ام وی ام

شرکت مدیران خودرو بنا دارد تا مدل بروز شده و پرطرفدار کراس‌اوور خود به نام ام وی ام X۲۲ را با عنوان ام وی ام X۲۲ پرو بزودی روانه بازار کند.

به گزارش مشرق، شرکت مدیران خودرو بنا دارد تا مدل بروز شده و پرطرفدار کراس‌اوور خود به نام ام وی ام X۲۲ را با عنوان ام وی ام X۲۲ پرو بزودی روانه بازار کند.

ام وی ام X۲۲ پرو تغییرات بسیاری را به خود دیده و در بخش طراحی نمای جلو خودرو به طور کلی عوض شده که شامل چراغ‌ها، جلوپنجره و سپر جلو است. تا این خودرو حدودی شبیه خودروهایی چون هیوندای کونا و نسل جدید سانتافه شده است. از سوی دیگر نمای داخل کاملاً عوض شده که نسبت به مدل کنونی، مدرن و جدیدتر شده است. اما نقطه قوت داشبورد جدید و مانیتور ۹ اینچی آن است که در مدل کنونی این امکانات وجود ندارد.

مانیتور ۹ اینچی لمسی نصب شده روی ام وی ام X۲۲ پرو را می‌توان مهم‌ترین آپشن این خودرو نامید. همچنین به لحاظ رفاهی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، و فرمان برقی نیز روی این خودرو نصب شده‌اند.

مشخصات فنی

ام وی ام X۲۲ پرو به موتور ۱ لیتری توربو مجهز است که توانایی تولید ۱۰۷ اسب بخار قدرت را دارد. همچنین گیربکس این خودرو ۹ سرعته CVT است که آزمایش خود را بر روی آریزو ۶ به خوبی نشان داده و انتظار می‌رود X۲۲ پرو موفقیت X۲۲ در بازار ایران را تکرار نماید.

منبع: خودرو بانک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمدجواد US ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    1 0
    آشغاله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس