رسول‌پناه از پرسپولیس شکایت کرد

رئیس سابق هیئت مدیره و مدیرعامل پرسپولیس بعد از مدت‌ها به برنامه زنده تلویزیونی دعوت شد.

به گزارش مشرق، مهدی رسول پناه، رئیس سابق هیئت مدیره پرسپولیس که ماه‌های پایانی حضورش در این باشگاه به دلیل چالش‌هایی که با یحیی گل‌محمدی داشت حسابی حاشیه ساز شده بود، به برنامه زنده تلویزیونی دعوت شد.

رسول پناه و گل‌محمدی در اواخر دوران همکاری و پس از کنار رفتن رئیس هیات مدیره مصاحبه‌هایی علیه یکدیگر داشتند و در نهایت رسول پناه درخواست مناظره زنده تلویزیونی با وی را داشت که از سوی او مورد پذیرش قرار نگرفت و پس از آن رسول پناه سعی داشت به برنامه فوتبال برتر برود و صحبت‌هایش را مطرح کند که این اتفاق هم برای او رخ نداد.

حالا بعد از گذشت مدت‌ها برنامه زنده گزارشگر که از شبکه پنج سیما پخش می‌شود از رسول پناه برای حضور در برنامه زنده تلویزیونی دعوت کرده و باید دید وی این دعوت را قبول می‌کند یا نه؟

بدون شک در صورت حضور وی در این برنامه شاهد مطرح شدن خیلی از ابهاماتی خواهیم بود که در آن مقطع مطرح شده بود و باید منتظر صحبت‌های پر سرو صدای این عضو سابق باشگاه پرسپولیس باشیم.

عکس| یک برنامه تلویزیونی منتظر پاسخ رسول پناه/ حاشیه در کمین پرسپولیس و گل محمدی

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    3 0
    می خواهید تمرکز پرسپولیس را قبل از دیدار با الهلال بهم بزنید.این کار دشمنی برای این تیم و طرفداران است. الکی از اسم دوستان ورزشکار استفاده نکنید.
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    0 1
    قابل توجه دوستان، آگهی کنید هرکی طلبی داره، حرفی رو دلش مونده، خاطره ای داره،خلاصه یچیزی که بدردهمچین روزی میخوره بیادش ... فرصت و از دست ندین!
  • بنده خدا IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    0 0
    بااینکارشون می خوان تمرکزسرمربی وبازیکنان پرسپولیس بهم بزنن واقعا این کارشو اصل نامردیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس