هشدار مقاومت به اسرائیل درباره ارتکاب حماقت علیه اسرای فلسطینی

گروه‌های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره ارتکاب هرگونه حماقت علیه ۶ اسیر فلسطینی هشدار دادند.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه امروز سه شنبه در نشست دوره‌ای خود برای بررسی تازه ترین تحولات فلسطین تاکید کردند که بازداشت مجدد اسرای عملیات «تونل آزادی» حقیقت شکست و ناتوانی رژیم صهیونیستی را در برابر اراده استوار اسرا تغییر نخواهد داد.

این گروه‌ها تاکید کردند که هرگونه حماقت از سوی رژیم صهیونیستی علیه ۶ اسیر فلسطینی، دشمن صهیونیستی را در معرض یک رویارویی واقعی با ملت و مقاومت فلسطین قرار خواهد داد.

گروه‌های مقاومت تاکید کردند که اقدامات ارتش شکست خورده رژیم صهیونیستی و کابینه بحران زده این رژیم از اراده اسرای فلسطینی نخواهد کاست.

این گروه‌ها ضمن محکوم کردن درخواست تشکیلات خودگردان فلسطین برای برگزاری انتخابات محلی که به منافع حزبی و گروهی حزب این تشکیلات خدمت می‌کند، تاکید کردند که این درخواست در سایه لجبازی تشکیلات خودگردان فلسطین و لغو انتخابات ریاستی و پارلمانی به منزله منحرف کردن نگاه‌ها است.

گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند که هرگونه انتخابات نیاز به توافقی ملی و فراهم شدن فضای مناسب برای برگزاری آن را دارد و تشکیلات خودگردان فلسطین باید به توافق های ملی قبلی درباره انتخابات ریاستی، پارلمانی و مجلس ملی و همچنین شوراهای محلی پایبند باشد.

گروه‌های مقاومت فلسطین هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و آن را لکه ننگی بر پیشانی کسانی دانستند که قرادادهای عادی سازی با اسرائیل را امضاء کرده‌اند.

این گروه‌ها تاکید کردند که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در آگاهی ملت های آزاده و مقاومتی که به مسئله فلسطین و قداست سرزمین فلسطین و مسجدالأقصی ایمان دارند، تاثیری نخواهد گذاشت.

گروه‌های مقاومت ضمن قدردانی از مبارزان فلسطینی در شهرک های بیتا، کفرقدوم، جنین، محله شیخ جراح و «بلاطه» که همچنان به مقابله با نقشه‌ها و توطئه‌های رژیم صهیونیستی علیه سرزمین فلسطینی ادامه می‌دهند، خواستار ادامه فعالیت‌های خشم مردمی در همه میادین و شهرهای کرانه باختری شدند و تاکید کردند که مقاومت، انتفاضه و تشدید درگیری‌ها تنها راه بازدارندگی در برابر اسرائیل است.

گروه های مقاومت فلسطین همچنین توافق بین آژانس امداد رسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطین (آنروا)   و دولت آمریکا را که با هدف اجرای سیاسیت‌های امنیتی رژیم صهیونیستی و به فراموشی سپردن مسئله آوارگان صورت گرفته است، محکوم کردند.

پنج اسیر فلسطینی وابسته به جنبش جهاد اسلامی و یک اسیر دیگر وابسته به جنبش فتح که به حبس طولانی مدت محکوم بودند، ساعت یک بامداد روز دوشنبه (۱۵ شهریور) موفق شدند از زندان «جلبوع» در شمال فلسطین اشغالی که از مهم‌ترین زندان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود، فرار کنند.

 نظامیان صهیونیست بامداد شنبه به محله شرقی شهر «جنین» یورش برده و «ایهم کمعجی» و «مناضل نفیعات» دو اسیر فلسطینی دیگر را دستگیر کردند و به این ترتیب همه ۶ اسیر فلسطینی که طی عملیاتی موفق به فرار از زندان «جلبوع» شده بودند، بار دیگر به اسارت درآمدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس