کد خبر 1275162
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
۳ مهاجم ایرانی نامزد بهترین لژیونر هفته فوتبال آسیا

سه ستاره فوتبال کشورمان در میان برترین لژیونرهای قاره کهن در هفته گذشته به شمار می‌روند.

به گزارش مشرق، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نامزدهای عنوان بهترین لژیونر هفته گذشته فوتبال آسیا را اعلام کرد که نام‌های مهدی طارمی، کریم انصاری‌فرد و اللهیار صیادمنش هم در میان گزینه‌ها دیده می‌شود.

AFC درخصوص این سه بازیکن نوشت: طارمی پس از تحمیل شبی سخت به مدافعان اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا، در دیدار لیگ برتر پرتغال هم در بهترین فُرم خود بود. او یک پنالتی را تبدیل به گل کرد و سپس گلی فوق‌العاده زد تا شاگردان سرجیو کونسیسائو تیمی غیر قابل توقف به نظر برسند.

بیشتر بخوانید:

بازیکن ایرانی سومین لژیونر برتر هفته آسیا +عکس

یکی از مهاجمان پُرتعداد فوتبال ایران که در اروپا به میدان می‌روند، کریم انصاری‌فرد است که دقایقی پس از ورود به زمین، گلی عالی مقابل OFI کرته زد تا تیمش با سه گل پیش بیفتد اتفاق تأسف‌بار برای انصاری‌فرد این بود که آاِک در ۱۲ دقیقه پایانی، سه گل دریافت کرد تا بازی با تساوی ۳-۳ به پایان برسد.

بدون توجه به شکست در دیدار وسط هفته لیگ اروپا در نروژ، توان تقریباً بی حد و حصر خود را با گل انفرادی فوق‌العاده در لیگ برتر اوکراین نشان داد و سومین گل خود را در چهار بازی اخیر به ثمر رساند.

تاکه‌هیرو تومیاسو (آرسنال، ژاپن)، الدور شومورودوف (رُم، ازبکستان)، عدی دباغ (آروکا، فلسطین)، هوانگ اوی‌جو (بوردو، کره‌جنوبی)، عزیز بهیچ (گیرسون‌اسپور، استرالیا)، شخبوز عمروف (ازبکستان، باته بوریسوف) و باسل جرادی (آپولون لیماسول، لبنان)، سایر نامزدهای عنوان بهترین لژیونر هفته گذشته فوتبال آسیا محسوب می‌شوند.

برای شرکت در این نظرسنجی، اینجا را کلیک کنید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس