قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی دوران دفاع مقدس و جبهه‌های جنگ و مدارس را دو سنگر مهم برای تضمین آینده کشور دانست.

به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف صبح امروز در مراسم نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی در مدرسه دخترانه شاهد رشت با تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای تمامی دختران و پسران این سرزمین باشیم.

وی دانش آموزان را امیدان آینده کشور دانست و گفت: دانش آموزان سرمایه‌های ایران اسلامی و امیدان و تضمین آینده این انقلاب و ایران عزیز هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از حضور در استان شهیدپرور گیلان افزود: بسیارخرسندم که در آغاز هفته دفاع مقدس در این استان شهیدپرور حضور دارم، دفاع مقدسی که در آن بسیاری از جوانان و پدران شما دانش آموزان برای امنیت کشور با دشمنان مبارزه کردند.

قالیباف امنیت کشور را مدیون خون شهدا و رشادت‌های جانبازان دانست و بیان کرد: آغاز هفته دفاع مقدس و هم‌زمانی با آغاز سال تحصیلی تقارن خوبی است چرا که هر دو دانشگاهی برای تربیت هستند.

وی دوران دفاع مقدس و جبهه‌های جنگ و مدارس را دو سنگر مهم برای تضمین آینده کشور عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس دانشگاهی برای تربیت نیروهای رزمنده بود که رشادت و جوانمردی را به تحصیل پرداخته و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند و مدارس نیز مکانی برای تربیت نسل‌های انقلابی و پیرو شهدای عزیز هستند.

در حاشیه این دیدار،یکی از معلمان با گلایه از وضعیت معیشتی فرهنگیان گفت: وضعیت معیشتی معلمان مناسب نیست و با اجرای لایحه رتبه بندی تمام معلمان انگیزه مضاعف گرفته و بیشتر تلاش می کنند.

قالیباف هم در پاسخ به مطالبات این معلم گفت: شب گذشته لایحه رتبه‌بندی در سامانه بارگذاری شد و در روزهای آینده به صحن علنی مجلس می آید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ناشناس IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    0 0
    چه خوب
  • IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    0 0
    آقای قالیباف لایحه شفافیت چه شد
  • IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    0 0
    آقای قالیباف طرح شفافیت چه شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس