کد خبر 1275572
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴
توضیح معاون بهداشت وزارت بهداشت در مورد واردات واکسن فایزر

معاون بهداشت وزارت بهداشت در مورد واردات واکسن فایزر توضیحاتی داد.

به گزارش مشرق، به دنبال انتشار خبر واردات واکسن فایزر از سوی  سازمان غذا و دارو، علیرضا رئیسی اظهار داشت: در پی درخواست معاونت بهداشت وزارت بهداشت از کمیته ملی واکسیناسیون برای تامین واکسن فایزر برای مادران باردار خوشبختانه موافقت لازم از سوی این کمیته در این زمینه صورت گرفت.

معاون بهداشت وزارت بهداشت افزود:  این واکسن‌ها جهت واکسیناسیون مادران باردار و در صورت کافی بودن تعداد واکسن وارد شده به عنوان دوز بوستر برای کادر درمان استفاده خواهد شد.

دکتر رئیسی در پایان تاکید کرد: این واکسن‌ها از کشور بلژیک وارد خواهد شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    5 0
    مادران باردار؟ چه جالب! فایزر! جمعیت! عجب، عجب! اقای رئیسی، تو وزارت بهداشت چه خبره؟ خیلی دوس دارم همه ی اینا ثبت و ضبط بشه و دو سه سال دیگه نتایج این تصمیمات بازخوانی و در اختیار عموم قرار بگیره.
  • FR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    5 5
    سیاست زده ها برای همه مردم واکسن فایزر تهیه کنید تبعیض قائل نشوید چغور پغور های چینی روسی شما که عشق گدای شرق هستید بزنید بگذارید ما غربگدا ها واکسن فایزرمون بزنیم
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    5 3
    این هایی که واکسن آمریکایی می زنند هم جان خودشان را به خطر می اندازند و هم ممکن است واکسن ها به ویروس خطرناکی آلوده باشد و مبتلا به بیماری دیگری شوند و سلامت جامعه را به خطر بیندازند.
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    2 2
    برای شما رسانه های انقلابی متأسفم. وقتی در مقابل واردات واکسن انگلیسی سکوت کردید، چشم مردم به واردات واکسن امریکایی هم روشن شد. البته مقام معظم رهبری هم در خصوص کرونا فقط بر زدن ماسک تأکید داشتند و رهنمود دیگری نداشتند!!!!
  • حسین اطمینان IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    0 1
    وارد کردن واکسن فایزر که در حال صورت گرفتن است و تزریق آن به کادر درمان و سلامت بعنوان دوز بوستر یا یادآور بسیار باعث امیدواری و اعتماد به آینده خواهد شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس