کد خبر 1272619
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
رئیس جمهور

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور دقایقی پیش تهران را به مقصد دوشنبه پایتخت تاجیکستان ترک کرد.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور دقایقی پیش تهران را به مقصد دوشنبه پایتخت تاجیکستان ترک کرد.

رئیس جمهور به به دعوت رسمی «امام علی رحمان» همتای تاجیک خود و برای شرکت و سخنرانی در اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای به این کشور سفر می کند.

رئیسی در این سفر علاوه بر شرکت در اجلاس، دیدارهای دوجانبه ای نیز با سران و روسای هیات‌های حاضر در اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای خواهد داشت. رییس جمهور را در این سفر هیاتی بلند پایه از مقامات سیاسی و اقتصادی کشورمان همراهی می کند.

سازمان همکاری شانگهای سال ۲۰۰۱ میلادی با هدف مقابله با تروریسم و افراط گرایی و همکاری فزاینده اقتصادی ایجاد شد و جمهوری اسلامی ایران تاکنون یکی از اعضای ناظر آن بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    1 0
    سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور دقایقی پیش تهران را به مقصد دوشنبه ترک کرد. خداوند ایشان را حفظ بفرماید . هر وقت ایشان مسافرت میروند بایستی دعا کنیم و نذر و نیاز که موفق و سالم برگردند. انشالله
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    1 0
    تعامل سازنده کشورمان با اعضای این سازمان باعث کمرنگ شدن تحریم های غرب علیه ایران خواهد شد. در حوزه پولی و بانکی هم اگر اعضای این سازمان یک پول مشترک منطقه‌ای را برای خود تعریف کنند می‌تواند این قابلیت را داشته باشد که جایگزین ارزهای خارجی شود.
  • DE ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    0 0
    اگه من بودم دوشنبه میرفتم دوشنبه نه پنجشنبه برم دوشنبه . همین باعث میشه تحریمها را بر ندارن آخه یک ذره فکر کنید. کی پنجشنبه میره دوشنبه تعامل با دنیا بلد نیستید. حداقل رفتید اونجا 4 تا قدم هم تو پیاده رو راه بروید کلی تحریمها را لغو میکنه به جان جان کریه راس میگم.
  • احمد IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 0
    اگر اشتباه نکنم آقای اسماعیلی هم همراه رئیس جمهور محترم بودند، ظاهراً اسماعیلی جا پای واعظی گذاشته!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس