کد خبر 1274810
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
تصادف مرگبار

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت از وقوع حادثه تصادف شدید رانندگی مابین یک دستگاه موتورسیکلت سنگین و پژو ۲۰۶ در بزرگراه نواب خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی همه‌خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف شدید موتورسیکلت سنگین با پژو در محدوده بزرگراه نواب و فوت راکب موتورسیکلت سنگین در این حادثه خبر داد.

سرهنگ همه‌خانی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در ساعت ۰۲:۲۴ بامداد امروز وقوع یک فقره تصادف فوتی در محدوده بزرگراه نواب بعد از پل یارجانی ورودی به تندگویان به پلیس ۱۱۰ اعلام شد که گزارش اولیه حکایت از این داشت که یک دستگاه موتورسیکلت سنگین یاماها ۱۴۰۰ سی سی به شدت با پژو ۲۰۶برخورد کرده است.

 وی با بیان اینکه متاسفانه راکب ۲۴ ساله موتورسیکلت در اثر شدت جراحات وارده در محل حادثه و در دم فوت می‌کند تصریح کرد: تیم کارشناسی منطقه ۱۷ پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شده و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

سرهنگ همه خانی خاطرنشان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته توسط تیم کارشناسی منطقه ۱۷ پلیس راهور عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از جانب راکب موتورسیکلت علت حادثه تشخیص داده شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    0 0
    نمیدانم چند درصد ولی اکثرا موتوری می خرند ، پلاک را می پوشانند ، چراغ پرژکتور بیابانها را روی موتور نصب می کنند و پس از روشن کردن موتور فکر می کنند همه باید بایستند تا موتور سوار برود و درصورت درست راه رفتن در راه خلاف آنها خجالت می کشند والا از سر و کول آنها بالا هم می روند درصورت اعتراض به بی ادبانه ترین وضع جواب میدهند و یا خسارت به ماشین می زنند و فرار می کنند.
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    0 0
    مقصر نیروی انتظامی است که اجازه میدهد این بچه پولدارها در ساعات آخر شب که اتوبانها خلوت هستند، شهر را جولانگاه سروصدای موتورهای خود میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس