخر ماه رمضان روزه مى گيرند. در اين وقت بايد ترسيد از اينكه خداوند بطور ناگهانى آنها را كيفر كند (مانند زلزله و طوفان و سيل ). چرا كه به دنبال آن كارها، بلاها مردم را فرا مى گيرد، تا جائى كه كسانى صبح سالم هستند ولى شب در دل خاك و قبر آرميده اند و گاهى شب سالمند و بامدادان جزء مردگان هستند. وقتى چنين روزگارى پيش آمد، لازم است انسان هميشه وصيت كرده باشد كه مبادا بلائى بر او فرود آمده و بدون وصيت بميرد و واجب است نماز را در اول وقت آن بخواند چون ممكن است تا آخر وقت زنده نباشد. هر يك از شما آن زمان را درك كرد بدون وضو نخوابد و اگر برايش امكان دارد هميشه با وضو باشد چه ترس آن است كه مرگ ناگهانى برسد، لذا خوب است با وضو باشد كه روح وى با طهارت خدا را ملاقات نمايد. من شما را ترساندم اگر بترسيد و آگاه نمودم ، اگر آگاه گرديد و شما را پند دادم چنانچه پند گيريد پس در پنهانى و آشكار، از خدا بترسيد و نبايد كسى از شما بميرد، مگر اينكه مسلمان باشد، زيرا هر كس به جز اسلام آئينى داشته باشد از او پذيرفته نيست و در آخرت زيان كار است (1177) آیا ما از یک جامعه اسلامی به سوی یک جامعه غیر اسلامی پیش نمیریم؟ یه حرفی از رهبری شنیدم که میگفت مواظب باشین که جامعه ما به جامعه ای که فقط اسم اسلامی داره تبدیل نشه.
  • حامد ر ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    جناب ناشناس اونور آب دیده، می دونی آمار تجاوز به اون خانومای عامل سکته چقدره؟ از خانومای انگلیس بپرس با اون لباسای سکته آورش چقدر احساس آرامش و امنیت می کنه؟ دوست عزیز شهدا به خاطر غیرتشون شهید شدن چون نمی خواستن دین و نامسشون دست بیگانه بیوفته. بی غیرتی مردان امروز ما بزرگترین اهانته به خون شهیدان.
  • alireza ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    مشخص شما از دلسوزان این مملکتین
  • NOFOZI ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    افرین به نیروی انتظامی. این بی حجابا دارن مملکت رو به گند میکشن.مثلا مملکت ما اسلامیه.
  • ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    http://www.mashreghnews.ir/fa/news/127903/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D9%8A%D8%B1%D9%8A-%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%A7%D9%86-%D8%AD%D8%A7%D8%AF%D8%AB%D9%87-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D9%83-%D8%B7%D8%A7%D9%84%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%8A دستگيري عاملان حادثه «پارك طالقاني» برو ببین دیگه چه بهونه ای داری اخه علم الهدی اینم از بهونه ی تو
  • ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    عملیات نون چی شد؟
  • سليماني ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    گدايي توجه
  • فرشته ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    آقا مهدی این چه ربطی به اون داره آخه ؟ رنگ شاد صورت خوشی برای خانم ها نداره؟؟؟؟ آقا مهدی این حرفا رو نزن . یعنی خانوما توی خونه برای شوهرشون همیشه سیاه بپوشن؟ مگه عزاداریم؟ چرا آقایون پس سیاه نمی پوشن؟ آقا من میگم سیاه در اسلام مکروهه . یعنی حتی برای مرده هم نباید سیاه پوشید. این سیاه پوشیدن رسم ملکه انگلیس بوده . ما از اسلام پیروی میکنیم یا یه ملکه پیرو پاتالی؟؟؟؟؟
  • فرشته ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    از شما خانم فرهنگی واقعا باید تشکر کرد به خاطر اعتقادات و طرز فکرتون که باعث جذب به حجاب میشین و باید از مشرق گله کنم که چرا باید جواب توهین آمیز یه عده بی ادب به این خانم را منتشر کنه ؟ خیلی از آدما مثل سوپوری که پول میلیاردی گیر میاره و بهش دست نمیزنه نیستن . اون سوپور اگه یه خانم بد حجاب هم نگا کنه مطمئنم به چشم بدی بهش نگا نمیکنه .... ولی کسی که میگه «« جوون پیش خودش میگه :اینا که رایگان وبی دردسر تو جامعه ولو اند من برای چی مسئولیت گردن بگیرم . از همین ها لذت میبرم.تازه تنوعشونم زیاده . »» مطمئناً اگه یه هزارتومنی هم گیرش بیاد میذاره جیبش .... آقا مگه هرچی شما میبینی باید ماله خودت بدونی ؟؟؟؟ اگه حجاب در اسلام برای زن هست برای مرد هم حجاب هست .. شما چشمت باید حجاب داشته باشه.. میدونی اگه به ناموس مردم به چشم بد نگاه کنی به ناموست همونطور نگاه میکنن؟؟؟ حتی اگه با گونی خودشو پوشونده باشه.... هر عملی عکس العملی داره. اگه یه عده شغلشون ..... هست نباید همه رو به یک چشم دید. چرا سرتو نمیندازی زیر نگا نکنی؟؟؟ چرا باید آدم خودشو هزار سوراخ قایم کنه که نکنه شما گناه نکنی؟؟؟؟ :))))) این چه دین داری هست؟؟؟ مثل اینکه آدم خودشو تو یه اتاق حبس کنه که نکنه غیبت کنه .. اگه تو جمع بودی و غیبت نکردی مهمه و اگه چشمت به نامحرم افتاد نگاتو برگردوندی مهمه . وگرنه دینت به درد کوزه میخوره .
  • ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    حجاب دستور دین همه ادیان هست . کسی رو تو گور کسی نمیذارن . شماهام جلو چشاتونو بگیرین اینقدرم ایراد نگیرین . حالا همه کارتون درسته این یکی مشکل بزرگ مملکته ؟ :))))))
  • فرهنگی محجبه ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    بعضی نظرات و برخوردها واقعا جای تاسف داره.به نظر نمیاد درد دین باشه.بیشتر به یک عقده شبیه.من فرهنگی محجبه هستم نه از روی اجبار و نه حتی عادت در ضمن خیلی هم انقلابی هستم از زمانی که دبستانی بودم و انقلاب شد در راهپیمایی ها شرکت داشتم تا حالا که هر سال روز قدس و 22 بهمن و هرجا لازم باشه شرکت میکنم و هیچ نفع مادی هم نمیبرم فقط بر اساس اعتقادم است.این اصلا زیبا نیست که مومنین همش به فکر مسائل...باشند و قرار باشه کل جامعه پاک باشند و ...تا آنها به گناه نیفتند.خیلیها هستن که سالها توی غرب و حتی آمریکا زندگی کردن و ایمان خودشون رو حفظ کردن.در ضمن همه انسانها بنده خدا هستند و یادمون نره که خدا همه بنده هاشو دوست داره و ممکن خیلی از این هایی که شما متاسفانه نظرات مضرضانه و خیلی سخیفی نسبت بهشون دادین عاقبت به خیر بشن و شما نشین .قرار نیست همه بر اساس نظر و عقاید شما حجاب و کاراشون رو هماهنگ کنند .مگر توی بقیه کشورهای مسلمان زنان محجبه و بی حجاب در کنار هم زندگی نمی کنند .اتفاقا حجاب اونا خیلی بیشتر به دل میچسبه.در ضمن من نگفتم بی حجاب باشن ولی یک حدی از حجاب که اکثر اینها دارن مشکل خاصی ندارد ولی اینکه همه رو مجبور کنیم که طبق نظر واحدی حجاب داشته باشن کار صحیحی نیست .من که فکر میکنم خود رهبری هم از این همه سخت گیری و رفتارها راضی نیست ولی متاسفانه عده ای در مملکت اینقدر تندرو و بی منطق هستند که ایشون برای حفظ وحدت فعلا چیزی نمیگن و مسلما ایشون خیلی بلند نظرتر و جامعتر فکر میکنند .در ضمن من شخصا خیلی خوشحال میشم و دعا میکنم که بتوان با عمل و کار اصولی و فرهنگی عقاید اسلامی رو گسترش بدیم.راستی چرا از مومنین کسی به نظر ناشناسی که خواسته بود از رفتار پیامبر یا ائمه در زمینه بد یا بی حجابی اگر چیزی می دونن بنویسند چیزی ننوشتن یعنی واقعا در این زمینه روایتی داستانی...نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    مرد هم باید چشمش حجاب داشته باشد فقط مسائل زن ها رو میبینین چرا؟ چرا همیشه مردسالاری آخه ؟ اه
  • ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    چقدر خوبه همه به فکر اون دنیای همه هستن . به این میگن وجدان دینی . :)))))
  • ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    تو این عکسا رو نگا کنین فقط دو سه نفر چادر سرشونه که اونم از نیروی انتظامی هستن. بقیه همه با مانتو هستن .
  • ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    مشرق از ترس اینکه نگن سانسور میکنه نظرات رو یعنی داره منفی های هدایت شده میفرسته؟؟؟؟ آخه ایها الناس این بنده خدا مگه چی گفته که این تعداد منفی براش اومده حرف حساب زده بابا اگه فرهنگ مهدویت و انتظار رو از این ملت بگیرین ملت دیگه امیدی به زندگی کردن ندارن.بابا!!!! اخه تا کی میخواین شماها چشمتون رو روی حقایق ببندید باید این برخورد ها باشه باید ملت بالاخره یه جایی تلنگر بهشون بخوره تا بیدار شن ببینین توی چه منجلبابی دارن فرو میرن باید زمینه رو برای بازگرداندن آقا مهیا کنیم.... اللهم عجل لولیک الفرج
  • ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    جالب اینجاس که مشکی هم بپوشن این خانوما باز از دست آقایون در امان نیستن. چون به یه چیز دیگه گیر میدن . کلا اگه دماغشونم بیرون باشه البته از زیر چادر باز میگن بپوشون که مشکل داره مام نمیتونیم طاقت بیاریم. شرع رو فقط توی حجاب زن میدونن و حجاب برای چشم مردها نمیدونن
  • حسین نجار ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    هرکی به فکر خویشه / کوسه به فکر ریشه
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    سسسسسسسسسسسسس
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    توکه میگی استدلالش خنده داره اگر راست میگی درستشو بگو
  • ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    به به خوشم میاد که چقدر مومن داریم البته حسودم زیاد داریم
  • ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    من شخصا در خیابان ری دیدم دختری با مانتوی قرمز پشت یه پسر روی موتور نشسته بود من که دخترم چشم نمیتونستم بردارم . ولی گیر دادناشون فقط برای بالاشهریاس. لابد اینم دلیلی داره!!!!!!!!!!! :)))
  • ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    بعید می دونم چادری باشی!!
  • حسین نجار ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    دوست عزیز وقتی حضرت آقا خودشون بی پرده به تذکر دادن به بد حجاب ها اشاره کردن دیگه منو شما حرفی نداریم که بزنیم. این صحبت شما برای زمانی هست که نیروی انتظامی برخورد فیزیکی میکرد نه الان که خیلی محترمانه ازشون میخوان. توروخدا به اطرافتون نگاه کنین ببینین چه خبره. من نمیدونم شما در کدام شهر هستید اما وضعیت تهران افـــتـــضـــاح شده. من به شخصه نگران وضعیت فرهنگیه جامعه هستم. انقدر که بعضی از خانم ها آزاد لباس میپوشن من که جنس مذکر هستم نمیپوشم.
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    حجابش بیچاره بد نبود ولی چرا گرفتنش معلوم نیست؟ این که از سر تا پاش پوشیده بود.. من میگم تقصیر خانمای ناجاس. حسادت باعث این کار شده
  • بی نام ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    خداییش دیگه دارم شک میکنم پای ضد انقلاب به اینجا باز شده این بنده خدا چی گفته مگه؟؟این همه منفی چرا؟؟؟؟؟ به کوری چشم ضد انقلاب لبیک یا خامنه ای
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    چون نباید مشخصاً معلوم شن. چون اگر مشخصاً معلوم شه چه کسانی هستن برای زندگیه شخصیه خودشون مشکل بوجود میاد. اینها معمولاً محل کارشون تا محل زندگیشون فاصله زیادی هست.
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    فکر کنننننننننننننننن :)))) کنثرت با ث هه هه هه هه هه هه ای ول
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    جوابتو بالا نوشتم
  • ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    من میگم خانم دکترا رو هم بگیرن خانم مهندسام همینطور استادای دانشگاهم بیرون از دانشگاه خیلی بد راه میرن آدم یه جوریش میشه :)))))))))))))))))
  • علی ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    خداییش اوج نامردیه این بنده خدا داره از حضرت زهرا حرف میزنه اونوقت منفی میدین؟؟؟؟؟ خیلی نامردیه بابا...... ضد انقلاب میان داخل سایتای داخلی آزادانه نظر میدن رای الکی میدن کلی حال میکنن به ما توهین میکنن جالبه سایتای خبری فارسی هم نظراتشون رو تایید میکنن اونوقت مثلا ما بخوایم بریم سایت های فارسی زبان خارجی(بنگاههای دروغ پراکنی) نظر بزاریم...... اولا که باید عضو باشین تا نظر رای بدین دوما که باید دعوت نامه براتون ارسال شه تا عضو بشین تازه یه مدتی هم باید بگذره تا بتونین نظر بدین خیلی جالبه نامردا هی میگن آزادی بیان در رسانه های ایران نیست خدا هدایتشون کنه یاعلی
  • ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    اگر بله ، پس دشمن توی این جنگ فرهنگی برنده شده...و ما باختیم.......... همین. === :))))))))) حجاب همراه با زور توصیه نشده ولی تو جامعه ای که حداقل 90 در صدشون مسلمونن باید به نظر اکثریت احترام بگذاریم. اینکه یه خانوم با اون سر و وضع تو خیابون ها ظاهر می شه داره به حقوق من وشما تجاوز می کنه ===== تو این عکسا که ما اکثریتو با مانت ومیبینیم به غیر اون چند تا خانم ناجا حافظ ..... حرف از دل ما زدی
  • ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    چه موردی داره ؟ شما یه سر برو کشورای دیگه بعد میگی خدارو شکر زنای ما پوشیدن . شما چرا چشاتو درویش نمیکنی؟ اگه زن داری دیگه بدتر که داری بهش خیانت میکنی . خوبه خانمت به نامحرم نگاه کنه ؟؟؟
  • از اوناشیم ما....... ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    آخه ناشناس.....چی بگم بهت؟؟؟؟ کنسرت نگو بگو فساد خونه بگو فحشا خونه هر غلطی دلشون میخواد بین جمعیت میکنن تو اگه دوست داری بری کنسرت برو کاباره های دوبی تازه اونجا با تجهیزات! هم هستن کلی سرویس بهت میدن اینقدر مملکت اسلامی مارو هم به گند نکش اینجا مملکت امام زمانه با فساد خونه اشتباه نگیر
  • علی ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    سید چیه؟؟؟ زمونه برعکس شده؟؟؟؟؟ عوضه توباید بیای جواب سیاهی رنگ چادر مادرت زهرا رو بدی حالا اومدی داری مسخره میکنی؟؟؟ واقعا که اسم خودت رو هم نزار سید چون آبروی مارو میبری
  • ففففففففف ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    آخه دیواری از دیوار مردم کوتاه تر هست حسین آقا؟ خوب اونی که داره میدزده که نمیشه جلوشو گرفت یا اونی که داره تخلف میکنه یا ................. باید فقط اینجور موقع ها به یه عده دختر و زن گیر داد تا مردم سرشون گرم بشه نفهمن کجا چه خبره :))))
  • ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    به به مملکت گل و بلبلاس :))))
  • ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    میخوان رد گم کنن
  • ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    نکنه نفعی در این کارا هست و ما بی خبر مثل همیشه . اگه نبود که اینطوری نبود آخه ..
  • ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    :))))))))))) خوب نمیشه اونجا که :))) رای بخوای بدی هر تیپی میتونی بزنی :)))) با هر رنگ و آرایش و ........ خلاصه راحت باش :))))
  • فرشته ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    کاش جک و جونورای هیکلی و خوش تیپ و گردن کلفتم جمع میکردن :( :)))))))
  • ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    ببخشیدا شما هم دور از جون پاتون از میون برداشته شد راضی هستی به این کار ؟ برای ناموس خودت هم همینو میگی؟؟
  • ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    حسین نجار| | ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴ هرکی به فکر خویشه / کوسه به فکر ریشه ==== یعنی به فکر ناموسشه که بعد از خودش چی کار کنه ؟ اقای مهدی شما به فکر مادرو خواهر و زن خودتم هستی؟ این چه حرفیه میزنی آخه ؟
  • ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    چقدر آدم باید چشاش هرز باشه که همه چیو ببینه :)))
  • فرشته ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    محمد آقا چرا عفت و پاکی رو به اون مدل حجاب میگین؟ من به چشمم چیزایی دیدم که هیچوقت حاضر نیستم اون مدل حجاب داشته باشم . نه اینکه فکر کنین آرایش آنچنانی میکنم یا مانتوهای کوتاه یا ..... می پوشم . نه اینطوری نیستم . ولی اگه حجاب برای زن هست برای مردم هم چشمش باید حجاب داشته باشه . مملکت اسلامی قبول دارم ولی به زور نباید کاری کرد که در جامعه ما این کار قانونیه . من دبی رفتم دیدم ادما چطورین . اونایی که شما توی دبی دیدین معمولا شبا ساعت 1 به بعد تو دیسکوها و خیابونا هستن . راستی اون موقع شب شمام تو خیابون بودین ؟؟
  • فرشته ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    نظرات من منعکس نشد هیچکدومش . ای مشرق بی معرفت اینجام زور اینجام ناحقی ؟ اینجام سانسوووووووووووووووور ؟؟؟؟؟؟؟؟ تقصیره منه همیشه میام مشرقو میخوووووووووووووونم :(((((((((((((((((((
  • فرشته ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    :))))))))))))))
  • ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    یه کلمه از مرد غیور لری
  • هه هه ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    تا باشه از این جک و جووون وراااااااااااااا :))))
  • محمد ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    به گمونم لیلا اوتادی بود
  • بینا ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    اوایل انقلاب از خاطرات سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان : ماجرا از این قرار بود که در سال 1361 تصمیم گرفتم به قم بروم. بدون خانواده و به‌تنهایی راه افتادم. در هواپیما چندنفر لبنانی بودیم. در میان ما لبنانی‌ها، یکی بود که ریشش را تراشیده بود و با دختر غیرمحجبه‌ای همراه بود. آن‌زمان در ایران موضوع حجاب مطرح نبود. وارد فرودگاه مهرآباد که شدم، مسئول امنیتی فرودگاه که برای بازرسی ما ایستاده بود، گردن بند طلا به گردنش بود و ریشش را هم تراشیده بود. کسانی که بی‌حجاب بودند یا ریش‌شان را تراشیده بودند، به‌سادگی رد شدند؛ اما من را که با لباس روحانی بودم و چندنفر دیگر که ریش داشتند، در کناری نگه‌داشتند و اجازه‌ی رفتن ندادند. به همین ترتیب تا نیمه‌شب در فرودگاه معطّل شدیم.
  • ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    جناب ناشناس دوم! شما که اصلا هیز نیستید و این مسایل براتون مهم نیست! هه! کافیه یه نگاه به فیس بوک همفکرهاتون بکنید و ببینید چند تا صفحه جنسی رو لایک کردند تا سر درونتون بر همه مشخص بشه!!
  • ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    هرز بودن چشم مرد
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    یادت نره مادر و خواهر داری . زن میگیری دختر دار میشی . اینارو برای ناموست میگی؟
  • ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    واااااااااااااااااییییییییییییی :))
  • ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    کی گفته یه بازیگر الگوئه؟
  • فری جون :)) ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    این که دیگه تابلوئه لاله اسکندری هس. ولی من که هیچ مشکلی تو حجابش نمیبینم .
  • ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    دیگه گرون تراز این چی میخواد بشششششششششه ؟؟ به به چه نیکو
  • هه هه ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    یعنی بینی خانما تحریک کننده اس؟؟؟ ببین خدا چی خلق کردددددددددددددده
  • ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    خداروشکر مثل آدم نمیتونیم نظر بدیم الان بزن بزن میشه اینجا کار به فحش ناموسی میکشه زنده باد مردم ایران
  • ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    منم ندیدم ای ول
  • ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    ناشناس جان منم همین فکرو میکنم استغفرالله توبه ممکنه یه وقت کار دست خودشون بدن :( :))))
  • ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    بلا به دور اون ور آب نرفته دارین سکته رو میزنین تازه اونورم برین ؟؟؟؟ نه نه این کارو نکنیناااااا خوب نیست
  • ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    اگر واقعا بدحجابای خوب رو نگیرن خیلی خوبه
  • ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    ما گدای رای چندتا آدم کثیف مثل تو نیستیم.
  • ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    عجب اقتصاد با حالی داریما ... باز پول کم اوردن اینطوری میخوان جبران کنن
  • ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    این یعنی فتوی برای ناموس خودت . ای ول چه روشنفکر :)))))
  • ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    این قبلی منظورش به کی بود ؟ بشیییییییییین بینیم بااااااااا
  • ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    من میگم آنجلینای خودمون بود انگار جولی رو میگم
  • ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    من خودم حج رفتم ودیدم که تو مکه ومدینه حجاب به طور کامل رعایت میشه من کاری به وضغیت حجاب تو شهرامون ندارم ولی چرا باید حجاب تو شهرهای مذهبی ما مثل مشهد و قم اینجوری باشه شما فقط اطراف حرم ببینید تعجب میکنید
  • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    برای شما و هم فکرای شما...تموم شد و رفت!
  • ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    البته تو اون کثافتی که تو هستی یه امر شخصیه.
  • yaser ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    joloye inkararo faghat ba jamavarie mahvare mishe geref vassalam.na ba in taghibo goriza
  • shimava ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    我同意你的看法。但结果是辣的,添加更多的命令是宗教。玩的当然是与人的尊严,Vksany没有犯了罪,并在所有社会领域一直是他的官员,包括罪犯的助手,旋转中的城市 ترجمه : من با شما هم عقیده ام . ولی تند روی ها باعث می شود ، اضافه تر از دستورات دین هم اقدام شود . که البته در این میان با حرمت انسانها بازی می شود ، وکسانی که جرمی مرتکب نشده اند ، و در همه عرصه های اجتماعی یاور مسئولین خود بوده اند ، همچون جنایتکاران ، در شهر چرخانده می شوند
  • امین ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    چرا پیام من را نشان ندادید
  • ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    در پاسخ به(فرهنگی محجبه)لازم می دانم نکاتی را اشاره کنم. 1. نظر شخصی شما برای شخص خودتان کاملا محترم است به همین خاطر نباید نظرتان را به شخص دیگری تحمیل کنید.که متاسفانه شما نظرتان را به رهبر معظم هم تحمیل کردید. 2.انقلابی بودن کاش تنها به شرکت کردن در راهپیمایهای روز قدس و 22بهمن بود که آن موقع هیچ مشکلی نداشتیم . 3.خوب است بدانیدکه هم اکنون در وسط میدان جنگ نرم هستیم ولی شما از این چنین افراد معلوم الحالی که نقش سربازان دشمن را به خوبی ایفا می کنند پشتیبانی می کنید وبه جوانهای باخدایی که از دست آنها در کوچه وخیابان و اما کن عمومی در امان نیستندفتوا میدهید که عاقبت به خیر نمی شوند. 4.اماکن عمومی برای عموم مردم ایجاد شده اند به همین خاطر کسانی که در این اماکن هنجار شکنی می کنند متجاوز به حقوق دیگران هستند وباید با آنها به صورت جدی برخورد کرد که نیروی انتظامی مسئول این امر است. 5.این چنین افرادی باعث می شوند تا فضای روانی مکانهای عمومی متشنج شود که این امر بستر لازم رابرای ارتکاب گناه ایجاد می کند وفضارا برای افراد با ایمان و با خدامسموم می کند. 5.چه بسا بعضی از این افراد معلوم الحال وبد حجاب دست نشانده گروههایی باشند که از این فضای متشنجی که ایجاد می کنند سود زیادی برده وبه اهداف خود می رسند. پس بدانید که انقلابی بودن فقط شرکت کردن کورکورانه در راهپیماییها نیست باید چشمها را باز کرد و دید دشمن در کمین اعتقادات وباورهای ما نشسته و لحظه ای غفلت نمی کند.
  • ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    0 0
    ارادت مند کارکنان شریف نیروی انتظامی تو اگه دوست داری نیروی انتظامی به خواهر و مادرت حجاب یادت بده با خودته ولی برای بقیه تکلیف تعیین نکن.
  • ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    0 0
    بعد هم این مملکت بمونه فقط برای تو؟ چیز دیگه ای نمی خوای؟
  • ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    0 0
    هر چیز گندی بد نیست، بالخره تنوع هم لازمه، همه چی که نباید استرلیزه باشه.
  • ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    0 0
    ناشناس،ما کجا تلاش کردیم شبیه جاهای دیگه دنیا باشیم که در این مورد تو اونها رو مثال میزنی؟
  • ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    0 0
    غیر از علم و قلم با دستمال هم میتونی ازشون حمایت کنی.
  • ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    0 0
    من بودم گفتم استدلالش خنده داره. جوابش رو خودش داده، کار نیروی انتظامی گرفتن قاتل و دزده.
  • ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    0 0
    پس گدای چی هستی؟
  • ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    0 0
    امیر اعلم یعنی الان همه زنان فاسد و جوانان هم فاسق هستند؟ به نظرت درسته این نسبتهای زننده رو به زنان و جوانان نسبت بدی؟
  • ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    0 0
    اگه این کار برای خدا و اسلامه نباید از شناخته شدن ترس داشته باشن.
  • ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    0 0
    چوب دوست داری؟
  • ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    0 0
    سه ناشناس، نظرتون خیلی شبیه همدیگست.معلومه با هم تفاهم دارین. انشالا به پای هم پیر شین
  • حسن پویان ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    0 0
    مگه اینا پدر یا برادر یا شوهر ندارن
  • ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    0 0
    غیر منطقی و ناپسند
  • ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    0 0
    ما تشیع را به خاطر احکامش میخواهیم،احکامی که ضامن رستگاریست؛حال میگویید احکام را کنار بگذاریم یه خاطر سرزنش دیگران؟!نهی از منکر را کنار بگذاریم که ما را ریشخند نکنند؟!مگر ما شیعه ی علی (علیه السلام) نیستیم که میگوید:"از قدم گذاشتن در راهی که رهروان آن کمند نترسید"؟
  • ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    0 0
    فرق ما با همه جای دنیا اینه که مامسلمان و شیعه ی علی (علیه السلام)هستیم
  • ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    0 0
    خدا بیامرزد اموات شما علم الهدی را.
  • ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    0 0
    آقای حسین نظر و یا پاسخ با منطق و استدلال پسندیده است ، نه اهانت.
  • ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    0 0
    این یعنی اگر مثبت نیستی منفی باش - یعنی اگر عاقل نیستی دیوانه باش - و ... و نگفتی کجایش قشنگ است؟؟؟
  • ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    0 0
    سرکار خانم امامی شما خیلی منطقی گفتید . فرمایش شما را فقط کسانی درک میکنند که علاوه بر حجاب جسمانی حجای روحانی هم دارند.
  • ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    0 0
    اینها که مشکلی ندارن!!!!!!!...شما بعضی سواحل و مناطق بندری و توریستی رو دیدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • درد دل! ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    0 0
    این ها که چیزی نیست!!!!!!!! توی دانشگاه ما دختر و پسر با هم می رن دستشویی تا در وقت و هزینه صرفه جویی بشه!!! خوابگاه ها چند نفره شده...تا در مکان صرفه جویی بشه در مناطق تفریحی و توریستی کفش حجاب رقاصی دسته جمعی نامحرم و غریبه با جوان و پیر با هم و.........!!! در کوه ها قدم می زنی ی ...!!
  • علی رضا ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    0 0
    فقط کردن تو مغزت که ازدواج موقت خوبه .... ولی یکم فکر کن ....... همه چیز تو مسائل جنسی نیست .... و اکثر اینا دخترای مجرد جوون هستن نه مطلقه ....
  • علی رضا ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    0 0
    من چشام داره اشتباه میبینه یا واقعا تایید کرده مشرق ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    0 0
    بی حجابی چی؟
  • ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    0 0
    کفش حجاب!!!!!!!!!!!!!!!!
  • کوروش ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    0 0
    واقعا متاسفم براتون که با مسائل شخصی مردم کار دارین.امیدوارم بدتر از بیان بیرون شما هم نتونین کاری کنین
  • کوروش ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    0 0
    به تو ربطی نداره.ما با همین تفکرات عشقمون میکشه تو این خراب شده بمونیم
  • کوروش ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    0 0
    دمت گرم
  • ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    0 0
    کورش خان!..جای مسائل شخصی و زنا شویی در مکان های عمومی نیست... منظورم این تصاویر نیست که موردی نداره... منظورم کسانی هست که موضوع مسائل شخصی رو بهانه و توجیه روابط نامشروع غیر متعارف و خارج از محیط خانواده و هوس رانی و شهوت رانی های بی پایان خود قرار داده اند... آنها باید بفهمند یک دختر یا پسر غریبه پدر مادر خواهر و برادری مانند خود آنها دارد..... و جامعه برای آنها نیست...بلکه آنها باید برای جامعه باشند...
  • ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    0 0
    کفش پاش نبود....
  • ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    0 0
    25 خرداد؟؟!!! بابا سنگ پاها خوبه روتون میشه باز اسمشو بیارین.
  • ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    0 0
    استدلال کاملا منقطقی ای است.دقیقا مثل همین میمونه.بعضیا فقط بلدن غر بزنن و ازهمه چیز ایراد بگیرن اینها معمولا پر ایرادترین ادم ها هستند.
  • ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    0 0
    یعنی الان این مهمه؟ همه چی حل شده؟ اختلاس سه هزار میلیارد تومنی؟ اختلاس بیمه؟ اختلاس های دیگر 134 هزار میلیارد تومن آقای ر.ف.ی.ق...... ده دوازده سالی بلکه بیشتر که .........ماست مالی شده بیکاری فقر اعتیاد تورم لحظه ای دروغ گویی شدید از سر فقر در جامعه..... معلوم میشه اون هایی که این مسائل براشون مهمه شکم هاشون سیره اونی که شکمش گرسنه است و دائم فکر پرداخت های ضروری و مهمش است که مانده روی دستش براش مهم نیست که کی چی میپوشه خوبه این آدم های شکم سیر خودشون رو لو میدن..... به .....که تو این وضع و اوضاع کی چی میپوشه............. به ما |آدم های پر گرفتاری چه مربوط؟ کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی.....
  • مبارز ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
    0 0
    نه یعنی این که اگر مثبت نیستی منفی نباش اگر عاقل نیستی دیوانه نباش و ... احتمالا شما اون (نباش) آخر جمله رو (باش) خوندی عزیز
  • ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
    0 0
    اینا خودشون اگه یکی از همین دخترا یه لبخند بهشون بزنه وسط خیابون غش میکنن .. فکر کردی ایمان واقعیه ؟ بابا اینا همش حرفه ما جنس خودمونو میدونیم چیه .
  • ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
    0 0
    البته تو اون کثافتی که تو هستی یه امر شخصیه ======= این آقا ریشووووووووووئه از حرف زدنش معلومه :)))))
  • مهرداد ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
    0 0
    واقعا برای مشرق نیوز متاسفم که پیام ها رو درچین میکنه و حرف همه رو نشون نمیده. مگه من چی گفته بودم که پیاممو نذاشتین . واقعا که.
  • امين ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
    0 0
    به تمام مامورين زحمتكش خسته نباشيد ميگم براي از بين بردن آفت جامعه بايد در همه ي شرايت جنگيد و بد حجابي بزرگترين آفتهاست
  • هادی ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
    0 0
    مشکل ریشه ای تر از این حرفهاست-بایدفکر بعضی مسئولین موثرعوض بشه وکار بلند مدت برای اصلاح حجاب بشه/وقتی رئیس جمهورمیگه مشکل ماچندتار مونیست...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس