کد خبر 1273163
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳
مرزبان: قرارداد سپاهانی‌ها نجومی نیست

مربی سپاهان نسبت به آینده تیمش ابراز امیدواری کرد.

به گزارش مشرق، علیرضا مرزبان مربی تیم سپاهان بعد از بازی تدارکاتی تیمش برابر نساجی، گفت: طبیعتا تیمی که فصل گذشته ۶۵ امتیاز کسب کرده، باید با هدف رو به جلو کار کند. ما تنها مدعی قهرمانی نیستیم و در هر بازی باید تمرکز داشته باشیم. کیفیت و همبستگی تیم ما بالاست.

وی افزود: وقتی بازیکنان می‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند، برای ما مفید است. ما تلاش کردیم در هر پست دو بازیکن خوب بگیریم و هدفمند کار کنیم.

مربی سپاهان با رد اخبار مربوط به نجومی بسته شدن تیمش، اظهار کرد: ما سه بازیکن ملی‌پوش را از دست دادیم. اینکه می‌گویند ما ریخت و پاش کرده‌ایم، صحت ندارد. این حرف به نوعی فرار رو به جلوست. ما سه بازیکن جدید جای آن‌ها گرفته‌ایم که از نظر شخصیتی مناسب ما هستند و از جذب آن‌ها خوشحالیم. در فوتبال دنیا وقتی هدف‌های بزرگی را دنبال می‌کنید، باید بازیکنانی در این اندازه جذب کنید. ما نیاز به تکامل تیمی داریم و می‌خواهیم نماینده خوبی از ایران در آسیا باشیم و سعی کردیم بازیکنان با کیفیتی جذب کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 0
    باشه آقای مرزبان، حتما!
  • رضا IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    0 0
    درست گفته نجومی نیست . قرارداداهاشون فوق نجومی هستش
  • کوسه زرد IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    1 0
    بله آقایون پرسپولیسی و استقلالی اگه راست میگن قرارداد خودشونو رو کنن . بعلاوه ی اینکه بدیهی به استراماچونی و کالدرون و خیلیای دیگه هزار برابر ایناس...
  • داریوش IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    0 0
    اینها که حرف از نجوم واینها میزنند مشکل اونها از جای دیگه هستش والا سپاهان سه تا از بهترین های ایران را ازدست داد وجای اونها بازیکن گرفته باشگاه پرتغال هم که اعلام کرده محبی را با مقانلو معاوضه کرده محبی سال قبل اسپانیا پیشنهاد داشت بقیه بازیکنان را هم که تمدید کردند دیگه بقیه حرفها حرف بیخوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس