سردار نیلفروشان

معاون عملیات سپاه با بیان اینکه ابزارهای امنیتی برای واردات قابل اعتماد نیستند، گفت: در سال‌های آینده از سیستم های رباتیک خط شکن در حوزه نبرد زمینی بهره مند خواهیم شد.

به گزارش مشرق، سردار عباس نیلفروشان، معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در حاشیه مراسم رونمایی از دستاوردهای راهبردی حوزه چک و خنثی‌سازی بمب در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: آنچه قبلا رونمایی‌کردیم در حوزه جنگ سخت بود و امروز آنچه رونمایی شد در حوزه جنگ‌ نیمه سخت وامنیتی است.

بیشتر بخوانید:

شیطنت درمرزها را تحمل نمی‌کنیم

وی با بیان اینکه لازم ‌بود سپاه در این‌ حوزه نیز به خودکفایی برسد، عنوان کرد: ابزارهای امنیتی برای واردات قابل اعتماد نیستند زیرا کشورهای متخاصم یا این‌ تجهیزات را به ما نمی‌فروشند یا با اعمال تغییراتی می‌توانند سطح حساسیت این دستگاه‌ها را کاهش داده تا در زمان لازم بتوانند مواد و بسته‌های انفجاری را به کشور وارد کنند.

بیشتر بخوانید:

انهدام ۴ مقر گروهک‌های ضدانقلاب در شمال عراق

معاون عملیات سپاه ادامه داد: اهمیت این دستگاه‌ها این است که ضریب امنیتی مبادی ورودی کشور و همچنین اماکن ما را بالا برده است.

سردار نیلفروشان تاکید کرد: به خصوص‌ در مقابله رویکرد جدید رژیم صهیونیستی که از نبرد سخت با ما نا امید شده است و به سمت نبرد در فضای خاکستری و امنیتی رفته است، استفاده از این تجهیزات بسیار اهمیت دارد.

معاون عملیات سپاه پاسداران در پایان گفت: انشا الله در سال‌های آینده از سیستم های رباتیک خط شکن در حوزه نبرد زمینی نیز بهره مند خواهیم شد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    4 0
    مگر صهیونیست ها به جنگ با ایران فکر میکردند؟ یعنی واقعا در خودشان می دیدند با ایران جنگ داشته باشند!!! فعلا شنا کردن یاد بگیرند که حیاتی است. برای آینده شان خوب است.
    • افشین IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      3 0
      فعلا که از سه طرف در محاصره هستند همون دریا مونده براشون که اونم داره از دستشون در می ره.
    • رحمت عیدی IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      3 0
      بله که فکر میکردن، چند وقته بعد از جنگ 12 روزه با غزه کله گنده های امنیتی و نظامی و سیاسی و کارشناسان تینک تنک های اسقاطیل دارن اعتراف میکنن که جنگ با ایران ازشون بر نمیاد یا بدون چتر حمایت نظامی امنیتی و اطلاعاتی آمریکا ازشون بر نمیاد الانم که دیگه اعتراف میکنن خوده آمریکا هم براش صرف نمیکنه با ایران وارد جنگ بشه یعنی بعداز عین الاسد 10%میترسن از ایران، یا به محاصره همه جانبه محور مقاومت در اومدن و خیلی احتیاط میکنن که غلط اضافه نکنن تا زنده بمونن همچنان و ازین حرفها، پس فکر میکردن و فقط فکر میکردن یجورایی فانتزیشون جنگ با ایران بود الانم بطور واقعی و جدی میگن نمیتونن و بزرگترین اعترافشون تنفر از اینکه گروگان شمشیر داموکلس ایرانند هست هرچند که آرزو بر شیاطین عیب نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس