کد خبر 1274014
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تبیان نمونه‌هایی از ادعاهایی که مخالفین واکسن دارند را منتشر کرد و نوشت: بین تزریق واکسن و نصب دکل‌های 5G ارتباط مستقیم وجود داره!

شما هم از این ادعاهای عجیب شنیدین؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 35
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    5 11
    منتقدین به واکسن کرونا نگرفتن تا بفهمن کرونا یعنی چی.
    • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      6 2
      ما قضاوت نمیکنیم اما ده سال دیگه این مخالفت های واکسن رو به یاد بیارید
    • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      7 2
      منتقدین به واکسن مرگ عزیزان واکسن زده رو به چشم دیدن.... دختر یکی اش سر خاکسپاری داد میزد لعنت به واکسن
    • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      6 2
      اتفاقا بر عکس. آمار واکسن زده های بیمار و مرده را دیده اند و گزارش تاریخی و افشاگرانه دانشگاه علوم پزشکی ایران در مورد بی اثر بودن واکسن را هم مطالعه کرده اند. از اعتراضات شدید مردم آمریکا در مورد بی اثر بودن واکسن و تلف شدن بستگانشان با کرونا با وجود تزریق دو دوز فایزر هم خبر دارند.
    • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      7 1
      چرا نگرفتن؟ اگه نگرفتن یعنی بلد هستن از خودشون محافظت کنن و نیازی به واکسن ندارن.
    • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      1 6
      همکار من مخالف واکسن بود. متاسفانه اول پسرش مبتلا شد و بعد خودش و هر دو فوت کردن. الان چهلمش شده
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    4 12
    الاغ ها
    • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      8 2
      توهین به دیگران نشان دهنده بی منطقی و استدلال نداشتن و فهم و درک نداشتن توهین کننده هست
    • نرگس IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      4 8
      انقدر از این الاغ ها تو همسایگی ما هست که......
    • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      6 1
      ادب!!!! توهین چرا میکنید؟ وقتی کسی اشتباه میکنه با توهین نقد میکنند؟ دوست دارید به شما هم توهین کنند؟
    • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      6 2
      گذشت زمان مشخص می‌کنه الاغ کیست!
    • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      7 2
      الاغ اونایی هستند که بدون اینکه بدونن داخل واکسن چی هست و عوارضش چیه می زنن. اگر داروی طب سنتی اینقدر کشته می داد همه صداشون در می‌آمد ولی واکسن که چند ده هزار نفر کشته داده چیزی نمی گید بدن ما اختیاری است. حق ندارید به بدن ما تعرص کنید. من کرونای دلتا گرفتم ریه ام درگیر شد با طب سنتی درمان کردم. با یه راهکار ساده.
    • احمد IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      3 9
      چرا توهین می کنی؟ دور از جون الاغ! من از الاغ بابت این توهینی که بهش شده پوزش می طلبم. این جماعت واکسن نمی زنند. تجمع برگزار می کنند. فکر می کنند می توانند در برابر ویروس گردن کلفتی کنند. همیشه مشتی ابله وجود دارند که در برابر علم مقاومت می کنند. داستان امیر کبیر و واکسن آبله را بخوانید. در زمان امیر کبیر می گفتند با واکسن جن وارد بدن بچه ها می شود. حالا هم اینجور... الاغ کلی فایده دارد. اینها فقط مایه وهن و آزار جامعه اند. پس به الاغ توهین نکن دوست من.
    • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      1 3
      آقای احمد ببخشید اشتباه منفی زدم . مثبت مثبت
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    3 6
    دنیا گنجایش ۸ میلیارد انسان رو نداره. بهتره این مدل احمق ها چه در ایران و جاهای دیگه واکسن نزنن هم نوبت زودتر به بقیه میرسه هم اگر بمیرن کره زمین یه نفسی میکشه. ولی اشکال اینه اکثر اینا به دلایل مختلف از قبیل خودنمایی و تجارت و ... ادای مخالفت درمیارن و در خفا واکسن رو میزنن.
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    2 2
    عجیب ترین باور اینکه یک تراشه ی الکترونیکی با آمپول وارد بدن میکنن تا شما رو کنترل کنن !!! عوارض واکسن ممکنه بعد ها مشخص بشه و ضررهایی برای بدن داشته باشه قابل قبول تر هست تا اینکه تراشه بزارن تو بدن انسان !! واقعا بعضی ها چقدر باید ساده لوح باشن که هر چیزی رو باور میکنن ؟؟
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    7 0
    هر چه که مورد تمسخر واقع می شود یا تکذیب می شود چند وقت بعدش محقق می شود وقتی که دنیا دنیای بی اعتمادی است و دروغهای بی حد و حصر گفته می شود به چه کسی اعتماد کنیم؟
  • شهروند IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    12 1
    چرا این نظر های مخالفان رو منتشر میکنید ؟ نظرات علمی زیادی هم هست که مخالف واکسن کرونا هستن، ابتدا خود ساختار تشکیل دهنده واکسن و بعد نگهدارنده و همینطور استارتر و .... میتونه به شدت خطرناک باشه و باید به نگرانی ها حق داد . اما ظاهرا چون قصد شما زیر سوال بردن کل مخالفان واکسن و تخریب اونها هست ، به نظرم بیشتر تلاش میکنید که مخالفان رو به صورت کلی تخریب کنید . تقریبا همه ی واکسن های کرونا مجوز اضطراری گرفتن و بازخورد ها و عوارض و پیامدهای اونها در طولانی مدت بررسی نشده به خصوص واکسن های بر پایه Rna که ممکنه به شدت عواقب بدی داشته باشن .رشته تحصیلی من مرتبط با ژنتیک و زیست شناسی و بیوتکنولوژی هست و پایان نامه ام هم در مورد ریسک های محصولات نوترکیب بوده ، کمی هم فکر کنید که ممکنه نظرات شما اشتباه باشه.
    • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      8 1
      آفرین از مخالفان واکسن فقط کسانی که از رو ی جهل حرف زدن رو فقط استناد میکنند کسانی هم بودن که برای مخالفتشون دلایل خوبی عنوان کردن و ما انتظار داشتیم پزشکان حداقل بیان و با استدلال نگرانی های مارو پاسخ بدن اما من تا به حال پاسخی نشنیدم این هم یه جور دوقطبی سازی غلط (موافقان واکسن /مخالفان واکسن )تا همه به روی هم چنگ بکشن
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    3 1
    وقتی واکسن نیست یکی میاد لایو میزار داد بیداد میکنه میارن یه چیزی میگن گیر مردم لج بازی افتادیم مردمی که به هم نامردی میکنن به بهانه دلار همه چیز بالا میکشن مسکن ماشین خونه از ارمریکا بدتر مردم خودمون شدن
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    8 1
    روش تحلیل‌تان نادرست است. باورهای عجیب یه عده، همه ادعاها در مورد واکسن نیست. هنر نیست که طرف مقابل را طوری که نیست نشان دهید و نقد کنید. آن فرد کنار ضریح مربوط به دوره واکسیناسیون نیست! همه نظر مخالفان واکسن که مربوط به میکروچیپ یا امواج اینترنت نیست. هنر اینه که مسئله را درست تعریف و سپس تحلیل کنید. به عنوان مثال، همه واکسن‌های کرونا، واکسن شرایط اضطراری‌اند. برخلاف واکسن‌های پیشین که چند سال بررسی می‌شدند و واکسن شرایط اضطراری نبودند. ویژگی شرایط اضطراری رو که مخالفین واکسن مطرح نکردن. این رو باید جواب میدادید. یا این رو جواب بدید که اگر واکسن موثره، نیازی به واکسیناسیون ۹۰ درصدی و ایمنی جمعی نیست. هر کی بزنه ایمنه، هر کی نزنه خودش میدونه. این که واکسن ایمنی‌زایی داره، اما تا همه نزنن نه، برای من غیرپزشک قابل قبول نیست. چون استدلال پزشکی نیست. به نظر من مغلطه است. مثل این که بگیم آب، تشنگی رو رفع میکنه، اما به شرط این که با هم بخورید! مورد سوم اینه که بدن این‌ها انتخابشونه و واکسیانسیون اجباری هم قانون نیست. من هیچ موافقت و مخالفتی با واکسن ندارم و معتقدم خود افراد باید بررسی و انتخاب کنن. در واقع می‌ترسم به کسی بگم بزن یا نزن و اکر چیزیش شد، نتونم نزد خدا، پاسخ‌گو باشم. رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید هم از واکسن ایرانی استفاده کردند، اما حکم ندادند. من میگم اطلاعات غلط ندبم و اگر می‌خواهیم نقد کنیم، عالمانه نقد کنیم نه احمقانه.
    • احمد IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      2 6
      فقط از خدا میخوام صادق بوده باشید. و واقعا واکسن نزده باشید و در آینده هم نزنید... به این ترتیب حداقل از مشتی مغرور که با دو کلمه مطالعه جلوی علم می ایستند راحت می شویم. کدام طب سنتی؟ اگر اینگونه است چرا مولای متقیان پس از ضربت خوردن از پزشک مسیحی کمک گرفتند؟ خدایا ما را از شر حمقا نجات بده. آمین
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      1 1
      فرموده اید: "یا این رو جواب بدید که اگر واکسن موثره، نیازی به واکسیناسیون ۹۰ درصدی و ایمنی جمعی نیست. هر کی بزنه ایمنه، هر کی نزنه خودش میدونه" این مطلب شما در صورتی صحیح است که واکسن کرونا مثل واکسن آبله یا سل چندین سال ایمنی ایجاد کند. اما متاسفانه این طور نیست بلکه این واکسن مثل واکسن سرماخوردگی فقط چندماه ایمنی ایجاد می کند(دلیلش جهشهای زیاد ویروس است). بنابراین لازم است اکثریت جامعه در یک بازه زمانی کوتاه همزمان واکسینه شوند تا چرخه انتقال ویروس متوقف و ویروس نابود شود.
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    1 3
    وقتی نمایندگان دنبال تصویب قانون سازمان طب سنتی هستند که حیطه فعالیتش فراتر از وزارت بهداشت و توسط غیر پزشکان اداره می شود خیلی جای تعجب ندارد
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    1 1
    یکی مثل روا زاده هم کرونا رو دروغ میدونه، بعد توصیه میکنه واکسن نزنید، اگر هم می زنید ایرانی بزنید. خب شما که میگی کرونا دروغه دیگه پس واکسن ایرانی برای چی میزنی؟؟ به این بشر باید چی گفت!!!
    • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      3 0
      دکتر روازاده کرونا رو دروغ نمیدونه. و گفتن برای درمان از جوش شیرین استفاده بشه
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    2 1
    این که تخیلی بود،اما اگر واقعیت بود صهیونیسم از آن استفاده نمیکرد؟
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    7 1
    من مرگ با کرونا را به واکسن ترجیح می دهم. بحمد الله من و خانواده ام تاکنون با استفاده از طب اسلامی دو سال است حتی دچار سرماخوردگی هم نشده ایم و به محض بروز هر نوع بیماری ریوی و گرفتگی گلو تب با استفاده از بخور جوش شیرین و داروی امام کاظم علیه السلام به سرعت آن را برطرف کرده ایم.
    • احمد IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      4 8
      تو هزاره سوم این اراجیف رو به خورد ملت ندید... طب اسلامی دروغی بیش نیست. چراکه حتی به اندازه ده حدیث هم روایت معتبر نداره و سراسر روایات جعلی و بی سند و ساختگی است! از منابع اربعه چند حدیث پزشکی استخراج شده است؟ اسلام دین تعقل است. کلیاتی را بیان می کند که در صورت رعایت احتمال مبتلا شدن به بیماری کاهش می یابد... مانند کم خوری و... علامه جوادی آملی فرمودند خود امام علی ع بعد از ضربت خوردن از پزشک مسیحی کمک گرفتند. اونوقت شما میخواهید با ادرار خر و سوزاندن پشکل و پهن و خوردن علف با کرونا و درگیری شدید ریه مقابله کنید؟
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      0 0
      شما سوپرمن هستی - البته شاید هم نظرت مثل کسانی که واکسن نمیزنند تا روح شیطان داخل جسمشون نشه هستی و احتمال زیاد یا نمیدونی کرونا چیه یا کرونا گرفتی ولی خبر نداری و شاید هم از کره مریخ اومدی .... که کرونا رو انکار میکنی انشالله که کرونا نگیری ، چون واسه افرادی مثل شما لاعلاج است
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    1 2
    اونایی که واکسن نمیزنن حتما کرونا رو میگیرن. حالا دو حالت داره یا خوب میشن که انشاالله همه خوب بشن. یا میمیرن.
  • مظلوم ایرانی IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    5 2
    گلوبالیست ها و بیلدربرگ تا کجا نفوذ کردن ....
  • DK ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    1 6
    اینهایی که واکسن نمی زنن جمعشون کنید ببرید بندازید وسط بیابونی بشینن مثل 1000 سال پیش زندگی کنن عقب مانده های بیسواد
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
      1 0
      اولا ان شاءالله اصله دوما حرف زیادی نزن
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    1 1
    سلام من کرونا گرفتم از نوع شدید ریه هام درگیرشد وتا شرحد مرگ رفتم تا یک ماه هم جون راه رفتنم نداشتم ولی برادرم که واکسنش رو زده بود مثل یه سرما خوردگی ساده گرفت الانم رفتم و واکسنش و زدم عزیزان بخدا واکسن برای سلامتی خودمون هست برید بزنید و نگران هم نباشید موفق باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس