کد خبر 1273274
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷
رئیسی نمایه

یک فعال اصلاح‌طلب عضو حزب اتحاد ملت معتقد است دولت رئیسی، دولت فراجناحی است.

به گزارش مشرق، «روزنامه کیهان» در ستون اخبار ویژه خود نوشت:

روزنامه آفتاب یزد در سرمقاله‌ای با عنوان «رئیسی را فراجناحی می‌بینم»، نوشت: آقای رئیسی در تبلیغات انتخاباتی خود هم اسمی از یک جناح خاص نبرده و همیشه گفته بود که فراجناحی عمل خواهد کرد. بنابراین در چنین شرایطی اصلا پای جناح‌های سیاسی نباید در میان باشد و هر کس که توانایی بهتری دارد باید بر مسند امور گمارده شود. با توجه به وعده‌هایی که آقای رئیسی در زمان انتخابات داده بود من فکر نمی‌کنم که زیر بار این فشارها برود و این اعتراضات بتواند خللی در کار ایشان ایجاد نماید.

در اصل نمی‌توان آقای رئیسی را اصولگرا دانست چون خیلی از طرفداران ایشان اصولگرا نیستند بلکه نسبت به شعارهایی که آقای رئیسی داده بودند، امیدوار بودند و به همین جهت نیز از ایشان استقبال کردند، تاکنون هم بیشتر تاکید آقای رئیسی و معاونانشان بر شایسته‌سالاری بوده است، حالا فرق نمی‌کند که فرد شایسته اصلاح‌طلب باشد یا اصولگرا مهم این است که آقای رئیسی بتواند از این افراد شایسته در بحث مدیریتی کشور استفاده نماید تا معضلات فعلی برطرف شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    0 0
    به نظرتون یه مقدار مواضعشون رو عوض نکردن؟ :)
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    2 0
    خب بله ولی سوال اساسی اینه در جناح کارشکن لیبرال سبز و بنفش مگر افراد شایسته هم پیدا میشه تا ما با ادعای شایسته سالاری بخواهیم به این سبزهای بنفش پست و مقام بدهیم؟ نباید به عناصر دولت نابلد قبل اعتماد کرد. دروان پاکسازی جناح کارشکن سبز و بنفش فرا رسیده. خودمان را گول نزنیم و اینا را از تمامی ادارات کشور پاکسازی کنیم.
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    0 0
    مدرس خياباني و انتخابش ملت را مايوس كرد !!اميدواريم در بين اين ژستهاي فراجناحي شاهد بازگشت امثال نوبخت و زنگنه و اخوندي و نعمت زاده نباشيم !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس