کد خبر 1271757
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت:

دست دراز موساد

این جمله را که دست موساد دراز است را بارها شنیده‌ایم، جدای از غلوّی که در این حرف است از منظر تکنیک و تاکتیک این شاخصه را شرح می‌دهم. اصلی ترین مولفه‌ی قدرتی موساد و دیگر نهادهای اطلاعاتی رژیم چیزی نیست جز سایان ...

 سایان‌ها یه یهودیانی در سراسر دنیا اطلاق می‌شود که فارغ از ملیت، شغل،تخصص و جایگاه اجتماعی‌شان به عنوان "کمک کننده" در خدمت نهادهای‌های اطلاعاتی رژیم اعم از موساد، شین بت و اَمان می‌باشند.

سایان‌ها بصورت اعتقادی و بدون کوچکترین چشم داشتی در خدمت رژیم هستند و هرگونه کمکی اعم از مخبری، جمع آوری، ایجاد پوشش‌های مختلف برای عاملین، تدارکاتچی منابع و عوامل در سراسر دنیا را به سرویس ارائه می‌دهند. در قضیه دستگیری زندانیان فلسطینی این مساله بوضوح قابل رویت است.

در اوایل انقلاب و با شروع درگیری با گروه‌های مسلح امام خمینی طی اظهار نظری فرمودند تمام ملت ایران باید اطلاعاتی باشند و کوچکترین مورد مشکوگی را به نهادهای ذی‌ربط گزارش دهند. به زبان ساده مردم باید خود را در مفوله حفظ امنیت شریک دستگاه اطلاعاتی بدانند.

 در طی سال‌های اخیر تقابل میان سرویس‌های ایران و رژیم به نقاط جوش نزدیک شده است، از همین رو مردم مثل اوایل انقلاب باید در این راه خادمین گمنام و حافظان امنیت را یاری کنند تا این خاک تا ابد سربلند بماند مثل همیشه..

چرا دست موساد دراز است؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    9 1
    دست موساد دراز نیست دم موساد درازه چون در این مملکت حرام خورها و بی نا ... سهای بی وطن دست به دست این جانوران میدن علیه وطن خودشون.
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    3 9
    25 سال است پشت مرزهای اسرائیل با هزاران نفر نیرو وکلی موشک صف کشیده ایدهمه جا از سوریه تا افغانستان وآفریقا وآمریکای جنوبی حمله کرده اید تا مردمشان را مسلمان یا مسلمان تر کنید ولی جنگ با اسرائیل در حد پراندن چند ترقه از نوار غزه بوده ،چطور کشوری که از بسیاری از استانهای ایران کوچکتر بوده به تصرف در نیامده؟ بی تعارف بگویم ما شک داریم شما دشمن اسرائیل باشید حتی در سطح رهبری نظام،آن ساده لوح هایی که برای دو طرف اطلاعات می آورند ودست آخر توسط همان گروهی که برایشان جاسوسی می کردند فروخته می شوند شاهدی بر این مدعاست ،اگرراست می گویید چرا به اسراییل حمله نمی کنید شما که همه چیز از نیرو تا اسلحه آنجا دارید،قرار است اسرائیل بیست وپنج سال آینده را نبیند؟ بعد از بیست وپنج سال کی زنده است وکی مرده که بگوید شما این شعار را داده بودید؟ مانند بسیاری از شعارهای دیگر که گذر زمان آن را به فراوشی سپردمانند وعده آب وبرق مجانی و مسکن برای همه وعدالت اجتماعی وفقر زدایی و افق 1400 و کشور اول منطقه بودن!
    • SE ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      0 2
      عاقبت در توهم آمدن دوباره سلط....ان خواهی مرد
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      3 2
      سگی که نفسهای آخرش است را بکشند یا نه فرقی نمیکند ،تصمیم با حضرت ولی عصر و زمان (عج)است،منتها اگر صهیونیستها اجل معلق را طالبند،میخالف!
  • جاویدایران NL ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    9 2
    این حرفا همش شعاره، سازمان امنیتی ایران یه سایتی چیزی یه جایی که بشه مثل کامنت نوشتن حرفاتو بهش بگی نداره بعد از سایان حرف میزنید!! آدم انقدر وطن فروش میبینه دور و بر خودش اما جایی نیست به کسی بگه تا حداقل نهادهای امنیتی ایران از این افراد یه بانک اطلاعاتی جمع کنن نگه دارن که حداقل شناخت ازشون داشته باشن.
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      3 0
      دقیقا هیچ ارتباطی با مردم ندارن هیچ پروتکلی ارائه نمی دن جهت ارائه ایمن اطلاعات حداقل به قول این عزیز یک سایت بالا بیارید دوم مشکلی اصلی قوه قضاییه هست چه ارزشی داره مثلا آیا دستگاه اطلاعاتی و قوه ما می دونن افراد اوباش مسلح وسط هرج و مرج ها زمین داری اغتشاش ها رو می کنن؟آیا اصلا اگر گزارش بدی عملی انجام می دن یعنی ما می بینیم امنیتی ها سلاح های مثل نقل و نبات اوباش سطح شهر رو نمی بینن؟!!!
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      3 1
      زنگ بزن به سامانه 113 و 114
    • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      1 0
      زنگ زدن روش سی سال پیشه دنیا از اون موقع تا حالا خیلی تغییر کرده
  • آنتی صهیون IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    0 0
    بدون مشارکت مردمی برقراری امنیت کامل و مستحکم دست یافتنی نیست و امنیت امروز حاصل تلاش ومجاهدت های شبانه روزی سربازان گمنام و همراهی مردم ایران است.
  • آنتی صهیون IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    1 0
    زندان محیطی بسته با جمعیتی مشخص است که کنترل آن براساس شناخت اجمالی از زندانیان وزندانبانان وساختارزندان و همچنین نظارتهای مستمر اطلاعاتی وامنیتی و بهره گیری ازتجهیزات نوین وپیشرفته و...صورت میگیرد،در زندانی پر ادعا وفوق امنیتی ومثلا خیلی پیشرفته جلبوع ،مسئولان زندان از صدر تا ذیل،دستگاه های اطلاعاتی موساد،شین بت،شاباک،امان و...ومخبرین درون زندان ومثلا همان سایان های سوسک توله و دریک کلام کل رژیم منحوس وغاصب صهیونیستی ،نفهمیدن تونلی درحال حفاری است وحتی هنوز نفهمیدن خاک حاصله چطور تخلیه ودفع میشده واز طریق فاضلاب بوده یا با کیسه های زباله به خارج از زندان هدایت وحمل میشده است! سرویس اطلاعاتی دراز دست وپرادعا، از اشراف بر این اخبار خاص ومهم درمحیطی محدود وبسته وقابل کنترل و رصد،عاجزوناتوان بود ولذا ادعای دراز دستی سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بیشتربه ضرب المثل معروف ما ایرانیها میخورد که:طرف دست از پا دراز تر شد!!!!خخخخخخ
  • ایرانی IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    3 6
    تا چند سال پیش یه غول درست کرده بودیم از اطلاعات ایران با این فیلمها اما چند ساله ملت فهمیده قدرتشون فقط برای مردمه که معترضا که این هم هنر نیست در عوض اختلاص مافیا اغا و اغا زاده های فاسد راحت جولان میدن موساد داره برای همون کشور جعلی خوب کار میکنه وقتی یه کشور از داخل صاحب نداره و همه زور میگن به مردم موساد باید هم قوی باشه
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    4 0
    دست موساد "یک مقدار" دراز است چونکه موقع دراز کردن نزدن کوتاهش بکنند. وقتی که دانشمندهای ما را ترور کردند باید زمین و زمان را روی سرشان خراب میکردیم. دشمن وقیح و پر رو و حیله گر را باید در وسط میدان زد. حواله دادن به آینده برای انتقام دشمن را جری تر میکند.
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    5 2
    خب بسم الله اول از حجاریان و تاج زاده و... شروع کنید همشون سایان هستند.
  • جوجه تیغی بدنساز RO ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    0 1
    چون پایش کوتاه است! سوالایی میپرسیا. واااااا !!
  • DE ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    0 0
    من پیشنهاد میکنم اگر خدایی ناکرده مدیری با لیاقت و مدبر و کاردان و سیاسیونی مردمی و مسلمان و افرادی وطندوست و مردمی در بین مسوولین دیدیم سریعا به قوه قضاییه معرفی کنیم که حتما توطئه ای در کار است زیرا طبیعی نیست و این ۳۲ سال اصلا تبه کاران تقریبا کسی که این خصوصیات را داشته باشد خانه نشین کردند. . انشاالله در دوره جناب رییسی همه چیز به اوایل انقلاب باز گردد خصوصا همکاری مردم علیه جنایتکاران اوباش لو دادن مدیران دزد و ماموران شیتیل بگیر....ودر یک کلام اراذل و اوباش سیاسی غرب پرست .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس