کد خبر 1273577
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
حسینی: اولویت دولت سیزدهم حمایت از تولید داخلی است

معاون رییس‌جمهوری در امور مجلس شورای اسلامی، حمایت از تولید داخلی و رفع موانع تولید را از برنامه‌های اولویت‌دار دولت سیزدهم عنوان کرد.

به گزارش مشرق، سیدمحمد حسینی روز شنبه در بازدید از مجموعه کارخانجات صنعتی میهن و خطوط تولید این مجموعه بر نقش این واحد در خودکفایی و رهایی از وابستگی کشور به واردات محصول لبنی تاکید کرد.

معاون رییس‌جمهوری در امور مجلس در این بازدید گفت: یکی از برنامه‌های اصلی دولت حمایت از تولید داخلی و مانع زدایی برای رونق تولید و همچنین ایجاد اشتغال و تقویت صادرات گسترده به کشورهای منطقه است.

حسینی با اشاره به عزم جدی دولت برای حمایت از تولید داخلی گفت: دولت سیزدهم پشتوانه و حامی تولید کنندگان داخلی در همه عرصه‌های صنعتی و عمرانی است.

وی تصریح کرد: خودکفایی در بعضی محصولات لبنی در کشور مانند کره و بی نیازی از واردات، ارزشمند است. ایران که در سالیان گذشته در برخی محصولات لبنی واردکننده بود، اکنون توان صادراتی پیدا کرده که نشانه عزم تولیدکننده داخلی است.

در این بازدید مدیران و کارشناسان گروه صنعتی میهن گزارشی از تاریخچه فعالیت و جایگاه و موقعیت این واحد در تولید انواع فرآورده‌های لبنی و تامین نیازهای اساسی غذایی کشور ارائه کردند.

حسینی در این بازدید از خطوط تولید واحد میهن قدیم، واحد پاندا به عنوان بزرگ‌ترین سایت تولید بستنی کشور و خاورمیانه و نیز مجتمع تولیدی شهر لبنیات بعنوان بزرگ‌ترین واحد لبنی کشور بازدید کرد.

گروه صنعتی میهن با واحدهای متعدد فعال در حوزه‌های گوناگون، برای بیش از ۲۶۳۰۰ نفر نیروی انسانی اشتغال‌زایی کرده است که با گسترش ظرفیت و تاسیس واحدهای جدید تولیدی این رقم در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید فروزان CH ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    0 0
    در دولت سابق گویا رسم بود هر کجا میرفت یک وزیر یا معاون رئیس جمهور ،دهها تن همراه داشت
  • علی IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    0 0
    از کدام تولید حرف می زنید الان جز لبنیات و چیپس و پفک تولید دیگری نداریم متاسفانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس