حسین کمالی

برخی از رجال سیاسی با جعل تاریخ و تحریف واقعیت قصد دارند جای شهید و جلّاد انتخابات 1400 را عوض کنند و اقدام ستاد جریان چپ در "تحریم انتخابات" را معقول جلوه دهند.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

 

ضارب طلبه کرجی و همسرش، وکیل گرفت و شاکی شد!

شجاعت رئیس جامعه مدرسین در بیان علت گرانی‌ها/ ضارب طلبه کرجی و همسرش، وکیل گرفت و شاکی شد!

چندی پیش یک طلبه آمر به معروف و همسرش پس از نهی از منکر در یکی از مناطق کرج مورد ضرب و شتم قرار گرفته و به شدت مجروح شدند.

حجت‌الاسلام محمدحسین عابدی در این درگیری از ناحیه سر مجروح شد و ضاربان بینی همسر این طلبه را نیز در صحنه درگیری شکستند. [1]

مدتی بعد و پس از پیگیری‌های رسانه‌ای، ستاد امر به معروف و نهی از منکر از این طلبه مجروح و خانواده وی اعلام حمایت کرد اما به گفته حجت الاسلام محمدحسن مشفقی‌پور مدیر حوزه علمیه طالقان که از مطلعین این پرونده بوده؛ در ادامه اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد.

حجت‌الاسلام مشفقی‌پور به خبرگزاری رسا از این گفته است که ضاربانِ این طلبه و همسرش که در ملأ عام آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند؛ هم‌اکنون با قید وثیقه و به راحتی آزاد شده‌اند.

مسئله جالب‌تر نیز اینست که ضارب اصلی که طلبه ناهی از منکر و همسرش را با باتوم مضروب کرده؛ هم‌اکنون شاکی شده و اقدام به اخذ وکیل هم کرده است. [2]

 

*آنچه که دراین پرونده و در ادامه ضرب و شتم و حتی قتل طلاب ناهی از منکر و آمر به معروف طی چند سال اخیر شاهد آن هستیم با مفهوم حاکمیت اسلام و البته "عدالت" متنافر است و مسئولان امر بایستی نسبت به پیگیری این مقوله به شدت احساس وظیفه کنند.

مسوولان امر باید بدانند که اثر سوء مقولاتی مثل بدحجابی، شرب خمر، ‌ سگ‌بازی و سایر گناهانی که عده‌ای در ملأ عام انجام می‌دهند هرگز از صور دیگر جرائم مثل دزدی، قمه‌کشی، سلاح غیر مجاز، مواد مخدر و... کمتر نیست و ای بسا که بیشتر هم باشد.

این اصل عقلانی ایجاب می‌کند که مسئولان ذیربط با غیرت بیشتری نسبت به بحث امر به معروف و خاصّه امنیت‌بخشی و احقاق حق روحانیت معزز کشورمان در بحث امر به معروف اهتمام کنند و اجازه ندهند که در حاکمیت اسلام، شاهد یکه‌تازی نامسلمانی باشیم.

مضروب شدن همسر محترم طلبه مذکور در این پرونده؛ مورد دردآوری است که حتما باید توسط مسئولان محترم پیگیری و ضارب این بانو به اشدّ مجازات محکوم شود.

که البته فعلا شاهدیم که جای شهید و جلاد عوض شده و ضارب پرونده خود را شاکی معرفی کرده است!

 

***

 

وقتی جای شهید و جلّاد انتخابات 1400 عوض می‌شود

شجاعت رئیس جامعه مدرسین در بیان علت گرانی‌ها/ ضارب طلبه کرجی و همسرش، وکیل گرفت و شاکی شد!

حسین کمالی، فعال اصلاح‌طلب و عضو هیئت رئیسه جبهه اصلاحات در بخشی از مصاحبه با شماره شنبه گذشته روزنامه آرمان ملی برای توجیه رفتار این جبهه در "تحریم انتخابات 1400" گفته است:

"هنگامی‌که از انتخابات صحبت می‌کنیم به معنای این است که افرادی دارای این حق باشند که انتخاب کنند و افرادی نیز حق داشته باشند انتخاب بشوند. انتخاباتی که توسط یک جریان سیاسی برگزار می‌شود و تنها گزینه‌های آنها در انتخابات حضور دارند و گزینه‌های رأی آور جریان مقابل به دلایل مختلف رد صلاحیت می‌شود از معنای واقعی انتخابات تهی می‌شود. در انتخابات 1400 جریان راست حتی گزینه‌هایی را پیش روی اصلاح‌طلبان قرار داد به شکلی که اصلاح‌طلبان تنها بتوانند از این گزینه‌هاحمایت کنند. در نتیجه نقش شورای نگهبان در انتخابات 1400 تعیین کننده بود. افرادی که توسط شورای نگهبان ردصلاحیت شده بودند به صورت عمومی درخواست کردند دلیل ردّ صلاحیت آنها منتشر شود."

او همچنین می‌افزاید: من قبل از انتخابات در گفت‌وگوهای خود همواره تأکید داشتم که از ردّ صلاحیت چهره‌های جریان‌های مختلف سیاسی پرهیز شود و اجـازه بدهند جریان‌های سیاسی با تمام قدرت در انتخابات حضور پیدا کنند. در چنین شرایطی ما نمی‌توانستیم تصمیمی‌ بگیریم و جزء تصمیم گیرندگان نبودیم. ما نیز مانند مردم فاقد هر گونه تصمیم گیری موثر در انتخابات بودیم! [3]

 

*"تحریم انتخابات" رفتاریست که در تمام حاکمیت‌های جهان به مثابه خیانت انگاشته می‌شود و مسببین و مرتکبین آن به اشدّ مجازات می‌رسند. زیرا شأن اصلی یک طیف سیاسی و بزرگترین تکلیف رجال یک کشور؛ پرداختن به دموکراسی و تقویت اصلی‌ترین منصه ظهور آن یعنی انتخابات است.

از بزرگی غیر قابل وصف جرم اصلاح‌طلبان ستادی در تحریم انتخابات همین بس که برخی اضلاع مهم اردوگاه چپ مثل حزب کارگزاران، حزب ندا و چند تشکل دیگر با رصد جرم اشاره شده؛ حاضر به همراهی با این تصمیم شریرانه نشدند و در انتخابات 1400 در قالب "ائتلاف جمهور" از عبدالناصر همتی حمایت کردند.

اظهارات کمالی در حالی است که اولا احزاب و رجال سیاسی نباید بگویند ما مثل مردم هستیم! بلکه آنها باید راه درست که همانا صندوق رأی بود را به آن دسته از مردم که تحت القائات چپ‌های ستادی قصد حضور در انتخابات نداشتند معرفی می‌کردند.

ثانیا انتخابات یک شرکت سهامی و لویی جرگه نیست که قرار باشد هر گروه سیاسی لزوما سهمی در آن داشته باشد! بلکه ملاک انتخابات، قانون و صلاحیت‌های قانونی است که داوطلبان نامزدی باید حتما داشته باشند.

ثالثا حرف کمالی مبنی بر اجازه ندادن به چهره‌های رأی‌آور جریان اصلاحات نیز یک حرف باطل است زیرا اصلاح‌طلبان عامدا از معرفی چهره‌های حائز صلاحیتی مثل مهرعلیزاده، همتی و یا جوان‌ترهای اصلاحات امتناع کردند و به جای آنها به سمت چهره‌های بی‌صلاحیتی مثل "مصطفی تاجزاده"! رفتند.

بدیهست جریانی که اینچنین در مقابل انتخابات قدّاره می‌کشد یعنی از اول قصد تحریم کرده و عزمی برای پای گذاشتن در مسیر قانونی ندارد.

بایستی دقت شود که تحریم انتخابات با هیچ ابزاری توجیه نمی‌شود و جبهه اصلاحات با "تحریم انتخابات 1400" داغ ننگ خروج از مردمسالاری و معتقد نبودن به ساختارهای قانونی و دموکراتیک را تا همیشه بر پیشانی جریان اصلاحات نهاد.

راه برون‌رفت از این حفره گفتمانی هم توبه جمعی و علنی است و مادام که این توبه صورت نگیرد؛ اردوگاه چپ در مظان صف‌آرایی در مقابل مردم و نظام خواهد بود.

 

***

 

شجاعت رئیس جامعه مدرسین در بیان علت گرانی‌ها

شجاعت رئیس جامعه مدرسین در بیان علت گرانی‌ها/ ضارب طلبه کرجی و همسرش، وکیل گرفت و شاکی شد!

آیت‌ا... سیدهاشم حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه های علمیه و امام جمعه قم طی سخنانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم گفته است: انتظار مردم از رییس جمهور و هیأت دولت این است که مسأله کرونا و گرانی‌ها را کنترل و برای بهبود معیشت مردم چاره‌اندیشی کند.

به گزارش رسا، رئیس جامعه مدرسین می‌افزاید: سودجویان از فاصله میان دولت گذشته و دولت کنونی سوء استفاده کردند و قیمت کالاها را چندین برابر افزایش دادند.[4]

 

*آنچه که آیت‌ا... حسینی‌بوشهری با شجاعت درباره علت گرانی‌ها بیان کرده‌اند؛ ‌ علت‌العلل و حاقّ مشکلات فعلی در بازار قیمت‌های ایران است. قیمت‌هایی نجومی که از هیچ قاعده دلاری، ‌ تورمی، تحریمی و بازاری منبعث نیستند و صرفا توسط عده‌ای سودجو و از روی طمع تعیین می‌شود.

فلذاست که اشاره به علت این گرانی و مواجه شدن با تعداد کثیری از گرانفروشان به شجاعت و صراحت بینظیری نیاز دارد.

راه حل کاستن از گرانی اشاره شده هم فرمول‌های اقتصادی و بانکی نیست زیرا این گرانی اساسا نه از اقتصاد و بازار که از "طمع" ریشه گرفته است.

در دولت محترم و بین مسئولان آن اگر عزمی برای مبارزه با گرانی و کاستن از مشکل مردم در این زمینه وجود دارد؛ بایستی شاهد توجه آقایان به راهکار حاکمیتی و برخورد قضایی در زمینه گرانی اشاره شده باشیم.

و گرنه هر بنیاد دیگری در این زمینه بر باد است...

ما در وبلاگ مشرق، پیش از این و در زمان دولت اعتدال نیز هشدار دادیم که قیمت‌ها به دلیل عدم نظارت دولت بر بازار، گران شده‌اند.

اما معاون اول دولت وقت نیز صراحتا اعلام کرد که دولت نه تنها در لزوم نظارت بر بازار مردد است بلکه امکان خاصی هم در این زمینه ندارد! [5]

و شد آنچه که نباید می‌شد...

این در حالی بود که دادستان وقت تهران در مقطعی در پیروی از تئوری مدعی‌العمومی قوه قضائیه توانست قیمت مرغ را تنها در یک روز کنترل کند و به کانال واقعی بازگرداند. [6]

گفتنیست اخیراً در یک بازرسی تعزیراتی از 56 واحد صنفی در یک شهرستان، برای 40 واحد (به عبارتی برای 70 درصد) پرونده گرانفروشی تشکیل شده است که این مسئله جای تأملات جدی دارد...

 

***

 

1_ https://hawzahnews.com/xbjBm

2_ rasanews.ir/002tGv

3_ https://www.armanmeli.ir/fa/main/print/322214

4_ rasanews.ir/002tGU

5_ mshrgh.ir/956156

6_ mshrgh.ir/945300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 122
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 20
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    49 8
    خاک بر سر برخی که تو کشور شدن مدافع دزد
    • وطن پرست DE ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      16 5
      اف بر نهادهایی که بودجه می گیرن برای امر به معروف و نهی از منکر اما نتنها خودشون کاری نمی کنند، در این جور مواقع هم بجای حمایت از بدنه مردمی کاسه داغ تر از اش می شن. البته خبرگزاری ها هم بی تقصیر نیستند چرا که بجای این که بلندگو این افراد مستضعف باشن دنبال مطالبه حقوق بی جا به اسم خبرنگار هستند. خبرنگار عزیز شما چند بار از این زوج مصاحبه گرفتید و چند بار روند پرونده رو پیگیری کردید؟
    • مهدی IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      17 6
      بسمه تعالی امیر المومنین علی علیه السلام: اگر جاهل ساکت میماند مردم دچار اختلاف نمیشدند. اولا آزادی با قید وثیقه امری کاملا معمول و قانونی است. ثانیا ضارب میتواند شکایت کند مانند هر شخص دیگری که این حق را دارد و نمیشود این حق را حتی به مجرم نداد ولیکن رسیدگی مطابق قانون و شرع مورد انتظار است که پس از صدور و قطعیت حکم مشخص میشود. ضمن احترام به اصل والای امر به معروف و نهی از منکر
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      22 8
      چرا مردم به اینجا رسیده اند که زن را میزنند؟!!! جوان ایران غیرت داشت غیرتش را چه شده است؟
    • ساسان البرزی IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      5 5
      اگر دستگاههای متولی و بالاخص ستاد امر به معروف و نهی از منکر و نیروی انتطامی و امثالهم بعنوان وظیفه ذاتی با منکرات و مفاسد اخلاقی و اجتماعی در جامعه برخورد کنند و حامی آمران به معروف و ناهیان از منکر باشند که ان شاء الله هستند، شاهد این صحنه ها نبودیم که اکنون گرگ درنده خوی انسان نما!!! شاکی این طلبه باشد و با مظلوم نمایی و دروغ وکیل بگیرد و جای ظالم و مظلوم عوض گردد. اما باید با شخص مفسد و اهل منکر و ظلم ، برخورد قانونی و محکم گردد تا درس عبرتی باشد برای سایر مفسدین...
    • آزاده IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      5 5
      بله روند قضایی باید طی بشه،ببینیم اخرش چه حکمی صادر میشه برای این وحشیها!در کشور اسلامی کشف حجاب کردن این خودش یک جرمه،بعدش یک غولتشن رو خبر کردن اومده این بندگان خدا رو لت وپار کرده این هم چند جرم دیگه تازه باتوم هم دستش بوده!پلیس هم که نیومده به موقع،این خودش کمکاری نیست؟فروشگاه هم انداخته بیرون ناهیان رو،واکنشی هم به بی حجابی اون وحشیها نشان نداده،این هم جرمه.ما منتطریم مجازات قاطع وپیشگیری کننده ای برای این وحشیها در نظر گرفته بشه و به غلط کردن بیفتن.مشرق پیگیری کن ببین چی میشه،پلیس امریکا سر هیچی وپوچ مردم رو خفه میکنه،اینجا هم پلیس مجرما رو خدایا به کی بگیم.
    • به مهدی IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      0 3
      دوره آخرزمان زمانی است حدیث رابرعلیه امامتان تاویل می کنید
    • مجید دلبندم IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      4 5
      وقتی روسای قوه قضاییه همه‌ی هم و غمشون شده حقوق متهم و بهتر سازی محیط زندان و رسیدگی به زندانی ، عاقبتش میشه همین
    • به مهدی IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      0 4
      باز تفسیر به رای کردی نکند پیامبران وامامان هم لابد با امر به معروف ونهی از منکر جاهل بودن وسبب اختلاف شدن چون مثلا حضرت نوح که دعوت می کرد قومش رابارها بارها قومش اورا ضرب وشتم کردند به طوری که بیهوش می شدند هروقت خواستی سخن بگویی ابتدا مطالعه کن دلبندم
    • IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      2 1
      با وثیقه آزادشون کردید چرا شاکی نشن؟ بی حجابی همه جا رو برداشته به صورت نرم براندازی شدید و خبر ندارید
    • IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      2 1
      اینها رو بایدحکم زندان سنگین بدید وگرنه سنگ رو سنگ بند نمیشه بی حجابی روز به روز داره بیشتر میشه و خبری از هیچ نیروی نظامی نیست
  • جوجه تیغی بدنساز IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    17 49
    شاید همسر طلبه کرجی به ضارب ها متلک انداخته که ضارب ها شاکی شدن. نمیدانم شاید حق با تو باشد.
    • خداپرست IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      32 13
      جناب جوجه تیغیِ بدن‌ساز! آیا اگر کسی به شما متلکی بگوید، شما اقدام به ضرب و شتم او می‌کنید؟ اگر پاسختان منفی است که نشان‌دهنده موضع غلطِ شما در کامنتتان است و اگر پاسختان مثبت است، شما هم مانند ضارب این طلبه، کاملاً از اخلاق و انسانیت به دور هستید.
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      12 3
      جوجه تیغی نام با مسمایی است برای افرادی که پیش داوری می‌کنند
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      5 2
      حرف رایگان نزن
  • سید IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    12 1
    جناب آقای حسین کمالی!؛ تو که خود را در شمایل یک تحلیل گر سیاسی ــــ اجتماعی نشان می دهی، جرأت آن را داری که برای ملت روشن کنی سطح تحصیلاتت و مراکز علمی ای که در آن جا درس خوانده ای، چیست؟!
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      8 0
      ایبشان هیچگاه سر کلاسها حاضر نشد حتی در امتحانات هم ایشان را نمیدیدیم فقط نمره ایشان در کنار نمره ما(همدوره ای ها در دوره ارشد علوم سیاسی دانشگاه تهران) در تابلو اعلانات می آمد البته نام ایشان در ردیف قبولی های اعلام شده از سازمان سنجش هم نیانده بود!!!
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    6 5
    دلار مدام نرخش بالا برده میشه و طبعا آتش تورم رو هم بیشتر و بیشتر میکنه به دو دلیل : 1 - شاخص بورس بیمار باید از مجرای افزایش نرخ ارز و تورمهای بالاتر شارپی رشد کنه 2 - برای تشویق صادرکننده ها و سود بیشتر اونها مدام ارز بالا برده میشه . خوب با این روند نه تنها تورم کاهش پیدا نمیکنه بلکه هر روز بیشتر و بیشتر میشه . فقط بورس و صادرکننده ها الآن شده کانون توجه نه معیشت مردم متاسفانه . اون شعارها چی بود این سیاست متناقض تورمزا چیه ؟
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    19 9
    حالا که به قول خودتون یه دست شدین بسم الله
    • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      9 14
      یه دست؟ نه هر موقع کشور کامل افتاد دست انقلابی ها( حاج قاسم ها) اون موقع یه دست میشیم.
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      12 8
      ما بسم الله رو خیلی وقت پیشتر گفتیم منتظر تو نیستیم. نمونه ش رو در واردات واکسن میبینید
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      8 5
      جواب به 42 10 بسوزه پدر توجیه.
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      9 6
      این گندی که اصلاح طلبان بالا آوردند به راحتی قابل جمع کردن نیست.
    • بوف IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      2 5
      به ۱۱:۵۴ - چیه هی اصلاح طلب اصلاح طلب، حالا که مردم با تمام وجود اصلاحات رو باور ندارن، مقصر شده اصلاح طلب!!!!!!!!!
    • IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      0 0
      فساد همه جا رو گرفته
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    32 11
    از شکایت اراذل و اوباش تعجب کردید؟ یادتونه در طول سالهای گذشته چندبار طلبه ها و روحانیون به خاطر امر به معروف و نهی از منکر و دفاع از ناموس مردم، توسط اراذل و اوباش با قمه و چاقی مجروح و راهی بیمارستان شدند و بعد از اون هم بلافاصله با اشک تمساح ضاربین،اونها رو میبخشیدن و میگفتن اشکالی نداره گذشت کردیم؟چقدر همه گفتن اینکار اشتباه هست و جنبه عمومی مسئله و در واقع ریخته شدن قبح این مسئله رو درنظر گرفته نشده و نباید اینها رو بخاطر اشک تمساح بخشید، بفرمایید حالا اینها اینقدر وقیح شدند که بعد از کتک کاری و ضرب و شتم تازه شکایت هم میکنن، یعنی دیگه حتی به خودشون زحمت اشک تمساح ریختن هم نمیدن چون میدونن سیستم و افراد چقدر سست میگرین و چقدر راه در رو براشون وجود داره. نتیجه اون سست گرفتن ها و بخشش های الکی و ساده لوحانه رو امروز دارید میبینید
    • فرهمند IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      10 7
      خدا نگذره از لیبرالها با افکار پوسیده شون که جامعه رو به این روز انداختن
    • وطن پرست DE ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      1 1
      رافت اسلامی
    • IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      0 0
      در محلات سنتی قزوین زنها بددددد به خیابون میان پلیس کجاست؟ به کی شکایت کنیم
  • آرش IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    18 5
    اینقدر مملکت ما رو این اصلاحات داغون کرده و اینقدر نیروهای نفوذی انگلیس، نفوذ کرده اند که حتی یک نیروی مومن و انقلابی، توانایی انجام امر به معروف هم نداره!!!!!! حسین فریدون و مهدی هاشمی و طبری، و امثال اینها، میرن زندان یا هتل ما نمیدونیم، قاتلین مردم هم شدن جوانان بیگناه،،
    • IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      0 1
      اگه جلوی بی حجابی نایستید دیگه برگشت ناپذیره دخترهای پونزده شونزده ساله رسما دارند بدون حجاب می گردند
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    22 5
    درحال حاضر ، حس می شود ناحق ،حق است وحق ناحق .الان خانواده متدین تو جامعه غریب است امر به معروف ،منکر است ومنکر معروف شما اگر توانستی به یک بی بندوبارتذکر بدهی وکتک نخوری وفحش نشنوی باید خیلی ممنون باشی بی حجابی بیداد می کند، کسی نام قرآن وامامان واهل بیت رابرزبان بیاوردعرب پرست است قیمت چادر گران است ومانتوهای آنچنانی ارزان مکه وکربلا رفتن گران و آنتالیا وارمنستان ارزان ......
  • مهدی.م IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    6 12
    ای کاش شورای نگهبان این مجوز و امکان رو داشت تا علت رد صلاحیت این استفراغ طلبها رو در سایت های خبری بذاره تا دهن اینها آسفالت بشه و مردم از پشت پرده های این منافقین باخبر شوند. که البته این مطالبه مردم از مجلس است تا قانونی برای این وضع بگذارند تا این همه افضات این نون به نرخ روز خورها برای مردم شبهه به وجود نیاورد. آخ از آن روزی که پرده ها کنار رود و دست اینها برای مردم رو شود.
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      3 4
      اینا رو ول کن انتخابات تموم شد
  • محمدایوب IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    10 5
    همچنین گفتین شجاعت انگار کمر غول رو شکسته. هر آدمی که دستش تو خرج باشه وخرید کنه می‌فهمه. عزیز من چند روز پیش برای شما نوشتم شما هم منعکس کردید. در حکیمیه. از یک مغازه باطری 74امپر پژو پارس گفت 760هزارتومان دولتی. از یک مغازه. یک خیابان پایین تر خریدم 660هزار تومان ملتی. دوهفته قبل تخمه هنداوانه خریدم کیلویی00 550 تومان. دیروز خریدم کیلویی 90هزار تومان حالا دولت قبل. عمدا گرون میکرد وکاری نداشت صدای مردم رو دربیاره. این دولت نمی‌دونم برای چی. ولش کرده. آقای اژه ای. دنبال زندانی هاست ومیره یک وقت خدایی نکرده به آنها بد نگذره. مجلس هم.
    • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      11 3
      یه زمانی هر مسجدی حداقل 200 - 300 جوان بسیجی داشت هر شب بعد از نماز اینا میرفتن بیرون تا مسیر منزل همه حساب کار دستشون بود الان کثیری از مردم دنبال سودجویی از هم لذا اگر کسی هم دلسوز باشه ابزارش را نداره کلا جامعه در مسیر دنیاگرایی ناجوری قرار گرفته
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      13 7
      یه نفر به من بگه انسان گرسنه با سفر های آقای رییسی شکمش سیر میشه یا با نظارت واقعی و کنترل واقعی گرانی ها و برگرداندن قیمت ها به قیمت واقعی خودش و نه صرفا دو هزار تومن ارزان کردن؟
    • IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      0 0
      واقعا همین طوره ،چرا آقای اژه ای افتادن دنبال رسیدگی به وضع زندانیان که یک وقت بهشون بد نگذره ، به جای رسیدگی به برخوردهای بد دادگاه ها و قاضی ها با مردم !
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    6 3
    اصلاحاتی ها باید بفهمند که هر چند انتخابات را تحریم کردند ولی تأثیر عدم شرکت آنها در انتخابات چند درصد اندک بود. اکثر کسانی که در انتخابات شرکت نکردند به خاطر مسایل معیشتی بود که خود اصلاحات بانی و مسبب آن بودند. توهم این که آن نیمی از مردم که در انتخابات شرکت نکردند به چراغ سبز آنان بود خیلی مضحک است.
  • محمد IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    12 1
    مردم بي جهت خود و خانواده خود را فداي امر به معروف و نهي از منكر نكنند چون كسي حمايت نمي كند وقتي در اجراي احكام الهي به هر دليلي مسامحه شود فرهنگ اسلامي از جامعه رخت مي بندد ارازل و اوباش هم جولان ميدهند و مسئولان نظاره گرند و حالا آمران در پيچ و خم دادگاه ها و بدون حامي از زندگي معمول خود هم غافل مي شوند
  • مسعود IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    16 4
    هنر روحانی و ظریف این بود که مردم ایران را درگیر تورم و فقر و گرسنگی کردند.
  • CA ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    11 12
    شما تو وبلاگ مشرق فقط خوبی، بقیه همه بدن ، به خدا
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    4 1
    بانیان وضع موجود در تعیین زنجیره قیمت گذاری در سطح کلان که کوچکترین اثرگذاری در رفع موانع نداشته و ندارد نه تنها برخورد متناسب با ترک فعل هایشان صورت نگرفت بلکه با وقاحت تمام هم اکنون در مسند قدرت نیز هستند و مدعی...
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    8 4
    حمایتد از آمران به معروف فقط یک شعار است ...من حدود 26 سال قبل که ستاد امر به معروف و نهی از منکر تازه پا می گرفت با در اختیار داشتن کارت عضویت در ستاد و گذراندن دوره ها آموزشی در حین انجام وظیفه مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفتم...با وجود حمایت ستاد امر به معروف از من اما در نهایت دادگاه من را محکوم کرد.....
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    10 3
    آمران به معروف و ناهیان از منکر در جامعه بی پناه هستن نه پلیس حاضر به کمک به آنهاست و نه مردم این موضوع را بارها دیده ام .... چند روز قبل از شهادت شهید خلیلی در منزلشان از و پرسیدم کی از تو حمایت کرد گفت غیر از خدا هیچ کس حمایتم نکرد با انکه مقام معظم رهبری بارها بر حمایت از آمران به معروف تاکید کرده اند ولی کارگزان قضایی و انتظامی چندان جدی نمی گیرند .. از کم کاری بخش های فرهنگی و همچنین انتظامی همین بس که بد حجابی از مجالس خانوادگی به خودورها کشیده شد از خودورها به موتور سوارها و حالا در کف خیابانها . هر روز هم جری تر می شون و طوری شده که خانواده های مذهبی دیگر احساس امنتی نمی کنن .. باید برخورد جدی بشود تا درس عبریتی برای مروجان بی بند وباری باشد
    • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      4 5
      در خود رساله توضیح المسایل هم آمده: امر به معروف و نهی از منکر با حصول شرایطی واجب است ....
    • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      0 0
      خانواده های بعضی هاشون خودشون بدحجاب هستند
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    4 0
    سود جویان و فرصت طلبان همیشه در کمین هستند
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    4 2
    با جابجایی چند نفر چیزی درست نمیشه.
  • بی‌تدبیر و نا امید IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    2 2
    این دیگه نیاز به وکیل نداره
  • آریو سوئد IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    10 4
    به نظر من باید هم ضارب و هم وکیل محاکمه بشن.
  • RO ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    6 11
    شما مشرقی ها خجالت نمی کشید؟ اصلا به شما چه؟
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    5 9
    خب عزیز من هر مجرم و متهمی در جامعه اسلامی میتونه از خودش دفاع کنه و این دادگاه و قاضی هست که تصمیم میگیره چه کسی گناهکاره.
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      3 3
      قسمت رو سانسور کردید؟ میرم استوری میکنم آروتون بره
  • عدالت IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    7 1
    کسی که غیرت نداره پرروتر از این حرفها است. باید این سیب زمینی را سر جاش نشوند.
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    2 2
    لبته روحانی هم یه دزد بود.
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    1 1
    استادی داشتیم که می گفت «ادّعا و سواد دو کفه ی ترازو هستند. اگر یکی بالا بیاید، دیگری پایین می رود> اصلاح طلبان و از جمله این آقای کمالی جدا از بدبختی هایی که برای کشور تا کنون پیش آورده اند، مگر چقدر رأی داشتند که چنین ادّعاهایی را می کنند. آقای مهرعلیزاده که به استادیوم تبریز برای تبلیغ ریاست جمهوری خود رفت، چند نفر را دید که در آن ورزش گاه جمع هستند. ادّعا های بی حساب و کتاب اصلاح طلبان در مورد همه ی چیزها، نشان می دهد که از نظر صلاحیّت و سواد بی مقدار هستند.
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    6 3
    خاک عالم تو سرمان که بخاطر امر به معروف و نهی از منکر مورد بازخواست قرار بگیریم . اگر امر به معروف و نهی از منکر تعطیل شود (که متاسفانه تا حد زیادی تعطیل شده است) باید منتظر بدتر از این ها باشیم.
  • علی IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    1 2
    به آقای کمالی و امثال او که چهل سال است مانع رشد و توسعه مملکت شده اند وعوامانه ترین ادبیات سیاسی را در افاضات ...خود دارند می گویم آیا دختر و پسرت برای انتخاب همسر را با همین فرمول جنگلی ای که برای انتخابات بیان کردیدآزاد می گذاری تا همسر خود را انتخاب کنند؟یا نه هر انتخابی چارچوب و قاعده و قانون خود را دارد.
  • محمد امین IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    10 2
    به خدا جگر آدم آتیش میگیره به جرم یک امر به معروف همسرت رو اینجوری جلوی چشمات بزنن... آقایون مسول بی خاصیت کدوم جهنمی هستید
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    3 0
    طوری تیتر زدی شجاعت فکر کردم اسامی بانیان بدبختی مردم ایران رو لو داده و محاکمشون کرده!!!
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    5 1
    کسانی که مخل امنیت ونوامیس مردم هستند به‌ امرین به‌ معروف ونهی ازمنکر حمله‌ می کنند وآنها زخمی ومجروح می کنند چرا با وثیقه گذاری آزاد بشوند اگربا این ارازل اوباش با قاطعيت برخورد شده بود شاهد چنین اتفاقات ناگواری درسطح جامعه‌ نبودیم
    • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      0 2
      به ناموس مردم بگو درست بپوشه تاکسی مزاحمش نشه
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    8 2
    در کشور اسلامی ، هم سگ بازی از کشورهای اروپایی آزادتره و هم امر به معروف جرم محسوب میشه . ...
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    3 2
    چرا به خود جرات می دهند اینچنین به ناموس مردم تعرض کنند
  • علی IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    5 1
    مقصر اصلی دستگاه قضایی است. اگر این اراذل واوباش را مجازات سخت کند کسی جرات چنین کارهایی را ندارد.
  • RO ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    2 1
    عالی
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    1 1
    اینجور مواقع نمیشه یکطرفه به قاضی رفت بلکه باید حرف هر دو طرف را شنید
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    2 0
    متاسفانه در کرج و ماهدشت و.. معمول همین است طرف حق شارژ نمی دهد فامیلی و.. مثلا وکیل می گیرد بیشتر از بدهی شارژ خرج می کند متاسفانه در حل اختلافها حمایت هم می شوند - وضع ارازل اوباش کرج مشخص است از بیرون مرزها هدایت می شوند
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    5 2
    اون ضارب یا ضاربین باید مجازات شوند تا کسی اینطوری وحشیگری نکنه
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    2 2
    تازه اولشه
    • امیر IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      1 1
      اینکه اولش بود آخرش چه میشود.
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    1 5
    چه اشکالی داره؟ در برابر قانون همه برابرند
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    1 0
    مدت هاست
  • علیرضا IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    4 1
    چیز ی نمیبینم در فرمایشات ایشون مطرح کردنش شجاعت بخواد!!!!!
  • محمدایوب IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    2 1
    عزیزان مشرق شما رابه خدا درباره گرانی‌ها زیاد بنویسید وپیگیری کنید. والله مدیران میانی وتعزیرات. همه از دولت روحانی هستند. عمدا. رها شده. از آقای اژه ای از دادستان. از آقای رییسی. وقت بگیرید مصاحبه کنید. فریاد بزنید. به خدا جانمان دیگر به لب رسیده. به خدا من نذر کردم پیاده رفتم جمکران که رییسی رای بیاره. میشه جلوی گرانی را گرفت.
    • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      0 0
      بی وجدانها از فرصصت بدست امده درزمان انتقال دولت نهایت سو استفاده راکردند وبه طرز وحشتناکی همه چیزروحتی تا100 درصد افزایش قیمت دادن بازار ماشین منتظر ریزش شدید قیمت وافت قیمت تا 100 درصد بود اما به طرز مشکوک وعجیبی ظرف یک ماه 30 تا40 درصد افزایش قیمت داشته حالا که دولت مستقرشده راحت بره برای پالایش این بازارها وبرگشت قیمتها به حالت عادی متناسب بادرامد مردم اقای ریسی الان بااین قیمتها لبنیات گوشت حبوبات میوه و...همه از سفره مردم عادی رفته کاری کنید قیمتها به قبل برگرده مسببان این سوداگریها وگرانیها رامعرفی وبه اشد مجازات برسانید وگرنه می افتید رودور تسلسل غلط زمان روحانی تادیرنشده مسببین گرانیهای همه بازارها مجازات شدید وبدون تخفیف بشن تا بعدازاین دلالها سوداگران مافیا ودرکل همه مفسدین بدانند دیگر اوضاع مثل قبل نیست وراه برای مفت خوری بسته شده
  • پیام IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    8 2
    امر به معروف و نهی از منکر باید در کشور وجود داشته باشه وگرنه مسلمان نخواهیم بود
  • ابوالفضل IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    2 5
    حتما یه کاری کردهه کتک خورده ضمن اینکه وکیل گرفتن جرم نیست
    • آزاده IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      2 2
      وقتی هیچی نمیدونی بیخودی نظر نده،گفته حجابتون رو رعایت کنید مگه بد گفته؟
    • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      2 2
      به نظر میرسه در مقابل این قماش باید سکوت کرد و چون همین طوری هم که از کنارشون رد میشی میخوان بزنن و بیخیال نهی از منکر شید ، و جون خودتون رو به خطر نندازید ، و بذارید در گناهانشون غرق بشن چرا میخواین اینا رو از گمراهی نجات بدید ؟
    • ابوالفضل IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      0 2
      دست بر قضا از تو بهتر میدونم منتها اینجا اسمش ایران هست
    • به مهدی IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      1 1
      حیف اسم تو که ابوالفضله
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 2
    متاسفانه بعضی از متدینین بی اطلاعند!!
  • مهدی IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 2
    من کلا با نقوله امر به معروف و نهی از منکر مشکل دارم اما دیگ دیوونه خونه نیست که تا یکی یچی گفت کتکش بزنی مخصوصا خانم رو ... مردم هار شدن واقعا
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 2
    عا جزانه از برادر عزیز اقای اژایی می خواهیم وارد شود و به جرم این ضاربین پرور رسیدگی کند اگر امروز به این جونور ها رحم بشود و حمایت دوروز دیگر کارشان راتکرار می کنند این گونه بر خورد می کنند و پرو می شوند ایشون به چادر خاکی مادر آسمانیمان حضرت زهرا س قسم می دهیم فکر کنند که این افراد این مضرو بین دختر پسر خودشان هستند نگذارند که خونشان این گونه پایمال شود بایک وکیل گرفتن و پارتی داشتن ملت تازه از دست دولت پارتی بازی راحت شده اند
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    2 0
    دمشون گرم.
    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      1 0
      لعنت برضاربین
  • امیر IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    4 2
    خاک بر سر مسئولا مملکتی که بجای حمایت از طلبه از سگ پرستان دفاع میکنند و کار خود را مطابق با قانون جلوه میدهندد.
  • آقا بزرگه IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    2 3
    اینهارو با همان باتوم بدن بدست ما دیگر کاری نداشته باشن
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 1
    اصلاح طلب ها خائنان به ملت هستند ، این خیانتکاران توسط ملت به تاریخ فرستاده شدند ، ینان برای فرار از پذیرش شکست دلایل واهی و دروغ می اورند
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    1 2
    دستش درد نکند
    • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      0 0
      احسنت
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    6 0
    همانطور که قیح برخی از گناهان ریخته قبح حرام خواری خرد و کلان هم در این جامعه از بین رفته است و یکی از علتهای بی غیرتی و بی حجابی همین است
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    2 2
    حسین کمالی همون وزیری که دیپلمه بود و تو طول وزارت کارشناس ارشد شد . ازش پرسیدند چطور درس خوندی گفت اساتید می یومد دفترم و من خدمتشون بودم . برو عمو سر تا پای شما رانت و فساد است . سوختی قدرت دیگه دست تو و جنایت نیست نعل وارونه می زنی .
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    3 0
    ضاربین افغانی بودند تشریف ببرید داراباد جمعه ها ببینید هر چی دختر پسر افغانی میریزه کناره اون رودخونه
    • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      0 1
      چراافغانی هارازایران بیرون نمیکنند؟
  • کارشناس IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    3 4
    نباید به بهانه امر به معروف مزاحم مردم شد مردم اعصاب ندارند برین مسئولین را امر به معروف کنین تا بلایی صد برابر این سرتان بیاورند
    • آزاده IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      0 1
      مردم!؟از مردم مایه نگذار جناب کارشناس!همه مردم اینجوری نیستن،در ثانی همه باید قوانین رو رعایت کنن چه مسئول چه مردم،اون هم قانون شرعی مهمی مثل حجاب رو.
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    1 0
    کجای صحبت شجاعانه بود؟!
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    2 1
    البته که امربه معروف ونهی از منکر کردن شرایطی داره که باید آنرا یادگرفت، وقتی امربه معروف ونهی از منکر که جزء فروع دین هست از بین بره ؛ دعا به اجابت نمیرسه
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    2 1
    مشرق این یه دعوای حقوقیه بتو.چه ربطی داره ؟ خجالت بکشید
    • IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      0 0
      حقوقی نیست ، کیفریه .
  • DE ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    1 0
    خدای بزرگ قیمتها دیگه حتی توخواب هم قابل تصورنیست
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 0
    وقتی بی سوادی مثل کمالی باحمایت اربابش هاشمی وزیر شود باید علیه نظام حرف بزند
  • تفکرات مرجئه IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 0
    امام صادق علیه السلام فرمود:بادِرو أَحداثکم بالحدیث قبل ان یسبقکم الیهم المرجئه[2]جوانانتان را آموزش دهید پیش از آن که مرجئه (یکی از گروههای منحرف مذهبی) آنها را منحرف سازند.
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    4 0
    خدایا خدایا انقلاب مهدی عج را می خواهیم انقلاب مهدی عج را ! مولایمان مهدی عج را برسان ما را زنده بدار و از یاوران ایشان قرارمان ده تا به رهبری ایشان انقلاب کنیم...
  • .... IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 0
    امربه معروف و نهی از منکر واجبه و باید با ضارب برخورد جدی انجام بشه
  • DK ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    1 1
    دست مردی را که زن بیگناهی را می زند باید قطع کرد
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 0
    لطفا توضیح دهید چه جمله ای شجاعت است. یا ایشان را می خواهید بزرگ کنید؟
  • DE ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    1 0
    مسئله جالب‌تر نیز اینست که ضارب اصلی که طلبه ناهی از منکر و همسرش را با باتوم مضروب کرده؛ هم‌اکنون شاکی شده و اقدام به اخذ وکیل هم کرده است.// من از این طلبه و خانمش شکایت دارم دماغ و دهان و صورت اینها خیلی محکم بود با باطوم زدم دستم دردگرفت من ۶ ماه استراحت علاجی نیاز دارم و خسارت از کار افتادگی ....
  • DE ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    1 0
    در فرهنگ اصیل ایرانی اینطوره که کسی که با چوب و یا باطوم..بینی خانمی را بشکنه اول دست متجاوز را باید شکست و بعد از متجاوز پرسید خب حالا بگو چی شده .ای بیغیرت های ... .ایرانی نیستید شما ...سکولار.....هستید بی دین های نامرد
  • سیامک IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 0
    ۴۰ ساله که حسین کمالی ، علیرضا محجوب و سهیلا جلودارزاده اجازه حضور و کاندیدای دیگری رو برای خانه کارگر نمیدن . بعد حالا آقای کمالی اومده به روند انتخابات ایراد میگیره . عجب رویی دارن اینا .
  • BE ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    2 1
    مشرق ..وقتی شما این خبر اینجا منتشر می کنید ...یک طرفه باید نباشه...حرف و عکس های طرف دیگه رو هم باید منتشر کنید...اگه مردم می خواید قضاوت کنن راجبش نظر خودشون بگن....ضرب شتم همه جا محکوم هست و اشتباه هر کی باشه....ما اینجا دقیقا نمی دونم آیا تند برخورد کردن و تحریک آمیز ...طرف آمده ضرب شتم کرده...یا طرف مشکل روحی روانی داره مست بوده یا اینها هم به اون حرف بدی زدن تحریک کردن یا غیره حمله کردن در موقعه درگیری....ما دقیقا نمی دونیم اونجا چی شده در اون لحظه..فقط کسای که اونجا بودن خبر دارن....هر چی بوده یه چیزهای اشتباه و تحریک آمیزی اتفاق افتاده در کل...لطفا جریان مذهبی رو در مقابل جریان فکری که با تکنولوژی و فرهنگ آزاد رشد میکنه ندهید...فرهنگ سازی بشه ...پلیس قانون انجام وظیفه کنه مسول امنیت جامعه هست..نه افراد خاص....داخل حکومت حکومت نزنید داخل قانون قانون نزنید..که قانون واقعی اجرا بشه...فکر جدا کردن طبقه مذهبی و غیره مذهبی نباشید همه بچه های این مملکت هستن...فرهنگ سازی بشه واسه صلح صفا بین مردم نه تفرقه درگیری.. که دشمن سود ببره....این انسان های که با هم درگیر شدن و دعوا کردن آشتی بدید..بنزین رو آتیش نریزید...بی طرف باشیم همه....و واسه این آقا و خانم و کسی که آسیب دیدن مجروح شدن زخمی...خدا شفا و سلامتی کامل بده آرزو می کنم.....و از مسول این پرونده و مسولین...تقاضا دارم..تحت تاثیر هیچ کس قرار نگیرن..حکمی صادر بشه که همه راضی باشن نه یک طرف...... برای بهبودی آسیب دیده ها کمک بشه..برای آشتی افراد درگیر اقدام بشه...همه این افراد رو به کلاس های خاص آموزش فرهنگی و تریبتی فرستاده بشه..هزینه درمان آسیب دیده ها پرداخت بشه...تعهد کتبی گرفته بشه....با بررسی دقیق نه احساسی و بی طرف تا حق کسی پایمال نشه
    • IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      0 0
      اینایی که گفتید اینجا یک قرن طول می‌کشه تا اجرا بشه .
    • به بلژیکی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      0 0
      تفرقه بین مردم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟خخخخخببین دوقطبی حق وباطل وحسین ویزید و....وجودارد نبرد بین خداپرستان وغیر خداپرستان وجوددارد
  • سید فروزان CH ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    1 1
    برای کمک به مردم مناطق محروم چون سیستان و بلوچستان احتیاج به نیروی کار داریم ، این اصلاح طلبان منافق را باید با پس گردنی فرستاد در در آنجا تا کار کنند
  • IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    1 1
    مگر بی حجابی جرم نیست؟ چطور تعدادی زن دارند تو خیابونها بدون حجاب راه میرن؟ امروز کنار استادیوم غدیر قزوین یه زن بی حجاب ایستاده بود.نه که شال رو گردنش باشه ها، اصلا شال و روسری نداشت چرا هیچ نظارتی روی مکانهای عمومی نیست؟ چرا حراست نداره ؟
  • IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    1 1
    مغازه هایی که بیحجاب قبول می کنند رو پلمب کنید پارکها و ورزشگاهها رو حراست بذارید که بی حجاب ول نباشند
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    0 0
    شجاعت رئیس جامعه مدرسین در بیان علت گرانی‌ها کجاش شجاعت است الان دیگه؟! همین ادم زمان دولت روحانی ساکت بود
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    1 0
    باید یه درس حسابی به ضارب بدن که باعث اگاهی عمومی بشه که کسی جرئت این کار ها رو دیگه نداشته باشه.
  • محمدقاسم عزیزی IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    0 0
    در خصوص گرانی اولا : تعزیرات و بازرسی صمت و اصناف خودشان را بخواب زده اند . دوما - هر سری از تولید کالاهای ایرانی ازمواد شوینده تا کیسه پلاستیکی گرفته گرانتر از سری قبل است . مسئولین بقول آن روستایی که نهارش عدسی ( نوژی آو) و شامش تماتو ( گوجه فرنگی پخته با روغن و پیاز شاید بقول شهری ها املت ) وقتی می گویند ما اصلا بازار نمی رویم ، سر صف نان و روغن و ..... نیستیم تا قیمت ها را بدانند . و هر روز حقوق نجومی از عضویت در فلان هیات مدیره بیمه یا بانک یا پتروشیمی می گیرند چطور بفکر مردم خواهند بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس