کد خبر 1275318
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
ربیع‌خواه: دنبال یک چالش جدید بودم و شهرخودرو را انتخاب کردم/ مهاجری یک مربی باتجربه و کاربلد است

هافبک جدید تیم فوتبال شهرخودرو مشهد گفت، دنبال یک چالش جدید بوده و در نهایت تصمیم به انتخاب شهر خودرو گرفته است.

به گزارش مشرق، محسن ربیع‌خواه، درباره پیوستن به شهر خودرو و جدایی‌اش از آلومینیوم اراک، گفت: فصل گذشته برای من به سختی سپری شد و مصدومیتی که داشتم در واقع یک بدشانسی بزرگ بود. البته اتفاقات فصل قبل را فراموش کرده‌ام و امسال هم در نهایت تصمیم گرفتم شهر خودرو را انتخاب کنم، چون دنبال یک چالش جدید بودم. من به آینده فکر می‌کنم و اینکه بتوانم روزهای خوبی را در فصل بعد رقم بزنم.

ربیع‌خواه در ادامه با تمجید از محمدرضا مهاجری سرمربی شهر خودرو خاطر نشان کرد: آقای مهاجری یک مربی باتجربه و کاربلد است و در حال حاضر هم به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کند تا یک تیم باکیفیت و آماده را برای فصل جدید وارد رقابت‌ها کند. من امیدوارم که تیم خوبی داشته باشیم و نتایجی بگیریم که هواداران فوتبال در مشهد را خوشحال کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شهر خودرو مشکلات فصل گذشته را دوباره تجربه خواهد کرد، اظهار داشت: مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا تیم آرامش داشته باشد. به هر حال فصل گذشته مشکلاتی وجود داشت و پدیده هم تعداد زیادی از بازیکنانش را از دست داد، ولی مسئله مهم این است که بازیکنان باانگیزه‌ای به تیم اضافه شدند و همه ما امیدوار هستیم که یک فصل خوب را در این تیم رقم بزنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس