کد خبر 1273551
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
محمدعلی وکیلی

فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره فعالیت جریان متبوعش در سپهر سیاسی ایران، گفت: جریان اصلاحات دچار یک سکته راهبردی است.

به گزارش مشرق، محمدعلی وکیلی فعال سیاسی اصلاح طلب درباره تشکیل دولت سیزدهم به ریاست «سید ابراهیم رئیسی»، گفت: دولتی که الان شکل گرفته در مجموع از این جهت که توزیع سهام بین احزاب سیاسی نکرده و تلاش کرد افرادی که خود شناخت دارد را جمع کند و کابینه را با آنها شکل دهد یک گام رو به جلو بود. از این جهت که کابینه را تبدیل به گوشت قربانی بین احزاب سهم‌خواه نکرده یک امتیاز مهمی بود.

وی تصریح کرد: دولتِ رئیسی در خصوص واکسن تا الان خوب عمل کرده است، در خصوص ذخیره‌سازی کالاهای اساسی خبرهای خیلی خوب دریافت شده که قبل از این خبرهای خوبی نداشتیم.

فعال سیاسی اصلاح طلب همچنین درباره فعالیت جریان متبوعش در سپهر سیاسی ایران، تاکید کرد: جریان دچار یک سکته راهبردی است. از نظر من گفتمان اصلاح‌طلبی آسیب جدی دیده است و یا به عبارت دیگر جریان اصلاح‌طلب دو بال داشت که یک بال چپ اصلاح‌طلبی که حزب اتحاد ملت شدکه این بال آسیب دید، به دلیل اینکه کسانی که بال چپ اصلاح طلبی را الان و در این ۷-۶ ساله گذشته بر عهده گرفتند از مدار اصلاح طلبی در جمهوری اسلامی به مرور خارج شدند.

وکیلی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آینده سیاسی «علی لاریجانی» را چطور می‌بینید؟ گفت:، من فکر می‌کنم لاریجانی نمی‌تواند یک چهره حزبی شود. خیلی‌ها می‌گویند آقای لاریجانی «هاشمی اصلاح‌طلبان» شود یا لیدر شود، به نظر من اینها شوخی است و کسانی که این صحبت‌ها را می‌کنند اصلاً شخصیت او را نمی‌شناسند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • NL ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    5 0
    مشخصه اصلاحات چه جایگاه مردمی گسترده ای داره
    • معلم تاریخ IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      0 0
      مورخان و مردم ایران جنازه اصلاحات و سرگذشت خیانتهای این جماعت پر مدعا بعد از انقلاب اسلامی را باید دیگر در موزه تاریخ ایران جستجو و دنبال نمایند.
  • mojtaba SE ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    6 2
    شیطان اول به خودش آسیب میزنه و بعد به دیگران..حالا بگو سکته قلبی یا مغزی ,؟؟
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    8 2
    جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقاً
    • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      6 0
      رئیسی حقه یا مخبر؟
  • سوخته IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    2 0
    ( ا ص ل ا ح ا ت ) مرده و دفن شده
  • محمد IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    0 2
    آقای وکیلی جوانمرانه نظر داد.
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    3 0
    خوب این اقای وکیلی شکست عشقی سیاسی خورده و‌بقول خودش در زمان روحانی بجای دختر دلخواه دختر عمو بهش دادند/ حالا هم باورش نمیشه که اصلاحات مرده و‌ وانمود میکنه که سکته کرده که خودش رو اینطوری مثلا اروم کنه /باورش سخت هست اما عیب نداره کم کم باورش میشه که این اصلاحات مرده یه کم زمان بیشتری لازم داره که به این باور و واقعیت برسه / عزادار اصلاحاته الان دپرس شدن و بقول گفتنی حالیش نیست که چی شده !؟ / راحتش بگذارید ، بگذارید اینطوری فکر کنه میترسیم واقعیت رو بفهمه خودش هم خدای نکرده سکته بزنه / برای مریضان اسلام شفای عاجل را خواستاریم ؛)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس