واکنش جنبش‌های جهاد اسلامی و حماس به اقدام جوان فلسطینی در قدس

جنبش جهاد اسلامی فلسطین و مقاومت اسلامی حماس نسبت به اقدام جوان ۱۷ ساله فلسطینی در حمله به مهاجران صهیونیست در بیت المقدس اشغالی واکنش نشان دادند.

به گزارش مشرق، داود شهاب از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به این اقدام جوان فلسطین طی یک بیانیه مطبوعاتی تاکید کرد: افزایش عملیات شهادت طلبانه و فدائی در قدس و کرانه باختری بیانگر سطح رو به افزایش خشم مردمی علیه سیاست‌های خصمانه اشغالگران علیه اسرا محسوب می‌شود.

به گفته این رهبر جهاد اسلامی، اشغالگران بهای این خودکامگی و جنایت خود را خواهند پرداخت و خواهند فهمید که ملت فلسطین ظرفیت و اراده روز افزونی برای مقابله با سیاست‌های تروریستی و تجاوزکارانه این رژیم خواهد داشت.

به گفته شهاب: اقدامات مقاومت حق مشروع ملت فلسطین است و ما آن را ارج نهاده و از این اقدامات جهادی حمایت می‌کنیم و بر مقاومت به عنوان کارآمد تر رویکرد برای بازدارندگی اشغالگران تاکید می‌کنیم.

از سوی دیگر سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نیز در بیانیه‌ای از این اقدام قهرمانان تجلیل کرد.

عبداللطیف القانوع سخنگوی حماس در بیانیه‌ای مطبوعاتی که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت با اشاره به اقدام این جوان فلسطینی که منجر به زخمی‌شدن سه مهاجر صهیونیست شد و نیز اقداماتی قبلی مردم فلسطین در عتسیون و قبل تر آن در قدس شریف تاکید کرد، افزایش روند مبارزه مردم با استفاده از سلاح سرد در قدس اشغال و نیز مقاومت مسلحانه در بقیه مناطق کرانه باختری در کنار اعتراضات و تظاهرات روز افزون مردمی همگی در چارچوب انتفاضه آزادی قرار دارد که ملت فلسطین برای همبستگی با اسری فلسطینی و قهرمانانی که در مقابل دژیم اشغالگری ایستادگی کردند، به راه انداخته اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس