کد خبر 1274607
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۸

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تبیان نوشت:

ببینید از ماجرای توهم ساختگی‌بودن کرونا!

 شما هم این حرف‌ها رو باور کردین؟

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    7 1
    تا اول سپتامبر2021 ، تنها 1.3 درصد مردم سوریه، 2 درصد مردم عراق، 6 درصد مصر، 6 درصد مردم ارمنستان، 7.7 درصد مردم الجزایر ، 12 درصد مردم اوکراین، 14 درصد مردم مولداوی، 15 درصد مردم بلغاستان، 17 درصد مردم بلاروس، 17 درصد مردم مردم بوسنی، 20 درصد مردم گرجستان و.. حداقل یک دوز واکسن تزریق کرده اند. آمار ایران از همه اینها بیشتر است. 22 درصد. اما مرگ میر در ایران بسیار بیش از آن کشورها است که نه واکسن زده اند و نه قرنطینه کرده اند. از خواب بیدار شوید. کرونا دروغ است. فقط دارند با فشار روانی شما را می کشند و موش آزمایشگاهی می کنند.
  • NL ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    10 4
    در اینکه هم سیاستمداران و هم نظام پزشکی و سلامت همه دنیا از جمله کشور خودمان از شرایط بوجود آمده بعد از همه گیری کرونا سوء استفاده کردند هیچ شک و تردیدی ندارم. اما اینکه آیا این ویروس ساخت دست بشر هست یا بطور طبیعی منتشر شده من هیچ نظری ندارم. فقط می گویم که از ۶۰ سال پیش در ارتشهای جهان یگانی وجود داشت بنام ش م ه. یعنی شیمیایی میکروبی هسته ای. احتمالا همه ارتشهای جهان دچار توهم حمله میکروبی شده اند که چنین واحدی تشکیل داده اند
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    12 1
    1. یعنی شما میگید من باور کنم که یه دفعه چندتا قطعه به هم خود به خود وصل شدند و یه دفعه تبدیل به ماشین و ... شدند؟ یا مثلا یه ماشین خراب خود به خود تعمیر بشه؟ این چیزی که میگید ویروس ساخته طبیعته و جهش داره واقعا مسخره است. 2. در این که واکسن عوارضی داره شکی درش نیست. حالا برای برخی واکسن ها پیاز داعش رو کم یا زیاد میکنند. 3. میگن واکسن اجباری نیست ولی اگه واکسن نزنی حق نداری بانک بری، حق نداری مسافرت بری، حق نداری .... پس نگید اجباری نیست. 4. چرا دقیقا بعد از این که یه واکسنی ساخته میشه و افراد اون کشور واکسینه میشن یه دفعه ویروس جهش پیدا میکنه. یعنی این همه در آزمایشگاه آزمایش کردند ویروس جهش پیدا نکرد. بعدا جهش پیدا کرد!!!!!
    • DE ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      0 2
      این چیزی که میگید ویروس ساخته طبیعته و جهش داره واقعا مسخره است./...عبدالله داداش تا حالا فکرش را کردی که همین انواع ویروس سرما خوردگی اولین بار که جهش کردند شاید میلیونها سال پیش چند میلیون جاندار کشته شدند تا یواش یواش عادی شد. بیش از 150 ساله که میشه دیدشون که هر ساله ویروس سرماخوردگی با دهها جهش جدید میاد ولی به این شدت به ریه ها و دستگاه تنفسی نمیزد حالا میزنه تا چند سال دیگه هم جهش میکنه میزنه به نوک چپ شست پای راست مردم....بَ بابا چقدر دانشمند اینجا نظر میدن ای بَل .شما با کنکور رفتید دانشگاه یا دکتری افتخاری از منچِستر تو چِستر اوچِستر ما چِستر..شما چِستر آنها چِستر دارید؟
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    7 1
    هرچند این فیلم هم همان راه تئوری پردازان توطئه رو رفته: یعنی ساده سازی بحران...همه شواهد رو باید دید نه اینکه به نفع یک فرضیه از شواهد مخالف اون فرضیه چشم پوشی کرد.
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    6 2
    دلیلی ندارید که ویروس خودبه خود جهش یافته اگر چینی ها صداقت داشتن به دانشمندان کشورهای دیگر اجازه آزمایش ویروس در ووهان رو می دادن و در ضمن فعلا که مشخص شده سینوفارم قبل از انتشار جهانی ویروس تولید شده بوده و البته شما فقط میخواهید چینیهارو تطهیر کنید
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    9 1
    اینکه احتمال داره این ویروس دست ساز ابرقدرتها باشه قطعا توهم نیست... عوارض داشتن واکسن هم چیز عجیبی نیست... اما اینکه چرت و پرت های جماعت مدافع واکسن نزنیم هم پایه عقلانی ندارد یک مسئله دیگر است....
    • SMAH1 IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      4 1
      کاملا موافقم
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    5 0
    سلام. به نظر من احتمال توطئه وجود داره؛ حتی ممکنه ویروس دست ساز نباشه اما کشورهای بزرگ به اون جهت بدهند. در هر صورت جمعیت دنیا برای کنترل یه مقداری زیاد شده . شما فکر رشد جمعیت رو هم بکن که تا کجا می خواد جمعیت زمین رشد کنه. آدم های باهوش طبق تحلیل خودشون پیش می رن یا واکسن می زنن یا فقط از طریق رعایت سعی می کنم که مبتلا نشن.
  • US ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    5 0
    تعادل باید داشت و بصیرت و چشم باز. همه چی را توطئه فرض کردن اون هم بی دلیل صحیح نیست اما توطئه هم واقعیت دارد و احتمال ساختگی بودن کرونا کاملا وجود دارد همونطور که برعکسش هم هست.
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    4 0
    یه فیلمی هست به اسم the giver محصول ۲۰۱۴. یه جاش جالب به نظر میرسه که اینا صبح به صبح باید قبل از بیرون اومدن از خونه یه چیزی تزریق کنن و مراقبت هم میشه که حتما تزریق کنن.
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    6 0
    اینطور تیتر زدن و تئوری و حدسیات رو توهم خواندن درست نیست یکی از دانشمندان ژنتیک در آمریکا گفته بود تا بررسی کامل توالی ژنوم ویروس باور نمیکردم که این ویروس طبیعی باشه
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    6 0
    توهم توطئه را جهانی سازها و گلوبالیستها به کار می برند برای سلطه و استعمار و رد گم کنی چطور میشه یک سایت انقلابی همون حرفهای گلوبالیستها را تکرار کنه
    • آزاده IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      2 0
      دقیقا،مومن باید زیرک باشه وهیچ احتمالی رو به نام توهم توطئه رد نکنه،تبیان هم در این مورد یعنی کرونا اصلا صلاحیت این رو نداره که اظهار نظرکنه.مقاله (پشت پرده کووید ۱۹ چیست؟)رو که مشرق چند وقت پیش منتشر کرد بخونید و ببینید متخصص اون مقاله یعنی آقای تقی پور چه ها که نگفته!!ویروس ایدز رو هم چند نفر پروفسور و متخصص گفتن که دست ساز بشره،کرونا هم هر چی باشه بالاخره تشت رسواییش زمین میفته!
  • عادل نادرزاده IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    1 0
    آقا چرا کار را پیچیده می کنید بیلگتس چند سال قبل برای کاهش جمعیت ایده کرونا را می دهد ( بیماری واگیردار) برای تحدید جمعیت چاره کار را واکسن می داند. بیلگتس الآن چکاره است؟ واکسن ساز است. سئوال دوم این است کشوری را پیدا کنید پروتکلهای بهداشت جهانی را رعایت نکرده و مرگ و میرشان بالا باشد؟ آقا کرونا است پروژه توطئه هم است تخصص هم نمی خواهد عقل می خواهد برای اثبات خورشید باید تخصص نجوم داشته باشیم.
  • نیما HK ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    0 0
    واکسن کرونا ساخت بیل گیتس است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس