کد خبر 1274837
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

لاستیک کومهو یکی از انواع لاستیک های خارجی است که در کشور کره جنوبی به تولید رسیده و در سراسر جهان فروش گسترده ای را به خود اختصاص داده است. کمپانی کومهو در سال ۱۹۶۰ تاسیس شد و خطوط تولید لاستیک را راه اندازی کرد و توانست بخش بزرگی از نیاز بازار به تایر را پاسخگو باشد. تایر های کومهو از پرطرفدارترین و محبوب ترین لاستیک های خارجی در کشورمان می‌باشد ، این لاستیک کره‌ای دارای کارخانه‌های دیگری در ویتنام و همچنین چین می‌باشد. همانطور که می دانیم لاستیک از اصلی ترین و مهمترین قطعات خودرو به شمار رفته که تاثیر بسیار بالایی در عملکرد خودروها دارد و اگر شما از لاستیک های نامرغوب استفاده کنید، به سایر قطعات خودرو آسیب وارد خواهید کرد. استفاده از لاستیک با کیفیت علاوه بر تاثیر بالا در عملکرد خودرو امنیت سرنشینان و خودرو را تضمین می نماید.

لاستیک کومهو اصلی را از کجا بخریم؟: چرخ و یدک

ویژگی لاستیک کومهو

 ویژگی‌ های لاستیک کونهو بر اساس اطلاعاتی که بر روی لاستیک ها درج شده، می‌تواند متفاوت با هم باشد که نشان دهنده سایز ، اندازه فاق، پهنا ،سرعت‌مجاز ،تاریخ تولید، حد اکثر بار مصرفی و غیره می باشد.

برای خرید لاستیک کومهو باید آن را مطابق با لاستیک های استاندارد کارخانه در نظر بگیرید و همچنین باید توجه کنید که لاستیک‌ها از نظر فاق و پهنا و رینگ نیز با هم متفاوت می باشند و برای خرید لاستیک مناسب باید اطلاعات لازم را در این زمینه بدست آورید. همچنین باید به حداکثر میزان بار توسط لاستیک ها توجه نمایید زیرا اگر میزان بار از حد مجاز بالاتر باشد ، خودروی شما با مشکلاتی مانند کاهش عملکرد خودرو، خرابی کمک فنر ها، مصرف سوخت بیشتر و یا آسیب به لاستیک ها خواهد شد.

یکی از مهمترین مواردی که در نگهداری تایر ها باید به آن توجه نمایید بالانس بودن تایر می باشد.

فروش لاستیک کومهو اصلی

انواع لاستیک کومهو به دلیل کیفیت بالایی که دارند و همچنین قیمت مناسبشان در میان لاستیک های هم رده، طرفداران زیادی را به خود جلب نموده اند و در سراسر جهان نمایندگی های کومهو فعالیت دارند و این لاستیک ها را به دست مصرف کنندگان می رسانند.در کشور ما نیز تامین کنندگانی وجود دارند که لاستیک‌ های کومهو به ویژه لاستیک سواری کومهو را در سراسر کشور عرضه می‌کنند یکی از این تامین کنندگان بزرگ لاستیک های خارجی چرخ و یدک می باشد. فروشگاه چرخ و یدک انواع لاستیک کومهو را در نمونه اصلی و با کیفیت به شما عرضه می کند و قیمت های بسیار مناسبی را برای فروش محصولاتش در نظر گرفته است.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد لاستیک های کومهو که موجب فروش بسیار بالای این لاستیک شده چسبندگی فوق العاده با سطح جاده می باشد که در نهایت کمترین لرزش و ارتعاش به بدنه ی خودرو انتقال پیدا می‌کند و باعث رانندگی با آرامش برای سرنشینان خواهد بود.

خرید اینترنتی لاستیک کومهو

فروشگاه چرخ و یدک با سال ها تجربه فراوان در زمینه فروش انواع لاستیک های داخلی و خارجی، توانسته با فروش مستقیم محصولاتش، قیمت های بسیار مناسبی را در نظر بگیرد و موجب رضایت و خشنودی مشتریانش از خریدشان شود. فروش اینترنتی لاستیک کومهو و دیگر لاستیک ها توسط چرخ و یدک انجام گرفته و به همین جهت افراد می‌توانند از سراسر کشور خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند بنابراین اگر شما هم قصد خرید لاستیک های اورجینال با قیمت ارزان را دارید متناسب با نیاز خود و با بررسی دقیق مشخصات لاستیک ها خرید تایر مورد نظر را انجام دهید و در صورتیکه نیاز به دریافت مشاوره دارید با کارشناسان ما در این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

قیمت لاستیک کومهو

لاستیک های کومهو با توجه به ویژگی ها و مشخصات فنی و ساختارشان دارای قیمت های مختلفی می باشند، یکی از موارد موثر در قیمت لاستیک کومهو ، تاریخ تولید آن می باشد.امروزه شرکت ها و فروشگاه های بسیار زیادی وارد کننده و تامین کننده انواع لاستیک ها در برندهای خارجی می باشند بنابر این محصولات تقلبی در بازار بسیار افزایش پیدا کرده است و شما برای خرید لاستیک سواری باید حتما مراکز معتبر و باسابقه را بیابید.

خرید لاستیک کومهو اصل و با کیفیت

 لاستیک های کومهو در انواع اصلی دارای استحکام بسیار بالای بدنه می‌باشند که موجب می‌شود در شرایط سخت، لاستیک دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد همچنین طراحی هوشمندانه آج ها در لاستیک کومهو در جهت عملکرد هر چه بهتر آن در نظر گرفته شده است و این لاستیک ها مصرف سوخت را کاهش داده و کمترین میزان ساییدگی را در زمان حرکت ایجاد خواهد کرد.

 یکی از موارد بسیار مهم در زمینه لاستیک کومهو، افزایش بهره‌وری و شتاب خودرو می باشد که باعث شده این لاستیک در شمار لاستیک های با کیفیت قرار گیرد.

بر روی لاستیک کومهو مشخصات فنی حک شده که در زمان خرید لاستیک کومهو باید به آن دقت داشته باشید، در واقع انواع اطلاعات از قبیل تاریخ تولید و انقضا، حداکثر فشار بار ،حداکثر سرعت مجاز، چسبندگی ،مقاومت حرارتی ، ترکیبات سازنده و غیره بر روی لاستیک ها قرار داده شده و شما با توجه به ویژگی‌ های مورد نظرتان می توانید آن را خریداری نمایید فروشگاه چرخ و یدک از فروشگاه‌ های خوش‌نام و محبوب در زمینه فروش انواع لاستیک های اورجینال در کشورمان می باشد که فروش محصولاتش را در کوتاهترین زمان و با بهترین خدمات دهی انجام داده و با تضمین کیفیت و اصالت کالا محصولات خود را به دست مشتریانش می‌رساند.

لاستیک کومهو اصلی را از کجا بخریم؟: چرخ و یدک

مزایای استفاده از لاستیک های کومهو

 لاستیک کومهو نمونه‌ای از با کیفیت ترین لاستیک های کره ای می باشد که در کشور ما نیز بسیار پرفروش بوده و بیشتر برای انواع خودرو های لوکس و شاسی مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت تایر سازی کومهو لاستیک ها را در تنوع بالایی از نظر سایز و ابعاد و غیره به تولید رسانده و این لاستیک‌ ها مناسب برای انواع خودرو ها می باشند و در مورد قیمت لاستیک کومهو باید بگوییم که در مقایسه با انواع تایرهای داخلی کمی گران‌تر بوده زیرا هزینه های گمرک و واردات کالا و همچنین نوسانات ارز بر روی قیمت لاستیک کومهو تاثیر گذار است و در نهایت لاستیک های خارجی قیمت بالاتری را نسبت به لاستیک های داخلی دارد.البته ناگفته نماند که لاستیک‌ کومهو دارای ترکیبات بسیار مرغوبی است که باعث شده این لاستیک کیفیت بسیار بالایی داشته باشد و همچنین اگر لاستیک کومهو را از نظر قیمت با سایر تایرهای اروپایی و آمریکایی مانند میشلن ، پیرلی و بریجستون مقایسه کنیم، خواهیم دریافت که قیمت لاستیک کومهو به صرفه تر خواهد بود.کمپانی تایر سازی کومهو انواع تایرهای سواری، شاسی، اتوبوسی و کامیونی را به تولید رسانده و همواره در تلاش برای توسعه محصولات خود و ارتقاء  کیفیت آن ها می‌باشد. از جمله ویژگی‌ های بسیار منحصر به فرد لاستیک‌ کومهو، انعطاف پذیری بسیار بالای آن و دفع ضربات ناشی از ناهمواری های جاده به خودرو می باشد همچنین قیمت مناسب و خدمات گارانتی از سایر ویژگی هایی است که برای این لاستیک در نظر گرفته شده است. لاستیک کومهو فرمان پذیری بسیار خوبی دارد و از مواد مرغوب به تولید رسیده است و تمامی این ویژگی‌ها باعث شده که طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان داشته باشد.فروشگاه چرخ و یدک با توجه به پرفروش بودن تایر کومهو این محصول را در تنوع بالا به فروش می رساند بنابراین برای خرید به سایت چرخ و یدک مراجعه نمایید و خرید خود را به صورت اینترنتی و مطمئن انجام دهید.

https://charkhoyadak.com/


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس