جهاد اسلامی

یک مقام ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد، رسیدن سوخت ایران به لبنان پیروزی اراده مقاومت برای درهم شکستن محاصره آمریکاست.

به گزارش مشرق، احمد المدلل یکی از مقامات ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که صحنه ورود کاروان کشتی‌های حامل سوخت ایران به لبنان پیروزی برای همه جبهه مقاومت است.

المدلل در گفت‌وگو با خبرگزاری یونیوز گفت: رسیدن سوخت ایران به لبنان ثابت کرد که تحریم‌های آمریکا نه بر مقاومت لبنان و نه بر جمهوری اسلامی ایران تاثیرگذار نیست و ایران و مقاومت مسیر خود را برای کاستن از درد و رنج ملت لبنان در پیش گرفتند.

بیشتر بخوانید:

قدردانی وزیر لبنانی از حمایت ایران برای درهم شکستن محاصره

این مقام جهاد اسلامی  تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه اعزام کشتی حامل سوخت ایران به لبنان را پوچ و بیهوده خواند و گفت: کابینه ائتلافی ضعیف اسرائیل هرگز نمی‌تواند بر محور مقاومت که روز به روز در حال پیشرفت است، تاثیر گذارد.

وی تاکید کرد: ایران هم با جسارت اعزام کشتی به سمت لبنان نشان داد که اسرائیل هیچ کاری نمی‌تواند بکند، به خصوص که سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله هم درباره هر گونه تعرض به این کشتی ایرانی هشدار داده بود.

رسانه‌های لبنانی، صبح امروز (پنجشنبه؛ ۱۶ سپتامبر)، از ورود کاروان نخست شامل ۲۰ تانکر حامل سوخت ایران به این کشور خبر دادند.

ساعاتی پس از ورود کاروان نخست، سه کاروان دیگر حامل تانکرهای مازوت ایران وارد خاک لبنان شد.

دبیر کل حزب‌الله در سخنرانی سه شب پیش خود (۲۲ شهریور) اعلام کرده بود که اولین کشتی حامل فرآورده‌های نفتی، شامگاه یکشنبه هفته جاری، وارد بندرگاه بانیاس سوریه شده و روند انتقال سوخت روز پنجشنبه (امروز) به لبنان آغاز خواهد شد.

لبنان در نتیجه تحریم‌های آمریکا از یک سال و نیم پیش با وخامت اوضاع اقتصادی از جمله کمبود سوخت روبه‌ورست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    3 1
    ایران باید این روند را ادامه دهد
    • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      0 1
      احسنت ، دقيقأ همینطوره!
    • ناشناس IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      0 1
      از جیب خالی مردم ما؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس